Natuurlijk zie ik liever niet dat de DPC-SETI tak zich zou afsplitsen van DPC, een samenwerking van de 2 teams als subteams onder 1 vlag klinkt erg goed
Als dit overkoepelende team er komt doe ik mee aan BOINC voor DPC
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Topictitel aangepast
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Denk niet dat je het als afsplitsen moet zien. DPC blijft een subteam van het nieuwe team (zoals ik het nu zo lees in dit topic).[eNeRGy] schreef op 11 september 2003 @ 01:43:
Natuurlijk zie ik liever niet dat de DPC-SETI tak zich zou afsplitsen van DPC, een samenwerking van de 2 teams als subteams onder 1 vlag klinkt erg goed
Verder zou het heel goed zijn, omdat NL dan zeker beter scoort, en misschien wel voor de #1 spot zou kunnen gaan (kunnen we mooi zwaaien naar ARS
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Als je weet hoeveel NC-ers er ooit SETI hebben gedaan kan je dat volgens mij op 1 vinger tellen en dat was ik dan. Denk ook niet dat members overwillen stappen naar SETI (ook niet voor die laatste maand), gewoon vanwege het feit dat ze clients weer moeten installeren en vanwege het project zelf. Het zoeken naar buitenaardsen (hierdoor ben ik er ook maar meegestopt omdat ik weet dat die NIET bestaan).Anoniem: 63996 schreef op 10 september 2003 @ 18:12:
Ircows, NC, enz.... om de maand oktober volgas op seti te doen.. en dan eens kijken of we het redden..
Nee, je denkt te weten dat die niet bestaanPowerCow schreef op 11 September 2003 @ 06:52:
[...]
(hierdoor ben ik er ook maar meegestopt omdat ik weet dat die NIET bestaan).
Goed om te zien dat ondanks de vele voorstellen die eerder al gedaan zijn omtrent een fusie/samenwerking tussen DPC en SETI@NL en die allemaal geen doorgang vonden onder de noemen "identiteitsverlies", het nu toch echt goed lijkt te komen
Anoniem: 84390
Goh mensen die zich alleswetend voordoen denken meestal ook dat ze goddelijk zijn
Zonder bewijs dat ze er niet zijn kun je er dus niet van uitgaan dat ze niet bestaan.
Vegis je niet, wij als mensheid weten als het om het Universum gaat nog helemaal niets.
nou, die alien is al lang gevonden hoorAnoniem: 84390 schreef op 11 september 2003 @ 08:07:
[...]
Goh mensen die zich alleswetend voordoen denken meestal ook dat ze goddelijk zijn
Zonder bewijs dat ze er niet zijn kun je er dus niet van uitgaan dat ze niet bestaan.
Vegis je niet, wij als mensheid weten als het om het Universum gaat nog helemaal niets.
Frederik..
persoonlijk vrees ik wel voor een afsplitsing als DPC-Seti als enige onderdeel van DPC een ander forum oid zal opzoeken, dus dat zijn wel aspecten waar we aan moeten denken..
op zich wil ik zelf wel aanwezig zijn bij een meeting-chat-sessie-ding dus laat me even weten waar en wanneer een en ander plaats vindt, dan kan ik kijken of ik tijd heb (zit met stage) en dan zal ik proberen er te zijn
heb schijnbaar toch nog wel wat meer met het Seti-gebeuren dan ik zelf dacht.. nu dit soort beslissingen worden genomen wil * Sequence er toch nog wel ff bij zijn
edit: vrijdag 20.00 uur kan ik present zijn
op zich wil ik zelf wel aanwezig zijn bij een meeting-chat-sessie-ding dus laat me even weten waar en wanneer een en ander plaats vindt, dan kan ik kijken of ik tijd heb (zit met stage) en dan zal ik proberen er te zijn
heb schijnbaar toch nog wel wat meer met het Seti-gebeuren dan ik zelf dacht.. nu dit soort beslissingen worden genomen wil * Sequence er toch nog wel ff bij zijn
edit: vrijdag 20.00 uur kan ik present zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Sequence op 11-09-2003 10:15 ]
Anoniem: 59290
Er werd in de IRC toch wel behoorlijk positief gereageert op het idee om samen één nieuw team te stichten waaronder DPC en Seti@NL dan als subteams komen te zitten zodat we toch allebei appart zijn maar toch samen als Het NL team met de rest concurreren. En dan kunnen we ondeling nog met elkaar concureren, kunnen we beide onze naam behouden.
En het overkoepellende team moet dan een redelijk neutrale naam krijgen die duidelijk maakt dat dit HET nederlandse team is wat bestaat uit DPC en Seti@NL (tenminste dit is wat ik denk dat zo ongeveer de opinie is van de meeste mensen in #seti.nl)[/quote]
Lijkt me heel goed idee. !
team maar 2 sub teams ofzo waardoor zowel Seti@NL en DPC beide hun naam kunnen behouden.
Ben zelf absoluut VOOR zo'n plan maar mocht het er niet van komen ook goed.
Grtz
Thunderase
En het overkoepellende team moet dan een redelijk neutrale naam krijgen die duidelijk maakt dat dit HET nederlandse team is wat bestaat uit DPC en Seti@NL (tenminste dit is wat ik denk dat zo ongeveer de opinie is van de meeste mensen in #seti.nl)[/quote]
Lijkt me heel goed idee. !
Grtz
Thunderase
Ow my badAnoniem: 63996 schreef op 11 september 2003 @ 08:14:
[...]
nou, die alien is al lang gevonden hoordie loopt rond bij Seti@nl onder de naam
Frederik..
Maar dan lopen er meer rond bij @NL
Bert bijvoorbeeld

effe een naamsuggestie: Team The Netherlands - [DPC] Sequence
Waarom kunnen we dit niet ook al toepassen bij SETI 1? Als we dus gewoon allemaal [DPC] of [Seti@NL] voor onze naam gaan gebruiken kan er toch wel een script iets uitzoeken wie bij welk (sub)team hoort? Hierdoor kunnen we SETI 1 al in de top afsluiten.
Oh, en hopelijk komen er dan in de toekomst mogelijkheden zoals SETI@NL of de KoW-stats ze nu kent mbt subteams in de stats
Oh, en hopelijk komen er dan in de toekomst mogelijkheden zoals SETI@NL of de KoW-stats ze nu kent mbt subteams in de stats
Wat denken jullie van de naam DDC (Dutch distributed computing). Bekt wel lekker....
Two guidelines to be successful: 1) Don't tell everything you know.
@witlof: Ik denk dat dit best moeilijk wordt, gezien het grote aantal inactieve leden. Ik weet niet hoe hoog dit percentage bij DPC ligt, maar bij S@NL ligt dat volgens mij ergens tussen de 65 en 70 prcent. Deze leden zul je niet of moeilijk kunnen bereiken.
