Toon posts:

Is deze pc wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

ik ben op zoek naar een pc voor op mijn slaapkamer. Voornamelijk wil ik hem gaan gebruiken voor tekstverwerken maar spelletjes moeten er ook op gespeeld kunnen worden. In de woonkamer hebben we ook een pc staan met kabel internet en het is de bedoeling dat deze 2 pc's aangesloten worden op een netwerk. Zelf heb ik er niet super veel verstand van dus daarom wil ik jullie vragen of het wat is. Dit is de advertentie die ik tegenkwam:
Te koop: Systeemkast met onderdelen zijn nieuw alleen printer en monitor zijn gebruikt. ASPC 1800 AMD, 30 GB HD, 256 Mb geheugen, Cdrom 54 speed, Onboard Sound, Lan, VGA ATI Redeon 7000 DVI/TV Out 64 Mb. Met gebruikte 15" monitor. Werkelijk bijna voor niets. Windows XP en Office 2000 voorgeinstalleerd, met service packs en getest.
1 jaar garantie op de systeemkast.
Op de monitor 3mnd.

Prijs € 345

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hoi, welkom op ons forum :)

Voor je verder gaat zou ik je vriendelijk willen verzoeken om de FAQ te lezen: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

En de reden dat dit topic helaas op slot gaat is: --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---

In ieder geval veel plezier nog op GoT gewenst :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum :)

Trouwens, je kunt al tekstverwerken en gamen op een 286 hoor :z :P

Dit topic is gesloten.