Toon posts:

ServicePack4.exe omvormen naar SP4.msi??

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hei,
bestaat er ergens een programma dat vrij één voudig een .exe bestand kan omvormen naar een .msi bestand. Ik moet namelijk de service pack 4.exe converteren naar msi bestand om dit zo via het netwerk op de client pc's te instaleren

greetz,
Roel

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk hier eens:
http://www.microsoft.com/...all_the_service_pack_xkrd

[ Voor 17% gewijzigd door blackd op 11-09-2003 17:57 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Er zit toch standaard een MSI bestand bij?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wil je mij uitleggen wat het verschil is tussen een .exe op alle clients draaien en een .msi :?

THNX!!! :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• blackd
  • Niet online
nero355 schreef op 11 September 2003 @ 18:08:
Wil je mij uitleggen wat het verschil is tussen een .exe op alle clients draaien en een .msi :?

THNX!!! :)
Lees de link in mijn bericht maar.
Met een .msi package kun je via een Group Policy een applicatie automatisch laten installeren voor een hele groep computers of users. Met een .exe moet je alles handmatig doen, of via een loginscript. Bij dat laatste is het maar de vraag of dat unattended is, wat bij een GPO zeker het geval is.

Mocht bovenstaande je niet zo heel veel zeggen, laat dan maar zitten, voor thuisgebruik is een .exe prima :P

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

blackd schreef op 11 september 2003 @ 18:18:
[...]

Lees de link in mijn bericht maar.
Met een .msi package kun je via een Group Policy een applicatie automatisch laten installeren voor een hele groep computers of users. Met een .exe moet je alles handmatig doen, of via een loginscript. Bij dat laatste is het maar de vraag of dat unattended is, wat bij een GPO zeker het geval is.

Mocht bovenstaande je niet zo heel veel zeggen, laat dan maar zitten, voor thuisgebruik is een .exe prima :P
Ikkuh weet lekker wel waar je he tover hebt :P

Nogmaals bedankt d:)b !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
als je het servicepack uitpakt (met de -x parameter) dan zit er in de 'update' directory een msi file welke je kan gebruiken om het uit te rollen naar de clients (middels GPO's)

* Zwelgje doet dat ook op die manier

A wise man's life is based around fuck you

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
zwelgje schreef op 11 September 2003 @ 18:24:
als je het servicepack uitpakt (met de -x parameter) dan zit er in de 'update' directory een msi file welke je kan gebruiken om het uit te rollen naar de clients (middels GPO's)

* Zwelgje doet dat ook op die manier
* warp ook... alleen pak ik alles uit met WinRAR ;)

• blackd
  • Niet online
nero355 schreef op 11 September 2003 @ 18:23:
Ikkuh weet lekker wel waar je he tover hebt :P

Nogmaals bedankt d:)b !!
Oke dan! :7

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit was dus gewoon op te zoeken :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.