(Hier ben ik pijnlijk achter gekomen toen ik de nieuwsbrief van S@NL de laatste keer verstuurde naar alle 4000+ leden --> meer dan 1000 bounce mails...)
(Hier ben ik pijnlijk achter gekomen toen ik de nieuwsbrief van S@NL de laatste keer verstuurde naar alle 4000+ leden --> meer dan 1000 bounce mails...)
Two guidelines to be successful: 1) Don't tell everything you know.
Ik denk dat er op beide fora (tenzij het op 1 kan) een poll moet komen met een aantal opties zoals ze nu genoemd zijn. Persoonlijk heb ik al betere voorstellen qua naam gezien, maar leve de democractie heInGaP schreef op 11 September 2003 @ 10:10:
Wat denken jullie van de naam DDC (Dutch distributed computing). Bekt wel lekker....
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Geweldig idee! Stem ook voor
[ Voor 38% gewijzigd door msentinelb op 11-09-2003 10:51 ]
Specs van mijn bak Hier!
Dit lijkt mij ook super, om op deze manier de top 3 te gaan, en misschien nog wel meer
mijn stem = voor
mijn stem = voor
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Misschien is het idee om als DPC even met zijn allen een DPC chatsessie te plannen voor we met S@NL gaan praten morgenavond? Dan komen we beslagagen ten ijs en kunnen we duidelijke vragen afvuren in plaats van door elkaar heen praten. Met wat geluk krijgen we al onze neuzen alvast één kant op of in ieder geval kan iemand (of een paar) worden aangesteld als spreker.
Idee?
edit:
In twee keer is waarschijnlijk slimmer vanwege de tijd.
Ik doe meteen maar even een suggestie:
vanavond 20:00 #dpc-seti
morgen 18:30 #dpc-seti
Of we pakken er ons #dpc kanaal voor (maar dat stoort de andere aanwezigen maybe?)
Idee?
edit:
In twee keer is waarschijnlijk slimmer vanwege de tijd.
Ik doe meteen maar even een suggestie:
vanavond 20:00 #dpc-seti
morgen 18:30 #dpc-seti
Of we pakken er ons #dpc kanaal voor (maar dat stoort de andere aanwezigen maybe?)
[ Voor 25% gewijzigd door Funcracker op 11-09-2003 10:51 ]
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Anoniem: 28168
Even over de naam:
Het beste lijkt me om een neutrale naam te kiezen met natuurlijk Nederland erin.
Dutch Power Boincers en BOINC@Netherlands vallen imho beide af omdat ze allebei te veel doen denken aan 1 van de 2 oude teams en daar worden we het toch niet over eens
Verder is het een optie om <naam> (DPC & Seti@NL) te doen, dus bijvoorbeeld:
Team The Netherlands (DPC & Seti@NL)
United Power of The Netherlands (DPC & Seti@NL)
Maar dat moeten de crews maar uitvechten
Het beste lijkt me om een neutrale naam te kiezen met natuurlijk Nederland erin.
Dutch Power Boincers en BOINC@Netherlands vallen imho beide af omdat ze allebei te veel doen denken aan 1 van de 2 oude teams en daar worden we het toch niet over eens
Verder is het een optie om <naam> (DPC & Seti@NL) te doen, dus bijvoorbeeld:
Team The Netherlands (DPC & Seti@NL)
United Power of The Netherlands (DPC & Seti@NL)
Maar dat moeten de crews maar uitvechten
Er zijn nog meer nederlandse seti teams die mischien wel willen joinen
Denk aan SetiGate@Earth en Unimatrix Meibok Medume
http://www.seti-nl.org/teamlist.php?id=2 << dat is een heel lijstje met nederlandse teams.
IK ben weer naar school
http://www.seti-nl.org/teamlist.php?id=2 << dat is een heel lijstje met nederlandse teams.
IK ben weer naar school

E-jey schreef op 11 september 2003 @ 10:56:
Er zijn nog meer nederlandse seti teams die mischien wel willen joinenDenk aan SetiGate@Earth en Unimatrix Meibok Medume
![]()
IK ben weer naar school
misschien dat we meteen 70% kunnen pakken hiervan
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
ik ben er voor want ik heb het altijd al een goed idee gevonden, een mooie naam zou zijn:
Dutch Alliance
met een aantal subteams eronder zoals: DPC, S@nl. Binnen die subteams kun je dan weer onze bekende subteams plaatsen met daarin hun leden, net zoals nu bij ecc2 bv.
Het lijkt dan net op de stampede
Een echte afspiltsing van DPC zoals Sequence dat ziet, lijkt me niet echt handig want er zijn genoeg leden/subteams die zowel Seti als Ecc2 als Dnet etc etc doen .
Dutch Alliance
met een aantal subteams eronder zoals: DPC, S@nl. Binnen die subteams kun je dan weer onze bekende subteams plaatsen met daarin hun leden, net zoals nu bij ecc2 bv.
Het lijkt dan net op de stampede
Een echte afspiltsing van DPC zoals Sequence dat ziet, lijkt me niet echt handig want er zijn genoeg leden/subteams die zowel Seti als Ecc2 als Dnet etc etc doen .
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Opzich klinkt het wel als een tof idee om de overige Nederlandse teams er ook direct bij te pakken maar als je dat allemaal tegelijk wilt doen ben ik bang dat je het zaakje nooit bij elkaar krijgt. Laten we eerst eens bezien of DPC en S@NL samen de krachten kunnen bundelen en als dat lukt samen achter de overige teams aangaan. We moeten niet meteen teveel hooi op onze vork nemen natuurlijk
Je kan ook wachten met een merge als Audhumla af is. Daar kan dan de nieuwe community op gehost worden, inclusief de fora, en dus niet hier op GoT
.
Trouwens, ik zie niet waarom DPC Seti icm Seti@NL niet een wat onafhankelijker deel van DPC zou worden, met een eigen subcrew bijvoorbeeld. Seti@NL is immers ouder afaik
.
Trouwens, ik zie niet waarom DPC Seti icm Seti@NL niet een wat onafhankelijker deel van DPC zou worden, met een eigen subcrew bijvoorbeeld. Seti@NL is immers ouder afaik
[ Voor 38% gewijzigd door TGEN op 11-09-2003 11:20 ]
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Probleem is dat het eind oktober begint, dus er moeten nu spijkers met koppen geslagen worden...TGEN schreef op 11 September 2003 @ 11:19:
Je kan ook wachten met een merge als Audhumla af is. Daar kan dan de nieuwe community op gehost worden, inclusief de fora, en dus niet hier op GoT.
