[SETI@Home] BOINC, DPC en SETI@NL

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 562 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Anoniem: 63996

Topicstarter
hmm :( dit was dus helemaal niet mijn bedoeling van samen gaan enzo..
Wat ik probeerde was dat DPC en dan vooral de team die ooit seti hebben gedaan , de laatste maand dat seti 1 nog bestaat ons aller DPC in de top 25 te krijgen..

Mijn mening over een algeheel team met seti@nl is bij sommige wel bekent als dit gebeurt ben ik zeker weg.. Ik ben dpc'er in hart en nieren . sorrie maar zo ik het nu eenmaal..

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 63996 op 12-09-2003 13:25 ]

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11-2024

NBK

Weercam-Avatar

Goed plan :)
Jammer dat ik niet kan helpen...

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-07 17:18

TGEN

Hmmmx_

Bah, laat iedereen toch lekker zelf kiezen wat ze willen doen, zo leg je alleen maar druk op hun schouders...

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Topicstarter
TGEN schreef op 10 September 2003 @ 18:15:
Bah, laat iedereen toch lekker zelf kiezen wat ze willen doen, zo leg je alleen maar druk op hun schouders...
wil ook niet zeggen dat het een verplichting is.. is puur vrijblijvend maar het lijkt mij leuk om dpc@seti als nog voor het einde de top 25 in te blazen

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 14:56
Hmm, tja... volgens mij is dat niet haalbaar omdat er een zooitje pc zijn waar je niet 1-2-3 bij kan. (denk aan familie/kennissen/vrienden)

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Proberen kan toch nooit kwaad :?

Anoniem: 28168

Dan zou ik het leuker vinden om met een boost te starten op BOINC...

Enneh...is het niet misschien een idee voor de crew/sid combinatie om es soort van om de tafel te gaan zitten met S@NL voor het BOINC project?

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 10-09-2003 18:46 ]

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:44

Mist

Een gevaar op de weg

Het lijkt me juist leuker om bij het begin van BOINC ff mee te draaien, om DPC daar een lekkere start te geven.
Stampede en dan een hogere output dan Seti@NL hebben ofzo >:) 8)7

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Mist schreef op 10 September 2003 @ 18:48:
Het lijkt me juist leuker om bij het begin van BOINC ff mee te draaien, om DPC daar een lekkere start te geven.
Stampede en dan een hogere output dan Seti@NL hebben ofzo >:) 8)7
Misschien kunnen we ook gaan samenwerken met ze... :?

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Precies mischien is dit het moment om S@Nl eens aan te spreken. Samen staan namelijk een stuk hoger en zijn we veel sterker. Bedenk dat we dat alleen kunnen realiseren als er een naams verandering komt.

Mischien is het leuk om bij boinc gelijk een stampede te houden?

• Bamieater
  • Laatst online: 11-07 13:43
Tja... en ik denk dat er veel tegen een naamsverandering zullen zijn. Van beide kanten.
Het idee lijkt me op zich goed, maar toch.... :)

Say what you want to say, BUT don't speak!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-07 21:11

Rannasha

Does not compute.

S@NL is als community veel uitgebreider dan DPC-SETI en ik weet zeker dat wij niet zomaar willen verdwijnen als onderdeel van een groter geheel (DPC). Dat zou dus betekenen dat DPC-SETI zich van DPC moet afsplitsen voordat een eventuele fusie/samenwerking echt van de grond kan komen. Maar of DPCers zo blij zijn met dat idee betwijfel ik.

Overigens is het natuurlijk ook leuk om met 2 teams flink te crunchen en vervolgens 2 Nederlandse teams in de BOINC top te hebben :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Er zullen inderdaad van beide kanten concessies gedaan moeten worden. En met name de naam zal een struikelblok kunnen zijn ja.

Maar in goed overleg is er vast een hoop mogelijk. Het beste lijkt me als de crew/sid combinatie van DPC overlegt met de crew van S@NL. Als die er niet uitkomen is het pech, maar dan had het toch al nooit wat geworden :)

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 20:15
Nieuw team oprichten:
United Power of the Low Countries (DPC & Seti@NL)
of:
United Power from Holland (DPC & Seti@NL)

Ik ben van plan binnenkort een ander project te gaan doen, waarschijnlijk BOINC, maar dat zie ik nog wel, als ik dat doe dan is het misschien leuk om met de introductie er meteen mee te beginnen...

