Toon posts:

[PHP Nuke] Werkende Upload Module!

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik beheer de site irrelevantvoordittopic.nl. Deze site is gebaseerd op PHP Nuke. Echter een groot nadeel daaraan is de 'Add Download' functie, het is hiermee niet mogelijk de file daadwerkelijk te uploaden naar de server zelf maar je dient een link in te vullen! Dit wil ik eigenlijk anders hebben en dat de mogelijkheid wel bestaat een bestand echt te uploaden naar de server zodat je zelf geen webruimte hoeft te hebben!

ik krijg dit niet voor elkaar, in plaats hiervan hebbik nu een heel simpel systeem en de bestaande module even weggehaald. Maar heeft iemand hier wel ervaring met zo'n upload systeem voor PHP Nuke...

vertel 't me alsjeblieft,

alvast bedankt!

Faviola
http://www.irrelevantvoordittopic.nl

modbreak: links scoren voor je site doe je maar ergens anders, tis totaal niet relevant voor dit topic

[ Voor 17% gewijzigd door curry684 op 12-09-2003 00:49 ]

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:09
SPAM SPAM SPAM ;) (met een knip oog)

Het is niet mogelijk om een bestand te uppen op een server die jij niet beheerd.
Het is inprincipe niet mogelijk om bestanden te uppen op een server waar jouw site niet op draait

M.A.W kan niet , wil niet, gaat niet
Zoals jij dat zegt iig, een bestand uppen zonder dat het JOUW webspace kost

Verwijderd

Topicstarter
jawel!!! dat is mijn bedoeling, 't bestand uploaden naar MIJN server waar deze website op draait! dat is 't punt! dat is te doen! dat weet ik cker, maar hoe?

Verwijderd

http://be.php.net/manual/en/features.file-upload.php
Daar staat hoe je moet uploaden en het in een module steken is niet echt moeilijk :)
in de map modules, plaats je een map (ik zeg maar wat) Uploads en een file index.php
In die index.php plaats je het form en de code voor het verwerken van de upload.

Die module kun je dan ook gewoon aanroepen met modules.php?op=modload&name=Uploads&file=index

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 00:04 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Dit heeft niets met programmeren van doen, maar met het zoeken naar een component/plugin voor 3rd party software. En daar doen we in Programming & Webscripting niet aan, zie P&W FAQ - Scriptrequests.

Lees ook even de algemene FAQ en P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic mbt spam en wat hier op GoT en P&W al of niet kan.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.