Trouwens, ik zie niet waarom DPC Seti icm Seti@NL niet een wat onafhankelijker deel van DPC zou worden, met een eigen subcrew bijvoorbeeld. Seti@NL is immers ouder afaik.
voor de duidelijkheid, het moet juist geen afsplitsing worden, maar hoe we dat moeten zien te fixen weet ik zo 1-2-3 nog niet.. Idd S@NL en DPC samenbrengen onder één noemer (bv Team The Netherlands (voortaan te noemen TTN
) of Dutch Alliance) met daarin gewoon de huidige leden met hun naamtag ([DPC] of [S@NL]) lijkt mij de beste manier
maar we moeten dus maar zien hoe dat te realiseren valt..
Is dat zoiets als :Anoniem: 84390 schreef op 11 September 2003 @ 08:07:
[...]
Zonder bewijs dat je onschuldig bent, ben je schuldig ??
Of andersomBud_s schreef op 11 September 2003 @ 11:52:
[...]
Is dat zoiets als :
Zonder bewijs dat je onschuldig bent, ben je schuldig ??![]()
![]()
Kan iemand een poll maken met daarin de verschillenden namen die genoemd zijn?
* NBK stemt op Dutch Aliance
hoewel DA wel weer een verkeerde afkorting wordt... misschien met het dan maar Team Dutch Aliance of Dutch Aliance Team worden, niks met Netherlands iedergeval want daar breek ik m'n tong over. Misschien dat iemand nog een leuke naam weet met Holland? Of iets met oranje... hoewel er dan weer verwarring kan onstaan met de merknaam Orange...
@TGEN
Audhumla? wasda? ik heb wat gemist geloof ik...
-edit:
@witlof
Dan had ik idd wat gemist... De NAAM
Ik zal volgende keer wat beter opletten als ik een stukje lees
hoewel DA wel weer een verkeerde afkorting wordt... misschien met het dan maar Team Dutch Aliance of Dutch Aliance Team worden, niks met Netherlands iedergeval want daar breek ik m'n tong over. Misschien dat iemand nog een leuke naam weet met Holland? Of iets met oranje... hoewel er dan weer verwarring kan onstaan met de merknaam Orange...
@TGEN
-edit:
@witlof
Dan had ik idd wat gemist... De NAAM

[ Voor 13% gewijzigd door NBK op 11-09-2003 13:07 ]
PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic
een afsplitsing van DPC is zeker niet de bedoeling denk ik persoonlijk. Maar het id is ideaal.
Ik zou ook gaan voor een naam dan die niets met beide teams te maken heeft, maar slaat op Nederland ( BTW, en niets Belgisch ? Nu voel ik me wel minderwaardig hoor, denk dat ik nieuw team moet gaan zoeken
), iets in de aard van : United Teams Netherlands ( of de eengelse afkorting : UUuuuuuttiieeeennnnnnn
) klinkt mooi lijkt me. En daarin kan je dan al de 2 teams ondersteken als DPC@SETI en SETI@NL, en met de naam United Teams Netherlands, kan je volgens mij ook nog een hoop andere Nederlandse teams makkelijk overhalen om mee het hoofdteam te joinen, zodat we 1 mega team hebben om ARSS en de anderen te ass kicken !
Eventuele facturen van onkosten voor dit gedoe, kunnen zoals steeds bij Proxy binnengesmeten worden,d ie ze natuurlijk niet betaald en op de andere hoop onbetaalde facturen legt
Net nog nieuwe team naam in me opgekomen : NATO
aka : Netherlands Alliance Teams Organisation ( of iets in die aard
)
BTW : wel ff een poll maybe zetten of iedereen het goed vind dat de bijde ( of maybe meerdere teams ) samengaan. Niet iedereen post zijn mening he, een klik is dikwijls makkelijker
En hopelijk kunnen we enkele van de andere Nederlandse teams die Seti doen en naar BOINC gaan binnenkort ook meekregen in deze Alliantie.
Net ook gelezen op SETI@NL forum : hetnieuwe logo dan. Maar lijkt me best wel te doen om onze koe met hun windmolen in 1 logo te smijten ( onze koe die als wiek wordt geplakt op de molen ofzo ? ) Wel gata dit maybe probleempje worden als we andere Nederlandse teams er willen bij betrekken want dan moet het logo terug ( eventueel ) aangepast worden.
Ik zou ook gaan voor een naam dan die niets met beide teams te maken heeft, maar slaat op Nederland ( BTW, en niets Belgisch ? Nu voel ik me wel minderwaardig hoor, denk dat ik nieuw team moet gaan zoeken
Eventuele facturen van onkosten voor dit gedoe, kunnen zoals steeds bij Proxy binnengesmeten worden,d ie ze natuurlijk niet betaald en op de andere hoop onbetaalde facturen legt
Net nog nieuwe team naam in me opgekomen : NATO
BTW : wel ff een poll maybe zetten of iedereen het goed vind dat de bijde ( of maybe meerdere teams ) samengaan. Niet iedereen post zijn mening he, een klik is dikwijls makkelijker
En hopelijk kunnen we enkele van de andere Nederlandse teams die Seti doen en naar BOINC gaan binnenkort ook meekregen in deze Alliantie.
Net ook gelezen op SETI@NL forum : hetnieuwe logo dan. Maar lijkt me best wel te doen om onze koe met hun windmolen in 1 logo te smijten ( onze koe die als wiek wordt geplakt op de molen ofzo ? ) Wel gata dit maybe probleempje worden als we andere Nederlandse teams er willen bij betrekken want dan moet het logo terug ( eventueel ) aangepast worden.
[ Voor 33% gewijzigd door Falcon10 op 11-09-2003 13:44 ]
-| Hit it i would ! |-
Anoniem: 59290
Orange Power Unit(s)NBK schreef op 11 september 2003 @ 12:58:
Kan iemand een poll maken met daarin de verschillenden namen die genoemd zijn?
@TGEN
-edit:
@witlof
Dan had ik idd wat gemist... De NAAMIk zal volgende keer wat beter opletten als ik een stukje lees
Dutch Power Unit(s)
En dan mischien iets met DPC / Seti@nl erachter???
En waar gaan alle onbetaalde fakturen van Proxy heen???
Volegens mij heeft die controleur van de belastings dienst een leuke klus als ie vraagt om de bonnetjes
En de boete faktuur van de belastingdienst gaat ook op de stapel
Grtz
Thunderase
Die facturen blijven liggen waar ik of Proxy ze smijten 
Als de samenwerking doorgaat wil ik wel terug Feest organisator/junior-factuur verantwoordelijke zijn, onder Proxys authoritair gezag !