Species5618 schreef op 10 September 2003 @ 19:14:
S@NL is als community veel uitgebreider dan DPC-SETI en ik weet zeker dat wij niet zomaar willen verdwijnen als onderdeel van een groter geheel (DPC). Dat zou dus betekenen dat DPC-SETI zich van DPC moet afsplitsen voordat een eventuele fusie/samenwerking echt van de grond kan komen. Maar of DPCers zo blij zijn met dat idee betwijfel ik.

Overigens is het natuurlijk ook leuk om met 2 teams flink te crunchen en vervolgens 2 Nederlandse teams in de BOINC top te hebben :)
2 teams in de top is leuk, 1 Nederlands team op #1 is veel leuker lijkt mij...

Maar ik ben niet de persoon om er over te onderhandelen, dus zal verder niet op je punten ingaan ;)

Dit is trouwens ook niet de plaats om te onderhandelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 10-09-2003 19:20 ]

Anoniem: 72090

Naam: [DPC] Seti@NL :D
Dan zijn we allebei tevreden.

@Soulmaster:
Ik heb nog een 2,4 koe aan het grazen gezet op je proxy. Is vast wa goe onie?

• Bamieater
Er loopt nu een discussie in de S@NL chat.
Server:: irc.sat4you.net
chan:: #seti.nl
Join en doe mee. ;)

• Bamieater

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:10
Is er al eigenlijk iets van een Seti-Queue of proxy (met stats) beschikbaar voor BOINC? Zou wel fijn zijn voor ons team om subteamstats te maken. Of komt er misschien een optie zoals bij de andere projecten voor subteams zodat je kan joinen zonder je WU's te moeten mergen naar het account (dus iets van Division Brabant~Witlof). Ben benieuwd want subteams willen altijd (extra) stats :P

Anoniem: 28736

dus dpc heeft 30.000 wu's nodig voor de top 25, of zie ik dat verkeerd

Topicstarter
Anoniem: 28736 schreef op 10 september 2003 @ 20:02:
dus dpc heeft 30.000 wu's nodig voor de top 25, of zie ik dat verkeerd
yep klopt . Maar ik zelf ben er behoorlijk op tegen dat mensen joinen om na een week of 2 weer terug te gaan van waar ze kwamen.. dit is nu al een paar x gebeurt en dan denk je goed te gaan en krijg je dus weer een domper te verwerken..

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:01
Anoniem: 72090 schreef op 10 September 2003 @ 19:29:
Naam: [DPC] Seti@NL :D
Dan zijn we allebei tevreden.

@Soulmaster:
Ik heb nog een 2,4 koe aan het grazen gezet op je proxy. Is vast wa goe onie?
DPC@NL :P

Anoniem: 41582

Dutch PowerBOINCERS :D (DPC & Seti@NL) :P

• Paul C
Jullie moeten toch allemaal eens ff naar de IRC komen, er wordt druk gediscussieerd en er is ook wat Seti@NL crew aanwezig.
Bamieater schreef op 10 September 2003 @ 19:34:
Er loopt nu een discussie in de S@NL chat.
Server:: irc.sat4you.net
chan:: #seti.nl
Join en doe mee. ;)
Er werd in de IRC toch wel behoorlijk positief gereageert op het idee om samen één nieuw team te stichten waaronder DPC en Seti@NL dan als subteams komen te zitten zodat we toch allebei appart zijn maar toch samen als Het NL team met de rest concurreren. En dan kunnen we ondeling nog met elkaar concureren, kunnen we beide onze naam behouden.
En het overkoepellende team moet dan een redelijk neutrale naam krijgen die duidelijk maakt dat dit HET nederlandse team is wat bestaat uit DPC en Seti@NL (tenminste dit is wat ik denk dat zo ongeveer de opinie is van de meeste mensen in #seti.nl)

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Als boinc subteams ondersteund is een groot nederlands team met twee subteams en daaronder dan de individuele leden natuurlijk helemaal geweldig. Bij S@NL is de kennis aanwezig om vervolgens in de stats nog weer eens sub-subteams aan te maken want dat gebruiken ze nu ook voor subteams bij SETI 1.
Misschien dat dit meteen gecombineerd moet worden met de vernieuwings plannen van DPC en GoT (geen idee wat de status daarvan is) en het verhuizen van WDO naar een snellere server...

