[PM] 11092003 met als special guest iTunes

Pagina: 1
Acties:

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

πŸ’€ too old to die young

Topicstarter
van +3 naar +2 (en dat vind ik ook al ruim gewaardeerd)

van +3 naar +1 eigen mening, nabouwen van de nieuwspost, open deur, en dat alles in twe zinnen :/

+4 was al te veel, +2 volstaat wel.

idem

speculatief en overbodig, +2 -> 0

vage opmerking, +3 -> 1

FXDLS 'S&S edition'

πŸ’€ memento mori πŸ’€

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Goed bezig, c'lega :).

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Keep on doing this :) :>

ofzo... :P

[ Voor 41% gewijzigd door GiLeX op 11-09-2003 00:17 ]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

πŸ’€ too old to die young

Topicstarter

FXDLS 'S&S edition'

πŸ’€ memento mori πŸ’€

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Draadje einde duron

Overgewaardeerd +3 -> +1

idem

Toch klein tikkie 3->2

+ wat regular modwerk in die draad voor zover dat nog effect heeft.

En kingston draad

Tikkie van 4 naar 2

+ wat regular modwerk in die draad voor zover dat nog effect heeft.

En nu zit ik nog in mijn maag met de reactie waarop * Beaves reageerde en waardoor deze draad ontstond. Het is imo een nulletje overbodig en daar zet ik hem ook op ondanks de vervolgthread. Herstel bij het herlezen van die vervolgdraad heb ik toch besloten de parent terug te zetten naar 1.

In de vervolgthread zet ik de volgende reacties nog ietwat omlaag:
4->2
4->2 (keertje misgeklikt :o )
Van nul gehaald
4->1
3->1
4->2
3 -> 0 Vooral vanwege het irritante screw them
Grappig op 4 is niet van toepassing
Informatief maar geen 4
Wederom geen +4 IMO
Van 4 naar 1
Drie is niet goed
Drie naar twee
4 is teveel

+ de hele draad nog eens met gewone moderatietools bijgeschaafd.

(Ik heb met in mijn achterhoofd de "democratie" geprobeer niet te veel en te streng te snoeien)

Ik zou het waarderen als er nog een paar modders de RIAA draad door zouden wandelen om eventuele inconsequenties en onvolledigheden qua modden eruit te halen.

Ik heb er een dikke baal van dat er zoveel naar beneden gecorrigeerd moet worden, mensen pluspunten geven is veel leuker. Helaas is dat bij dit soort draden niet vaak het geval. Ben nu eigenlijk nog niet helemaal gelukkig met de stand van zaken. Dus nogmaals graag wat feedback

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beΓ«indigd

KeX schreef op 11 September 2003 @ 22:47:

En nu zit ik nog in mijn maag met de reactie waarop * Beaves reageerde en waardoor deze draad ontstond. Het is imo een nulletje overbodig en daar zet ik hem ook op ondanks de vervolgthread. Herstel bij het herlezen van die vervolgdraad heb ik toch besloten de parent terug te zetten naar 1.
Het komt wel vaker voor dat enkele reactie's volgen, op een reactie, die uit het oog is verdwenen, door een lage beoordeling. Daarnaast is het zichtbaar of niet zichtbaar zijn van reacties iets dat de individuele Tweaker, per beoordelings niveau, zelf kan instellen.
Het nu zichtbaar maken van een reactie die opzichzelf geen +1 beoordeling verdient, is mijns inziens, dan ook niet de bedoeling. Ik stel dan ook voor dat deze reactie dan weer op 0: overbodig wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Longbeard schreef op 11 September 2003 @ 23:46:
[...]

Het komt wel vaker voor dat enkele reactie's volgen, op een reactie, die uit het oog is verdwenen, door een lage beoordeling. Daarnaast is het zichtbaar of niet zichtbaar zijn van reacties iets dat de individuele Tweaker, per beoordelings niveau, zelf kan instellen.
Het nu zichtbaar maken van een reactie die opzichzelf geen +1 beoordeling verdient, is mijns inziens, dan ook niet de bedoeling. Ik stel dan ook voor dat deze reactie dan weer op 0: overbodig wordt gezet.
Klopt, maar het is toch een vanuit TMF vaak gehanteerde werkwijze om dan de parent op het standaardleesniveau 1 te houden al is dat misschien niet helemaal terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

KeX schreef op 12 September 2003 @ 00:32:
[...]

Klopt, maar het is toch een vanuit TMF vaak gehanteerde werkwijze om dan de parent op het standaardleesniveau 1 te houden al is dat misschien niet helemaal terecht.
Wel terecht denk ik. :)

Je kunt beter een hele thread met reacties van 2 en 3 zichtbaar houden voor het gros van de bezoekers en daarbij de 1e reactie een puntje teveel geven, dan de thread uit elkaar rippen of onder de grond stampen omdat de eerste reactie de 1-score niet helemaal waard was. Liever een keer een puntje teveel uitdelen, dan de bezoekers goeie informatie onthouden.
Uiteindelijk draait het toch meer om ordening dan om "beloning" of "straf." Volgens mijn beperkte inzicht. O-)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beΓ«indigd

KeX schreef op 12 september 2003 @ 00:32:
[...]

Oke daar kan ik mij wel in vinden. :)

Heb gisteravond de gehele draad door gemod. :+ Echter er moeten nog steeds enkele reacties bij geschaafd worden. Waarschijnlijk is het nu te laat voor de reguliere modderatie's en zal een PM de draad aandachtig moeten doorlopen.

Tevens wil ik erg nog eens opwijzen dat, mijns inziens, de reactie van Beaves, nog steeds een te lage beoordeling heeft.

[ Voor 37% gewijzigd door Longbeard op 12-09-2003 09:47 . Reden: Draad bijgewerkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Longbeard schreef op 12 September 2003 @ 00:57:
[...]

...

Tevens wil ik erg nog eens opwijzen dat, mijns inziens, de reactie van Beaves, nog steeds een te lage beoordeling heeft.
Ik vind de 2 de maximale score die er door middel van Powermoderatie aan gegeven kan worden. Zeker gezien de moderatie van de rest van de thread. Als je hier wel een 3 of hoger voor geeft dan wek je IMO de schijn van subjectief modden. Als deze reactie uit zichzelf (lees regular mod) op twee of drie was gekomen dan had er niemand wat van gezegd denk ik.
Pagina: 1