Ohja, en natuurlijk wil ik alle andere koetjes van onze DPC stal ook terugzien dan he !
Inclusief de apen
Als de samenwerking doorgaat wil ik wel terug Feest organisator/junior-factuur verantwoordelijke zijn, onder Proxys authoritair gezag !
Ohja, en natuurlijk wil ik alle andere koetjes van onze DPC stal ook terugzien dan he !
-| Hit it i would ! |-
Vanwege die belgen die ook aan (DPC) seti mee doen had ik al verschillende keren de naam 'United power of the low countries' gesugereerdFalcon10 schreef op 11 september 2003 @ 13:29:
een afsplitsing van DPC is zeker niet de bedoeling denk ik persoonlijk. Maar het id is ideaal.
Ik zou ook gaan voor een naam dan die niets met beide teams te maken heeft, maar slaat op Nederland ( BTW, en niets Belgisch ? Nu voel ik me wel minderwaardig hoor, denk dat ik nieuw team moet gaan zoeken), iets in de aard van : United Teams Netherlands ( of de eengelse afkorting : UUuuuuuttiieeeennnnnnn
) klinkt mooi lijkt me. En daarin kan je dan al de 2 teams ondersteken als DPC@SETI en SETI@NL, en met de naam United Teams Netherlands, kan je volgens mij ook nog een hoop andere Nederlandse teams makkelijk overhalen om mee het hoofdteam te joinen, zodat we 1 mega team hebben om ARSS en de anderen te ass kicken !
...
Die kunnen mooi als subteam United Power of The low countries joinen en op het zelfde niveau met DPC en Seti@NL concurreren, maar dan wel onder verenigde NL flag!!Funcracker schreef op 11 september 2003 @ 11:10:
Opzich klinkt het wel als een tof idee om de overige Nederlandse teams er ook direct bij te pakken maar als je dat allemaal tegelijk wilt doen ben ik bang dat je het zaakje nooit bij elkaar krijgt. Laten we eerst eens bezien of DPC en S@NL samen de krachten kunnen bundelen en als dat lukt samen achter de overige teams aangaan. We moeten niet meteen teveel hooi op onze vork nemen natuurlijk
[lol] Boinc, Boinc, Boinc, we'll bounce to the top![/lol]
Vanwege alle belgische ondersteuning moet moet dus iets worden met Dutch en niet met NL, holland of orange. En de franssprekende belgen snappen hier toch niks van dus met hun hoeven we geen rekening te houden.
The Dutch Aliance fink een hele goede
TDA it is
The Dutch Aliance fink een hele goede

TDA it is
[ Voor 3% gewijzigd door NBK op 27-06-2006 16:30 ]
Anoniem: 20969
Als we de naam algemeen houden: Boinc Netherlands ofsow, en een binkig nieuw logo ontwerpen, Koe+molen, dan vind ik het een prachtig plan.
Het zal zeker lastig zijn, maar ik ben volledig bereidt om mee te werken op alle fronten!
Het zal zeker lastig zijn, maar ik ben volledig bereidt om mee te werken op alle fronten!
S@NL heeft al een subteam systeem. www.seti.nl > Resultaten > SubteamsWitlof schreef op 11 September 2003 @ 10:06:
Waarom kunnen we dit niet ook al toepassen bij SETI 1? Als we dus gewoon allemaal [DPC] of [Seti@NL] voor onze naam gaan gebruiken kan er toch wel een script iets uitzoeken wie bij welk (sub)team hoort? Hierdoor kunnen we SETI 1 al in de top afsluiten.
Say what you want to say, BUT don't speak!
Doe dan Dutch Boinc AlianceAnoniem: 20969 schreef op 11 september 2003 @ 16:58:
Als we de naam algemeen houden: Boinc Netherlands ofsow, en een binkig nieuw logo ontwerpen, Koe+molen, dan vind ik het een prachtig plan.
DBA kan ook wel als afkorting
Anoniem: 83328
doe dan de BBA, Benelux Boinc Alliance, dan klopt het ook voor de Belgen hierNBK schreef op 11 September 2003 @ 18:01:
[...]
Doe dan Dutch Boinc Aliance
DBA kan ook wel als afkorting
Anoniem: 27881
Doet me een beetje denken aan dat RC5/Distributed.net team genaamd The combined power of users from Russia and former USSR Countriespcmadman schreef op 11 September 2003 @ 15:26:
[...]
Vanwege die belgen die ook aan (DPC) seti mee doen had ik al verschillende keren de naam 'United power of the low countries' gesugereerd
hmm...
United Power of the Lowlands
Dutch Crunch
Dutch Domain... ehmm
Low Lands Alliance bestaat al
* Anoniem: 27881 Is is in een vage half-slaap toestand.. dus als het onzin is, sla deze post dan maar over
Ik heb laatst weer een zooitje bij het papierafval gedaanFalcon10 schreef op 11 September 2003 @ 13:51:
Die facturen blijven liggen waar ik of Proxy ze smijten
Ohja, en natuurlijk wil ik alle andere koetjes van onze DPC stal ook terugzien dan he !Inclusief de apen
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
'United power of the low countries" klinkt ideaal!
* DatraxZ is Belg
* DatraxZ is Belg
Anoniem: 92317
Uitnodiging voor de DPC-SETI crew:
Ondanks vakantie van somige S@NL-crew leden wil ik jullie toch uitnodigen om morgenavond (vrijdag 12 septemder 2003) rond 20.00 u op de irc.sat4you.net servers (poort 6667) in channel #discussie een kort neuzenrichten gesprek met ons te voeren.
Ik zou wel willen voorstellen om dit te beperken tot de Crews van beide teams, omdat het anders teveel meningen en verschillen daarin worden.
Ik vraag jullie dan ook om zelf de ideeen die hier op jullie forum zijn gepost op hun merites te beoordelen en die mee te nemen in die sjet sessie.
Wij van onze kant zullen dat ook doen.
Er word gesproken over facturen hier, maar onze webhosting word volledig gesponsord, en overige kosten voor S@NL proberen wij door de stichting S@NL te dragen (die op zijn beurd weer word gesponsord door de leden van S@NL)
We zouden zo een opzet ook goed kunnen gebruiken voor een DTA (Dutch Team Alliance) (of hoe de naam ook moge worden
)
Voorstellen voor de namen lijken me dat we met het team daar eerst de onbespreek-baren uitfilteren en dan idd een soort superpoll opzetten waar beide teams hun voorkeur voor kunnen uitspreken...
Wedstrijd uitschrijven voor wie de beste naam bedenkt is ook een optie...:)
alleen welke prijzen daar aan kunnen hangen???