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-07 17:31

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Anoniem: 63996 schreef op 10 september 2003 @ 18:12:
zoals het er nu naar uit ziet is het definief eind oktober dat Boinc een aanvang neemt en dan halverwege november stopt seti 1.

Nu lijkt het mij leuk dat de team die Seti doen en deden de maand oktober gebruiken om seti de laatste push te geven om de top 25 in de gooien.

Dus mijn vraag is aan alle team die dus ooit seti gedaan hebben , zoals oa:

Ircows, NC, enz.... om de maand oktober volgas op seti te doen.. en dan eens kijken of we het redden..
Als wij mee doen dan denk ik dat dat minimaal zal zijn.
Voor ons is dit project momenteel niet echt interessant.
Maar wat niet is kan nog komen.

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Well... Wij leveren alle rekenpower die we kunnen. Een Nederlands TOP-team, met daaronder diverse sub-(sub-(sub-(etc...-)))teams lijkt ons ideaal. Een eigen team, met interne competitie, binnen de grotere gehelen. Geniaal!!!
Worden we ALLEMAAL beter van!

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Jester.NL schreef op 10 september 2003 @ 23:41:
Worden we ALLEMAAL beter van!
Dat is inderdaad het idee :)

Anoniem: 92315

Als we er allemaal beter van worden, dan stel ik voor dat we binnenkort eens aan tafel gaan zitten. :)

Maar hoe groot moet die tafel dan wel niet zijn ? ;)
En waar staat 'ie ?? :7

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Anoniem: 92315 schreef op 11 september 2003 @ 00:46:
Als we er allemaal beter van worden, dan stel ik voor dat we binnenkort eens aan tafel gaan zitten. :)

Maar hoe groot moet die tafel dan wel niet zijn ? ;)
En waar staat 'ie ?? :7
Dat moet nog nader bepaald worden. Maar door wie? Wanneer? En waarom moet dat bepaald worden? Kunnen we daar geen comissie voor oprichten? Wie wordt dan de voorzitter? ...? etc etc </nederlandse politiek>

;)

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Als we binnen DPC de stats houden zoals ze nu zijn, dus enkel voor DPC leden, maar crunchen als 1 groot team voor Nederland, waardoor we dus een hoge positie kunnen bemachtigen, lijkt het me een geweldig idee.

* Anoniem: 41582 is erg gehecht aan de stats in z'n huidige vorm :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41582 op 11-09-2003 00:59 ]

• InGaP
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik ben ook heel erg voor een team-merge. Als S@NL'er is het soms frustrerend om te zien dat je net te weinig power hebt om een top 3 notering te bereiken. Gezamelijk moet dit kunnen lukken. DPC is een geweldig DC team, net als S@NL, dus waarom niet de handen in elkaar slaan en Ars Technica, Anandtech en de andere grote jongens eens alle hoeken van de kamer laten zien!

Two guidelines to be successful: 1) Don't tell everything you know.

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Dit klinkt als een mooi plan, dat volgens mij (mits we een neutrale naam aannemen) niet tot veel weerstand aan onze zijde moet leiden. Ik vermoed dat het aan S@NL zijde misschien iets problematischer kan zijn.

Iig lijkt een 'real-life' meeting tussen een aantal die-hard DPC Seti mensen (evt gekozen) plus een klein aantal DPC crew mensen (en/of SID) en de S@NL crew een goed idee. Maar laten we eerst even afwachten of er nu al een onoverkomelijk groot probleem opdoemt. In dat gesprek kun je beter bekijken welke toekomst visies men heeft en de details (sites, stats, vertegenwoordiging, etc) afhandelen.

Ik hoop dat dit wat kan worden! :>

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Anoniem: 92317

TGEN schreef op 11 September 2003 @ 00:54:
[...]

