Ik vind het echt een leuk spel, het speelt gewoon erg lekker, het is vrij simpel, maar je kunt tenminste wel een beetje doorgassen, zonder moeilijk te hoeven doen, gewoon lekker de bochten keihard nemen, want je vliegt er toch nauwelijks uit.
Ook ingame ziet het er allemaal erg lekker uit, die omgevingen zijn echt fantastisch, en het loopt allemaal lekker vloeiend.
Enige minpuntjes zijn de low-res voetgangers, auto's op de weg en die vliegtuigen etc. Maar dit is niet echt storend, aangezien je er toch met een vaartje van 200 km/h langs raced.
Wat ik wel een beetje stom vind is al die vliegtuigen, ufo's ea. die overvliegen, ik vind dat een beetje overdone, beetje kinderachtig zelfs, vooral die ufo, die ineens koeien gaat upbeamen.
Waar ik ook over na zat te denken, eigenlijk is de engine erg goed, speelt soepel, ziet er goed uit, waarom zouden ze er niet een mod of een update voor uitbrengen, in de vorm van nieuwe banen en nieuwe auto's? Dan krijg je bijvoorbeeld BMW World Racing, of Volkswagen World Racing voor mij part, lijkt me echt fantastisch.
Sowieso asocieer ik Mercedes Benz niet echt met "sportief", dus ik snap ook niet helemaal waarom ze MB hebben gekozen (ik denk dat ze gesponsord zijn.

), maar het is zeker de moeite waard om deze game te spelen! Ik ben ook wel een beetje anders tegen MB aan gaan kijken sinds deze game, want je ziet nu wel welke auto's ze in hun programma hebben gehad, en hun hele geschiedenis, en er zitten echt wel leuke auto's tussen, nu wist ik dit allemaal wel, maar het is leuk om het eens "te voelen".
Ik wacht iig met smart op "BMW World Racing" oid.
[
Voor 15% gewijzigd door
eX0duS op 09-10-2003 13:24
]