Ik hoop de DPC-Seti crew morgenavond in een fijne sfeer op de sjet te kunnen begroeten!!
Grtz Fons
Ondanks vakantie van somige S@NL-crew leden wil ik jullie toch uitnodigen om morgenavond (vrijdag 12 septemder 2003) rond 20.00 u op de irc.sat4you.net servers (poort 6667) in channel #discussie een kort neuzenrichten gesprek met ons te voeren.
Ik zou wel willen voorstellen om dit te beperken tot de Crews van beide teams, omdat het anders teveel meningen en verschillen daarin worden.
Ik vraag jullie dan ook om zelf de ideeen die hier op jullie forum zijn gepost op hun merites te beoordelen en die mee te nemen in die sjet sessie.
Wij van onze kant zullen dat ook doen.
Er word gesproken over facturen hier, maar onze webhosting word volledig gesponsord, en overige kosten voor S@NL proberen wij door de stichting S@NL te dragen (die op zijn beurd weer word gesponsord door de leden van S@NL)
We zouden zo een opzet ook goed kunnen gebruiken voor een DTA (Dutch Team Alliance) (of hoe de naam ook moge worden
Voorstellen voor de namen lijken me dat we met het team daar eerst de onbespreek-baren uitfilteren en dan idd een soort superpoll opzetten waar beide teams hun voorkeur voor kunnen uitspreken...
Wedstrijd uitschrijven voor wie de beste naam bedenkt is ook een optie...:)
alleen welke prijzen daar aan kunnen hangen???
Ik hoop de DPC-Seti crew morgenavond in een fijne sfeer op de sjet te kunnen begroeten!!
Grtz Fons
Alles wat je hier leest over DPC facuren kun je negeren
Zijn enkel inside jokes 
De enige kosten die we hebben is ons WDO domein en de server waarop deze gehost wordt. Beide staan op het conto van een DPC lid (Chaos, tevens crew) die het zaakje ook onderhoudt. Voor de rest zijn er geen kosten aan onze zijde. Overigens wordt er 'as we speak' een nieuwe server in elkaar gezet (nuja een begin gemaakt).
Ik ben blij dat de S@NL crew positief tegenover de alliantie staat! Ik vraag me af welke afgevaardigden wij gaan sturen
Superpoll lijkt me goed idee (maar dat had ik hier al aangegeven). Wedstrijd.. tjah. Ik denk dat de eer al goed genoeg is niet? Er zijn genoeg creatieve breinen en ik betwijfel of een wedstrijd betere resultaten op zal leveren. Eerder meer onzin denk ik, maar het kan grappig zijn natuurlijk. Enige waar ik mee zit is dat ik nog geen DPC crew verder hier heb gezien (tenzij ik eroverheen heb gekeken).
Suc6 vrijdagavond iig!
De enige kosten die we hebben is ons WDO domein en de server waarop deze gehost wordt. Beide staan op het conto van een DPC lid (Chaos, tevens crew) die het zaakje ook onderhoudt. Voor de rest zijn er geen kosten aan onze zijde. Overigens wordt er 'as we speak' een nieuwe server in elkaar gezet (nuja een begin gemaakt).
Ik ben blij dat de S@NL crew positief tegenover de alliantie staat! Ik vraag me af welke afgevaardigden wij gaan sturen
Superpoll lijkt me goed idee (maar dat had ik hier al aangegeven). Wedstrijd.. tjah. Ik denk dat de eer al goed genoeg is niet? Er zijn genoeg creatieve breinen en ik betwijfel of een wedstrijd betere resultaten op zal leveren. Eerder meer onzin denk ik, maar het kan grappig zijn natuurlijk. Enige waar ik mee zit is dat ik nog geen DPC crew verder hier heb gezien (tenzij ik eroverheen heb gekeken).
Suc6 vrijdagavond iig!
[ Voor 11% gewijzigd door Funcracker op 12-09-2003 00:58 ]
DPC ft. Seti@NL
(of andersom, wat je leuk vindt
)
Dat klinkt mij iig wel ok in de oren.
Verder vind ik ook dat die client een opklapbeurt mag hebben
(nofi
)
(of andersom, wat je leuk vindt
Dat klinkt mij iig wel ok in de oren.
Verder vind ik ook dat die client een opklapbeurt mag hebben
(nofi
Dat heb je dus blijkbaarFuncracker schreef op 12 september 2003 @ 00:55:
Enige waar ik mee zit is dat ik nog geen DPC crew verder hier heb gezien (tenzij ik eroverheen heb gekeken).
Nu komt 20:00uur mij eigenlijk wat slecht uit, mocht het nog een uurtje eerder kunnen zou dat erg fijn zijn. Ik zal iig proberen erbij te zijn
Anoniem: 41582
Dat lijkt me dan jammer voor de inactieve leden, inactief betekent geen interesse, dus jammer voor je, de wereld draait door.InGaP schreef op 11 September 2003 @ 10:13:
@witlof: Ik denk dat dit best moeilijk wordt, gezien het grote aantal inactieve leden. Ik weet niet hoe hoog dit percentage bij DPC ligt, maar bij S@NL ligt dat volgens mij ergens tussen de 65 en 70 prcent. Deze leden zul je niet of moeilijk kunnen bereiken.
Eh, nee, DPC zegt het al hè, Dutch Power Cows !!!Anoniem: 83328 schreef op 11 September 2003 @ 20:04:
[...]
doe dan de BBA, Benelux Boinc Alliance, dan klopt het ook voor de Belgen hier

Ik denk dat het al moeilijk genoeg is om het alle Hollanders na de zin te maken.DatraxZ schreef op 11 September 2003 @ 22:21:
'United power of the low countries" klinkt ideaal!
* DatraxZ is Belg
En ik zit al 1,5 dag in hun chatkanaal dus het heeft de crew zijn volle aandacht, je hoeft dus nergens over in te zittenFuncracker schreef op 12 September 2003 @ 00:55:
Enige waar ik mee zit is dat ik nog geen DPC crew verder hier heb gezien (tenzij ik eroverheen heb gekeken).
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Anoniem: 47852
Exiting allemaal!
Een kleine hint voor de crews van beide DC-teams:
Zorg ervoor dat alle (actieve) leden van beide teams in ieder geval een gelegenheid krijgen tot inspraak.
Bespreek op hoofdlijnen de gewenste toekomstige situatie en laat de leden
vervolgens via een poll de definitieve keuze maken.
Dan vermijd je problemen en mogelijke "wegloop-acties" omdat mensen geen
inbreng konden geven aan het proces.
Wat in ieder geval relevant is voor de poll:
- Willen we gezamelijk onder 1 naam uitkomen?