Dat moet nog nader bepaald worden. Maar door wie? Wanneer? En waarom moet dat bepaald worden? Kunnen we daar geen comissie voor oprichten? Wie wordt dan de voorzitter? ...? etc etc </nederlandse politiek>

;)
Lol... laten we beginnen met de beide core Crews van DPC en S@NL...
en waar? in eerste instantie even in de sjet ? desnoods even appart channel maken..
Wanneer? vrijdagavond a.s. 20.00u een optie?

ik zal dit ook even polsen op ons forum...

Grtz Fons

Het is zo simpel, zoals ik al zei: "Dutch PowerBOINCERS" (DPC & Seti@NL) :) :) ;)

• Paul C
Niet dat ik een actieve Seti'er ben, maar heb eigenlijk al heel de avond de topics op beide fora in de gaten gehouden en op de IRC #seti.nl geweest. Het lijkt erop dat bijna iedereen het wel een goed idee vindt en vooral dan om een overkoepelend team te maken waarin DPC en Seti@NL als beide als subteams naast elkaar functioneren.

Silk_dude had een op offtopic zooi gefilterde log van de IRC conversatie waar een hoop goede dingen instonden, dus misschien kan hij die ergens beschikbaar stellen ofzo??...

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Natuurlijk zie ik liever niet dat de DPC-SETI tak zich zou afsplitsen van DPC, een samenwerking van de 2 teams als subteams onder 1 vlag klinkt erg goed

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Als dit overkoepelende team er komt doe ik mee aan BOINC voor DPC :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Topictitel aangepast

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Theuno
  • Laatst online: 19:41

Theuno

Da Devil Crew

[eNeRGy] schreef op 11 september 2003 @ 01:43:
Natuurlijk zie ik liever niet dat de DPC-SETI tak zich zou afsplitsen van DPC, een samenwerking van de 2 teams als subteams onder 1 vlag klinkt erg goed
Denk niet dat je het als afsplitsen moet zien. DPC blijft een subteam van het nieuwe team (zoals ik het nu zo lees in dit topic).
Verder zou het heel goed zijn, omdat NL dan zeker beter scoort, en misschien wel voor de #1 spot zou kunnen gaan (kunnen we mooi zwaaien naar ARS >:))

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-07 11:17
Anoniem: 63996 schreef op 10 september 2003 @ 18:12:
Ircows, NC, enz.... om de maand oktober volgas op seti te doen.. en dan eens kijken of we het redden..
Als je weet hoeveel NC-ers er ooit SETI hebben gedaan kan je dat volgens mij op 1 vinger tellen en dat was ik dan. Denk ook niet dat members overwillen stappen naar SETI (ook niet voor die laatste maand), gewoon vanwege het feit dat ze clients weer moeten installeren en vanwege het project zelf. Het zoeken naar buitenaardsen (hierdoor ben ik er ook maar meegestopt omdat ik weet dat die NIET bestaan).

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

PowerCow schreef op 11 September 2003 @ 06:52:
[...]

(hierdoor ben ik er ook maar meegestopt omdat ik weet dat die NIET bestaan).
Nee, je denkt te weten dat die niet bestaan ;)
Goed om te zien dat ondanks de vele voorstellen die eerder al gedaan zijn omtrent een fusie/samenwerking tussen DPC en SETI@NL en die allemaal geen doorgang vonden onder de noemen "identiteitsverlies", het nu toch echt goed lijkt te komen :*

D3 char(s)

Anoniem: 84390

PowerCow schreef op 11 September 2003 @ 06:52:
[...]

omdat ik weet dat die NIET bestaan).
Goh mensen die zich alleswetend voordoen denken meestal ook dat ze goddelijk zijn ;)

Zonder bewijs dat ze er niet zijn kun je er dus niet van uitgaan dat ze niet bestaan.
Vegis je niet, wij als mensheid weten als het om het Universum gaat nog helemaal niets.

Topicstarter
Anoniem: 84390 schreef op 11 september 2003 @ 08:07:
[...]

