Club3d 9600PRO in een NP doos ???

Pagina: 1
Acties:

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:56
Ik heb zojuist een Club3D ATI Radeon 9600 PRO gekocht bij computerondereel.com voor 170 euro. Althans, ik kreeg te horen van de verkoper dat ze in verkeerde dozen zijn gezet (Non Pro). Hoe kan ik zien of dit correcte informatie is? Er zit ook een NP manual in, maar zijn er eigenshcappen die ik aan de kaart kan zien zodat ik uit kan zoeken of ik wel een echte PRO in mijn handen heb?

Bladiebla!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:43
de kloksnelheden verschillen van de pro en non-pro, op de site van club3d staan de snelheden wel denk ik zo

• TuLPMaN
Maar er is tocfh ook wel verschil te zien aan de kaart zelf? Ik heb namelijk net een nieuw systeem gekocht maar moet alles nog inelkaar zetten....

Bladiebla!

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:41
kan op de pcb staan (productnr; zoeken op google) maar er hoeft verder niet veel anders uit te zien. core moet iig op 400 MHz lopen voor een Pro... succes!

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• TuLPMaN
Productnr. op de achterkant is CGA-E968TVDD, ik heb ff op google gezocht en ik kom idd uit op wat PRO kaartjes. Heb echter nog een paar vraagjes:

-Als XP de kaart gaat herkennen als PRO, weet ik dan zeker dat het echt een PRO betreft?

of..

-Kan het eventueel mogelijk zijn dat er is 'gemod/gekloot' met deze kaart en dat het eigenlijk een NP is maar dat 'ie wordt voorgedaan als een PRO?

Bladiebla!

Verwijderd

rechts van de cooler staat een code iets van g-rd9600(pro) en dan stond er bij mij in het boekje of het een pro was of niet (rechthoekig geheugen of vierkant) er zijn iets van 4 types moet je dus even kijken wat er staat en wat voor geheugen je hebt. beetje wazig verhaal maar als er geen 9600pro staat hoeft het niet perse een np te zijn.

• nero355
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Het kan zijn dat er een Pro BIOS in is gedaan ja maar dat zal wel niet tenzij een Tweaker de eigenaar is van die winkel :+ :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• TuLPMaN
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 15:10:
rechts van de cooler staat een code iets van g-rd9600(pro) en dan stond er bij mij in het boekje of het een pro was of niet (rechthoekig geheugen of vierkant) er zijn iets van 4 types moet je dus even kijken wat er staat en wat voor geheugen je hebt. beetje wazig verhaal maar als er geen 9600pro staat hoeft het niet perse een np te zijn.
Er staan 5 vakjes :

R96, R96DV, 64M, 128M en 256M. 2 ervan zijn ingekleurd : R96 en 128M. Het geheuden is rechthoekig (4 stuks).

Bladiebla!

Verwijderd

hmm bij mij (ATI) stond er een code dus hier kan ik dan niets mee maar je hebt het al met de productcode gevonden. :7

• TuLPMaN
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 15:16:
hmm bij mij (ATI) stond er een code dus hier kan ik dan niets mee maar je hebt het al met de productcode gevonden. :7
Ja, maar als ik op de club3d site kijk zie ik dezelfde productcodes staan bij zowel 9600pro als 9600np

Bladiebla!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:44
heb je de kloksnelheid al gemeten? met een progje zoals powerstrip ofzo?

dan weet je meer. nog niet alles maar wel meer. Ik zou nooit een ding in een andere doos kopen, kan me dus echt niet voorstellen dat Club3D zoiets zou doen. je zou ook even kunnen bellen met de importeur natuurlijk over dit verhaal...

• TuLPMaN
Heb dat dinguiteindelijk toch maar teruggebracht, was inderdaad een beetje een vaag verhaal. Heb nu een Sapphire 9600 PRO bij MyCom gehaald, ook lekker !

Bladiebla!

Pagina: 1