- Wat wordt de nieuwe gezamelijke naam? (keus uit 10 opties of zo)
Ik hoop van harte dat de samenwerking gaat slagen en dat we de DC-wereld kunnen laten zien dat "kleine landen" gezamelijk een stevige vuist kunnen maken!
Een kleine hint voor de crews van beide DC-teams:
Zorg ervoor dat alle (actieve) leden van beide teams in ieder geval een gelegenheid krijgen tot inspraak.
Bespreek op hoofdlijnen de gewenste toekomstige situatie en laat de leden
vervolgens via een poll de definitieve keuze maken.
Dan vermijd je problemen en mogelijke "wegloop-acties" omdat mensen geen
inbreng konden geven aan het proces.
Ik hoop van harte dat de samenwerking gaat slagen en dat we de DC-wereld kunnen laten zien dat "kleine landen" gezamelijk een stevige vuist kunnen maken!
Toppie!

de eerste tekenen beginnen al te komen, smileys van de verschillende fora worden nu al uitgewisseld
[ Voor 5% gewijzigd door Sequence op 12-09-2003 08:46 ]
De Belgische leden van zo'n team komen neem ik aan meer naar zulke fora, omdat we de Nederlandse taal gemeen hebben. Dan kan nauwelijks sprake zijn van Belgische leden, maar meer van Vlaamse leden? Of zie ik dat verkeerd?
Dus een teamnaam die refereert aan de Benelux lijkt me wat overdreven...
In alle opwinding ben ik gister weer begonnen met Seti want TSC begon me wel de neus uit te komen door de traagheid waarmee Java-programma's begonnen te draaien.
In alle opwinding ben ik gister weer begonnen met Seti want TSC begon me wel de neus uit te komen door de traagheid waarmee Java-programma's begonnen te draaien.
Ik denk dat je wel eens zou kunnen verschieten hoeveel de Belgische leden gecrunsht hebbe
Ikzelf ben net de 7000 door gegaan.
Nu niet dat ik erg ga doen als er niet Flamisch of Vlaams of Belgisch in de team naam komt, maar 't is altijd leuk
En anders kunnen de Belgen als subteam van het nieuw op te richten team meedoen, dus in de aard van : Seti@NL, DPC, BPC ( Belgian Power Cows
)
Ben er zeker van dat jullie het vanavond goed zullen kunnen regelen al. Niet vergeten ullie te gedragen als volwassenen, als we het klein kind gaan uithangen, dan is de samenwerking al op voorhand naar de knoppen, en dat zou zonde zijn.
Heb begrip voor de mening van het ander team, en bekijk het ook eerst vanuit hun oogpunt ipv onmiddellijk te becritiseren ofzo.
En ja, we kunnen er een mega team van maken, dat de andere teams laat weten waar onze kleine landjes liggen ( Belgie wisten ze 'fcourse al
).
Nu niet dat ik erg ga doen als er niet Flamisch of Vlaams of Belgisch in de team naam komt, maar 't is altijd leuk
Ben er zeker van dat jullie het vanavond goed zullen kunnen regelen al. Niet vergeten ullie te gedragen als volwassenen, als we het klein kind gaan uithangen, dan is de samenwerking al op voorhand naar de knoppen, en dat zou zonde zijn.
Heb begrip voor de mening van het ander team, en bekijk het ook eerst vanuit hun oogpunt ipv onmiddellijk te becritiseren ofzo.
En ja, we kunnen er een mega team van maken, dat de andere teams laat weten waar onze kleine landjes liggen ( Belgie wisten ze 'fcourse al
-| Hit it i would ! |-
Oh, begrijp me niet verkeerd! Dat weet ik, maar specifiek een naam die over de Benelux rept zou ik niet doen. De lage landen lijkt me dan meer overeenkomstig de werkelijkheidFalcon10 schreef op 12 September 2003 @ 10:46:
Ik denk dat je wel eens zou kunnen verschieten hoeveel de Belgische leden gecrunsht hebbe
Als je voor de Dutch Power Cows dan wel Seti@Netherlands hebt gekozen, vind ik dat je niet moet zeuren als de nieuwe naam ook geassocieerd wordt met Nederland ipv het Nederlandstalige gebied (dr zijn vast ook Surinaamse leden, en bobdebeer woont in New York, dus die er ook maar in de naam stoppen?).Falcon10 schreef op 12 September 2003 @ 10:46:
Ik denk dat je wel eens zou kunnen verschieten hoeveel de Belgische leden gecrunsht hebbeIkzelf ben net de 7000 door gegaan.
Nu niet dat ik erg ga doen als er niet Flamisch of Vlaams of Belgisch in de team naam komt, maar 't is altijd leukEn anders kunnen de Belgen als subteam van het nieuw op te richten team meedoen, dus in de aard van : Seti@NL, DPC, BPC ( Belgian Power Cows
)
En ja, we kunnen er een mega team van maken, dat de andere teams laat weten waar onze kleine landjes liggen ( Belgie wisten ze 'fcourse al).
Pixilated NetphreaX
DragonFly
volgens mij had laatst ook iemand een internetcafe in griekenland geassimileerdTGEN schreef op 12 september 2003 @ 13:46:
[...]
Als je voor de Dutch Power Cows dan wel Seti@Netherlands hebt gekozen, vind ik dat je niet moet zeuren als de nieuwe naam ook geassocieerd wordt met Nederland ipv het Nederlandstalige gebied (dr zijn vast ook Surinaamse leden, en bobdebeer woont in New York, dus die er ook maar in de naam stoppen?).
Ik zag msg's van mensen voorbij komen die opperden om dit al bij SETI-1 te doen. Mij lijkt dit niet zo'n goed idee gezien er best veel geregeld moet worden. Maar maybe moet dit dus ook nog besproken worden....Anoniem: 47852 schreef op 12 September 2003 @ 08:36:
...
Anoniem: 47852
Bold_Seeker snapt 't niet helemaal...Bamieater schreef op 12 September 2003 @ 15:32:
[...]
Ik zag msg's van mensen voorbij komen die opperden om dit al bij SETI-1 te doen. Mij lijkt dit niet zo'n goed idee gezien er best veel geregeld moet worden. Maar maybe moet dit dus ook nog besproken worden....
Is het niet een kwestie van een nieuw team-account aanmaken en dan het DPC en S@NL account onder dit nieuwe account te plaatsen? Dan hoeft er verders niemand over te stappen.
muggeziftersTGEN schreef op 12 September 2003 @ 13:46:
[...]
Als je voor de Dutch Power Cows dan wel Seti@Netherlands hebt gekozen, vind ik dat je niet moet zeuren als de nieuwe naam ook geassocieerd wordt met Nederland ipv het Nederlandstalige gebied (dr zijn vast ook Surinaamse leden, en bobdebeer woont in New York, dus die er ook maar in de naam stoppen?).