Goh mensen die zich alleswetend voordoen denken meestal ook dat ze goddelijk zijn ;)

Zonder bewijs dat ze er niet zijn kun je er dus niet van uitgaan dat ze niet bestaan.
Vegis je niet, wij als mensheid weten als het om het Universum gaat nog helemaal niets.
nou, die alien is al lang gevonden hoor :D die loopt rond bij Seti@nl onder de naam
Frederik..

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:01
En hier op GoT onder de naam Soulmaster :P

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

persoonlijk vrees ik wel voor een afsplitsing als DPC-Seti als enige onderdeel van DPC een ander forum oid zal opzoeken, dus dat zijn wel aspecten waar we aan moeten denken..

op zich wil ik zelf wel aanwezig zijn bij een meeting-chat-sessie-ding dus laat me even weten waar en wanneer een en ander plaats vindt, dan kan ik kijken of ik tijd heb (zit met stage) en dan zal ik proberen er te zijn :)

heb schijnbaar toch nog wel wat meer met het Seti-gebeuren dan ik zelf dacht.. nu dit soort beslissingen worden genomen wil * Sequence er toch nog wel ff bij zijn :D
edit: vrijdag 20.00 uur kan ik present zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sequence op 11-09-2003 10:15 ]

Anoniem: 59290

Er werd in de IRC toch wel behoorlijk positief gereageert op het idee om samen één nieuw team te stichten waaronder DPC en Seti@NL dan als subteams komen te zitten zodat we toch allebei appart zijn maar toch samen als Het NL team met de rest concurreren. En dan kunnen we ondeling nog met elkaar concureren, kunnen we beide onze naam behouden.
En het overkoepellende team moet dan een redelijk neutrale naam krijgen die duidelijk maakt dat dit HET nederlandse team is wat bestaat uit DPC en Seti@NL (tenminste dit is wat ik denk dat zo ongeveer de opinie is van de meeste mensen in #seti.nl)[/quote]

Lijkt me heel goed idee. ! :) team maar 2 sub teams ofzo waardoor zowel Seti@NL en DPC beide hun naam kunnen behouden. 8) Ben zelf absoluut VOOR zo'n plan maar mocht het er niet van komen ook goed. :+

Grtz

Thunderase :7

Anoniem: 63996 schreef op 11 september 2003 @ 08:14:
[...]

nou, die alien is al lang gevonden hoor :D die loopt rond bij Seti@nl onder de naam
Frederik..
Ow my bad :) dat is waar ook.
Maar dan lopen er meer rond bij @NL ;)
Bert bijvoorbeeld 8)7

• Sequence

Sequence

Online marketing

effe een naamsuggestie: Team The Netherlands - [DPC] Sequence :)

Anoniem: 14176

Als het uitgevoerd kan worden zoals het nu voorgesteld wordt gaan wij erin mee..... :)

• Witlof
Waarom kunnen we dit niet ook al toepassen bij SETI 1? Als we dus gewoon allemaal [DPC] of [Seti@NL] voor onze naam gaan gebruiken kan er toch wel een script iets uitzoeken wie bij welk (sub)team hoort? Hierdoor kunnen we SETI 1 al in de top afsluiten.

Oh, en hopelijk komen er dan in de toekomst mogelijkheden zoals SETI@NL of de KoW-stats ze nu kent mbt subteams in de stats :)

• InGaP
Wat denken jullie van de naam DDC (Dutch distributed computing). Bekt wel lekker.... :)

• InGaP
@witlof: Ik denk dat dit best moeilijk wordt, gezien het grote aantal inactieve leden. Ik weet niet hoe hoog dit percentage bij DPC ligt, maar bij S@NL ligt dat volgens mij ergens tussen de 65 en 70 prcent. Deze leden zul je niet of moeilijk kunnen bereiken.

(Hier ben ik pijnlijk achter gekomen toen ik de nieuwsbrief van S@NL de laatste keer verstuurde naar alle 4000+ leden --> meer dan 1000 bounce mails...)

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

InGaP schreef op 11 September 2003 @ 10:10:
Wat denken jullie van de naam DDC (Dutch distributed computing). Bekt wel lekker.... :)
Ik denk dat er op beide fora (tenzij het op 1 kan) een poll moet komen met een aantal opties zoals ze nu genoemd zijn. Persoonlijk heb ik al betere voorstellen qua naam gezien, maar leve de democractie he ;)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

• InGaP
Helemaal gelijk in Funcracker! :)

• msentinelb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-07 22:09

msentinelb

Arghhhhh!

Geweldig idee! Stem ook voor :)

[ Voor 38% gewijzigd door msentinelb op 11-09-2003 10:51 ]

Specs van mijn bak Hier!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Dit lijkt mij ook super, om op deze manier de top 3 te gaan, en misschien nog wel meer _/-\o_

mijn stem = voor

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Misschien is het idee om als DPC even met zijn allen een DPC chatsessie te plannen voor we met S@NL gaan praten morgenavond? Dan komen we beslagagen ten ijs en kunnen we duidelijke vragen afvuren in plaats van door elkaar heen praten. Met wat geluk krijgen we al onze neuzen alvast één kant op of in ieder geval kan iemand (of een paar) worden aangesteld als spreker.

Idee? :)

edit:
In twee keer is waarschijnlijk slimmer vanwege de tijd.
Ik doe meteen maar even een suggestie:
vanavond 20:00 #dpc-seti
morgen 18:30 #dpc-seti

Of we pakken er ons #dpc kanaal voor (maar dat stoort de andere aanwezigen maybe?)

[ Voor 25% gewijzigd door Funcracker op 11-09-2003 10:51 ]

Even over de naam:
Het beste lijkt me om een neutrale naam te kiezen met natuurlijk Nederland erin.

Dutch Power Boincers en BOINC@Netherlands vallen imho beide af omdat ze allebei te veel doen denken aan 1 van de 2 oude teams en daar worden we het toch niet over eens :P

Verder is het een optie om <naam> (DPC & Seti@NL) te doen, dus bijvoorbeeld:
Team The Netherlands (DPC & Seti@NL)
United Power of The Netherlands (DPC & Seti@NL)

Maar dat moeten de crews maar uitvechten :)

• E-jey
  • Niet online
Er zijn nog meer nederlandse seti teams die mischien wel willen joinen :) Denk aan SetiGate@Earth en Unimatrix Meibok Medume :)

http://www.seti-nl.org/teamlist.php?id=2 << dat is een heel lijstje met nederlandse teams.
IK ben weer naar school :/

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

E-jey schreef op 11 september 2003 @ 10:56:
Er zijn nog meer nederlandse seti teams die mischien wel willen joinen :) Denk aan SetiGate@Earth en Unimatrix Meibok Medume :)

http://www.seti-nl.org/teamlist.php?id=2 << dat is een heel lijstje met nederlandse teams.
IK ben weer naar school :/
_/-\o_ dat zijn ideeën

misschien dat we meteen 70% kunnen pakken hiervan :9~

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• _DPC_Scorpion
  • Laatst online: 01-07 20:47

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

ik ben er voor want ik heb het altijd al een goed idee gevonden, een mooie naam zou zijn:

Dutch Alliance

met een aantal subteams eronder zoals: DPC, S@nl. Binnen die subteams kun je dan weer onze bekende subteams plaatsen met daarin hun leden, net zoals nu bij ecc2 bv.

Het lijkt dan net op de stampede ;)

Een echte afspiltsing van DPC zoals Sequence dat ziet, lijkt me niet echt handig want er zijn genoeg leden/subteams die zowel Seti als Ecc2 als Dnet etc etc doen . }:O

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Opzich klinkt het wel als een tof idee om de overige Nederlandse teams er ook direct bij te pakken maar als je dat allemaal tegelijk wilt doen ben ik bang dat je het zaakje nooit bij elkaar krijgt. Laten we eerst eens bezien of DPC en S@NL samen de krachten kunnen bundelen en als dat lukt samen achter de overige teams aangaan. We moeten niet meteen teveel hooi op onze vork nemen natuurlijk ;)

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Je kan ook wachten met een merge als Audhumla af is. Daar kan dan de nieuwe community op gehost worden, inclusief de fora, en dus niet hier op GoT :P.

Trouwens, ik zie niet waarom DPC Seti icm Seti@NL niet een wat onafhankelijker deel van DPC zou worden, met een eigen subcrew bijvoorbeeld. Seti@NL is immers ouder afaik :).