-| Hit it i would ! |-
Anoniem: 15443
Als die alliantie (dus geen fusie) er daadwerkelijk komt, zal ik m'n steentje ook gaan bijdragen, ondanks het feit dat ik eerder een flinke afkeer heb gehad S@N ten tijde van het cobra-verhaal enzo. Ik vind dit echt een heel cool idee
In welk kanaal gaat dit gesprek plaats vinden?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
[rml]TheFons in "[ SETI@Home] BOINC, DPC en SETI@NL"[/rml]Mobster schreef op 12 september 2003 @ 19:45:
In welk kanaal gaat dit gesprek plaats vinden?
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Anoniem: 51810
Poiter is het met het idee eens: één overkoepelend team, met subteams! Dat wordt nog eens een reuze wedstrijd!
(Poiter vind ook Team Dutch Alliance wel een goede naam..)
(Poiter vind ook Team Dutch Alliance wel een goede naam..)
what about : BoincKing Windmill 
just my € 0.02
BKW ? BW ?
just my € 0.02
BKW ? BW ?
[ Voor 15% gewijzigd door Bud_s op 12-09-2003 23:23 ]
Anoniem: 63484
Heb em niet ....Bud_s schreef op 12 September 2003 @ 23:22:
what about : BoincKing Windmill
just my € 0.02
BKW ? BW ?
Low Lands United vind ik wel mooi, als Belg voel ik me dan net ietsje meer aangesproken dan een naampje met 'Netherlands' of 'Orange' in ...
Enne, ik denk echt wel dat het percentage belgen (bij DPC alleszins) hoger ligt dan gedacht ...
Anyway, als ECC2'er moet ik me hier eigenlijk niet moeien
Misschien als de hele 'lowlands' fusie erdoor komt, eens even Belgian Mooh Farm contacteren, die gaan toch ook niet zo slecht dacht ik ... kunnen die ook als subteampje fungeren.
Maar eerst zorgen dat die fusie mooi verloopt!
PS. Je mag ALTIJD rekenen op kritiek en op mensen die weg gaan gaan omdat ze niet kunnen verdragen bij het 'andere' team geassocieerd te worden.
Greetz,
PPS. Funcracker en team, uitnodiging blijft, als je komt, krijg je wat van me!
Fusie is btw niet zo'n goed woord ervoor. Want we zouden niet "echt" samengaan en ons eigen team blijven houden, weliswaar als een subteam. We crunchen dan gezamelijk, maar toch gescheiden.
(Dmv de subteams.)
Maar is er dan wel een Mogelijkheid om subteams te gebruiken bij BOINC, want de structuur van SETI I laat dit niet toe.
Kan iemand ook nog ff een korte samenvatting posten over ut gesprek tussen DPC en S@NL?
Kan iemand ook nog ff een korte samenvatting posten over ut gesprek tussen DPC en S@NL?
Dit heb ik ook al in de thread genoemd op S@NL.SterBeek schreef op 13 September 2003 @ 17:27:
Maar is er dan wel een Mogelijkheid om subteams te gebruiken bij BOINC, want de structuur van SETI I laat dit niet toe.
Maar het maakt weinig uit of het wel of niet ondersteund wordt. Als het niet ondersteund zou worden kunnen we zelf met prefixes gaan werken zodat we onze eigen stats kunnen extraheren uit het geheel. Of als we allebei een apart aanmeld script gebruiken kunnen users op die manier aan onze eigen stats databases toegevoegd worden.
Uiteraard zou het wel zo tof zijn als BOINC dit zou ondersteunen, maar is mijn inziens dus geen onoverkomelijk probleem. De vraag die we eerst moeten beantwoorden is of beide partijen bereidt zijn zo'n alliantie op poten te zetten en onder welke voorwaarden.
weetje wat ik nou zo raar vind. Ik heb al een aantal keer dit onderwerp aangekaart in #DPC, #seti.nl en got enzo. Maar elke keer werd er weer gezegt van "Ja dat is al zo vaak geprobeert en elke keer kwam er weer niets uit" En nu opeens is bijna iedereen het er mee eens 
Het zal wel te maken hebben dat toen ik het aankaarte we het niet over BOINC hadden maar toch vind ik het raar dat opeens iedereen het er mee eens is
Het zal wel te maken hebben dat toen ik het aankaarte we het niet over BOINC hadden maar toch vind ik het raar dat opeens iedereen het er mee eens is
Anoniem: 92317
Klopt E-jey,
het was ook bijna onmogelijk om S@NL en DPC te mergen onder seti, omdat je dan alle inactieve clients zou verliezen.
De grap in namelijk dat als we overgaan naar Boinc we vermoedelijk TOCH alle inactive clients gaan verliezen, omdat die misschien wel door Berkeley overgezet worden, maar nooit een centimeter onder dat account zullen presteren. (bij SETI1 HEBBEN ze ooit gecrunshed, en dus staan er WU's op dat account)
Ergo... het is een nieuw begin waarbij het samen werken van beide teams mogelijk word ZONDER "extra" verlies van de inactieven...:) (want die zijn we dan toch al kwijt)
Maar zodra AL onze Crewmembers kennis hebben genomen van onze toch wel positieve verkennings gesprek, en zij er daarop het hune van gezegd hebben zullen Wij als Crew van S@NL dit resultaat posten op ons forum, en de Crew van DPC-Seti zullen het op dit forum posten. Hoe, wat en wanneer en waarom, of mogelijk zelfs waarom niet, zullen dan uit de doeken gedaan worden.
We hebben al wel een vervolgafspraak met de DPC-Seti Crew gemaakt om volgende week vrijdagavond een GO/NoGo meeting te houden. Als het een Go meeting is zullen de vervolgstappen besproken worden... Als het een NoGo meeting is dan drinken we er gezellig een virtueel biertjuh op en no hard feelings
Tip van de Sluier...???
We hebben ons als volwassenen gedragen
het was ook bijna onmogelijk om S@NL en DPC te mergen onder seti, omdat je dan alle inactieve clients zou verliezen.
De grap in namelijk dat als we overgaan naar Boinc we vermoedelijk TOCH alle inactive clients gaan verliezen, omdat die misschien wel door Berkeley overgezet worden, maar nooit een centimeter onder dat account zullen presteren. (bij SETI1 HEBBEN ze ooit gecrunshed, en dus staan er WU's op dat account)
Ergo... het is een nieuw begin waarbij het samen werken van beide teams mogelijk word ZONDER "extra" verlies van de inactieven...:) (want die zijn we dan toch al kwijt)
Maar zodra AL onze Crewmembers kennis hebben genomen van onze toch wel positieve verkennings gesprek, en zij er daarop het hune van gezegd hebben zullen Wij als Crew van S@NL dit resultaat posten op ons forum, en de Crew van DPC-Seti zullen het op dit forum posten. Hoe, wat en wanneer en waarom, of mogelijk zelfs waarom niet, zullen dan uit de doeken gedaan worden.
We hebben al wel een vervolgafspraak met de DPC-Seti Crew gemaakt om volgende week vrijdagavond een GO/NoGo meeting te houden. Als het een Go meeting is zullen de vervolgstappen besproken worden... Als het een NoGo meeting is dan drinken we er gezellig een virtueel biertjuh op en no hard feelings
Tip van de Sluier...???
Nou dan aan beide crews het beste gewenst in de gesprekken die nog komen gaan
Zet hem op jongens!
Dat maakt inderdaad niet uit, en S@NL heeft al zo'n systeem. En daarmee is het mogelijk om zonder prefixes oid de stats te filteren. Net zoals bijvoorbeeld de gauntlets, daar worden ook tijdelijk subteams gemaakt. Zie http://www.seti-nl.org/subteam.php voor meer info en als voorbeeld.Funcracker schreef op 13 September 2003 @ 17:43:
[...]
Dit heb ik ook al in de thread genoemd op S@NL.
Maar het maakt weinig uit of het wel of niet ondersteund wordt. Als het niet ondersteund zou worden kunnen we zelf met prefixes gaan werken zodat we onze eigen stats kunnen extraheren uit het geheel. Of als we allebei een apart aanmeld script gebruiken kunnen users op die manier aan onze eigen stats databases toegevoegd worden.
Uiteraard zou het wel zo tof zijn als BOINC dit zou ondersteunen, maar is mijn inziens dus geen onoverkomelijk probleem. De vraag die we eerst moeten beantwoorden is of beide partijen bereidt zijn zo'n alliantie op poten te zetten en onder welke voorwaarden.
Als je jezelf aan zou melden, kies je of je binnen DPC, S@NL of een ander subteam wilt crunchen en de scripten zorgen ervoor dat je in de goede ranglijst terecht komt.
Maar eerst moet de samenwerking maar eens komen.
Ohhh neee, allemaal ladder zat en moppen zitten tappen ?Anoniem: 92317 schreef op 13 September 2003 @ 22:47:
Tip van de Sluier...???
-| Hit it i would ! |-
* E-jey trapt dit topic omhoog!
Over een paar dagen begint boinc namelijk al
Is er al wat meer bekend?
Over een paar dagen begint boinc namelijk al
Eind oktober toch pas? Maarreh...je 2e vraag ben ik ook wel benieuwd naarE-jey schreef op 24 september 2003 @ 21:31:
* E-jey trapt dit topic omhoog!
Over een paar dagen begint boinc namelijk alIs er al wat meer bekend?
Voor zover ik weet begint het 1 oktoberAnoniem: 28168 schreef op 24 September 2003 @ 21:59:
[...]
Eind oktober toch pas? Maarreh...je 2e vraag ben ik ook wel benieuwd naar
laatste week van oktoberE-jey schreef op 24 September 2003 @ 22:40:
[...]
Voor zover ik weet begint het 1 oktoberMaar ik kan er ook naast zitten
Anoniem: 55563
Via boinc.berkeley.edu kun je BOINC al downloaden. Op http://setiboinc.ssl.berkeley.edu/ap/top_users.php staat zelfs al een lijstje met users en hun resultaten. Wordt het geen tijd om met z'n allen te gaan BOINC'en ??!!
Edit: En op http://setiboinc.ssl.berkeley.edu/ap/top_teams.php staan de hoogst genoteerde teams. Seti@Netherlands staat er al bij.
Edit: En op http://setiboinc.ssl.berkeley.edu/ap/top_teams.php staan de hoogst genoteerde teams. Seti@Netherlands staat er al bij.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 55563 op 25-09-2003 04:11 ]
Anoniem: 28736
m,isschien een idee voor de mensen die wel al willen boinc-en, tijdelijk teamloos en als er meer bekent is/wordt kan men joinen.
http://setiboinc.ssl.berkeley.edu/ap/create_account_form.php
Account Creation is Disabled
Account creation is disabled for Astropulse at the moment. Please try again later
Wat is het laatste nieuws? Is er al bekend wanneer BOINC nu echt gaat starten? En gaan er nog gesprekken plaats vinden tussen DPC en Seti@NL? Ben benieuwd hoe het ervoor staat en wat het ons samen zal gaan brengen dus gaarne een kleine update aub
Ik ben ook heel erg benieuwdWitlof schreef op 02 oktober 2003 @ 11:37:
Wat is het laatste nieuws? Is er al bekend wanneer BOINC nu echt gaat starten? En gaan er nog gesprekken plaats vinden tussen DPC en Seti@NL? Ben benieuwd hoe het ervoor staat en wat het ons samen zal gaan brengen dus gaarne een kleine update aub
Maar volgensmij is de crew wel ingesprek. Het is dus gewoon afwachten.
Er wordt op dit moment aan een verhaaltje gewerkt, echter nog niet genoeg tijd gehad om het af te maken
En dat verhaaltje gaat over de gesprekken of hoe het er uit komt te zien in de toekomst[eNeRGy] schreef op 02 October 2003 @ 15:37:
Er wordt op dit moment aan een verhaaltje gewerkt, echter nog niet genoeg tijd gehad om het af te maken
Over de uitkomst van het overleg (die was iig positief.. tenminste, voor degene die een samenwerking wel zien zittenWitlof schreef op 02 October 2003 @ 15:42:
[...]
En dat verhaaltje gaat over de gesprekken of hoe het er uit komt te zien in de toekomst
[ Voor 6% gewijzigd door [eNeRGy] op 02-10-2003 15:57 ]
Das positief om te horen en ik denk dat ik niet de enige ben die dat verhaal dus binnenkort met veel plezier zal lezen
Hopelijk komt het wel voordat BOINC begint
Succes toegewenst aan iedereen die er aan werkt
Anoniem: 27881
The future is bright, the future is orange?Anoniem: 63484 schreef op 13 September 2003 @ 00:25:
[...]
Heb em niet ....
Low Lands United vind ik wel mooi, als Belg voel ik me dan net ietsje meer aangesproken dan een naampje met 'Netherlands' of 'Orange' in ...
Enne, ik denk echt wel dat het percentage belgen (bij DPC alleszins) hoger ligt dan gedacht ...
Belgen moeten niet zeuren, zij zijn in eerste instantie ONS gejoined, niet andersom!
Pixilated NetphreaX
DragonFly