[ Voor 38% gewijzigd door TGEN op 11-09-2003 11:20 ]

Pixilated NetphreaX
DragonFly

TGEN schreef op 11 September 2003 @ 11:19:
Je kan ook wachten met een merge als Audhumla af is. Daar kan dan de nieuwe community op gehost worden, inclusief de fora, en dus niet hier op GoT :P.

Trouwens, ik zie niet waarom DPC Seti icm Seti@NL niet een wat onafhankelijker deel van DPC zou worden, met een eigen subcrew bijvoorbeeld. Seti@NL is immers ouder afaik :).
Probleem is dat het eind oktober begint, dus er moeten nu spijkers met koppen geslagen worden...

• Sequence

Sequence

Online marketing

voor de duidelijkheid, het moet juist geen afsplitsing worden, maar hoe we dat moeten zien te fixen weet ik zo 1-2-3 nog niet.. Idd S@NL en DPC samenbrengen onder één noemer (bv Team The Netherlands (voortaan te noemen TTN ;)) of Dutch Alliance) met daarin gewoon de huidige leden met hun naamtag ([DPC] of [S@NL]) lijkt mij de beste manier :) maar we moeten dus maar zien hoe dat te realiseren valt..

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 19:58

Bud_s

Team Anticimex & Lock

Anoniem: 84390 schreef op 11 September 2003 @ 08:07:
[...]

Is dat zoiets als :

Zonder bewijs dat je onschuldig bent, ben je schuldig ?? :) :P })

Bud_s schreef op 11 September 2003 @ 11:52:
[...]

Is dat zoiets als :

Zonder bewijs dat je onschuldig bent, ben je schuldig ?? :) :P })
Of andersom ;)

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Kan iemand een poll maken met daarin de verschillenden namen die genoemd zijn?
* NBK stemt op Dutch Aliance
hoewel DA wel weer een verkeerde afkorting wordt... misschien met het dan maar Team Dutch Aliance of Dutch Aliance Team worden, niks met Netherlands iedergeval want daar breek ik m'n tong over. Misschien dat iemand nog een leuke naam weet met Holland? Of iets met oranje... hoewel er dan weer verwarring kan onstaan met de merknaam Orange...

@TGEN
Audhumla? wasda? ik heb wat gemist geloof ik...

-edit:

@witlof
Dan had ik idd wat gemist... De NAAM |:( Ik zal volgende keer wat beter opletten als ik een stukje lees B)

[ Voor 13% gewijzigd door NBK op 11-09-2003 13:07 ]

• Witlof
NBK schreef op 11 September 2003 @ 12:58:
@TGEN
Check Project Audhumla: DPC Server

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:02

Falcon10

Hit it i would !

een afsplitsing van DPC is zeker niet de bedoeling denk ik persoonlijk. Maar het id is ideaal.
Ik zou ook gaan voor een naam dan die niets met beide teams te maken heeft, maar slaat op Nederland ( BTW, en niets Belgisch ? Nu voel ik me wel minderwaardig hoor, denk dat ik nieuw team moet gaan zoeken :p ), iets in de aard van : United Teams Netherlands ( of de eengelse afkorting : UUuuuuuttiieeeennnnnnn :) ) klinkt mooi lijkt me. En daarin kan je dan al de 2 teams ondersteken als DPC@SETI en SETI@NL, en met de naam United Teams Netherlands, kan je volgens mij ook nog een hoop andere Nederlandse teams makkelijk overhalen om mee het hoofdteam te joinen, zodat we 1 mega team hebben om ARSS en de anderen te ass kicken !

Eventuele facturen van onkosten voor dit gedoe, kunnen zoals steeds bij Proxy binnengesmeten worden,d ie ze natuurlijk niet betaald en op de andere hoop onbetaalde facturen legt :)

Net nog nieuwe team naam in me opgekomen : NATO :) aka : Netherlands Alliance Teams Organisation ( of iets in die aard :p )

BTW : wel ff een poll maybe zetten of iedereen het goed vind dat de bijde ( of maybe meerdere teams ) samengaan. Niet iedereen post zijn mening he, een klik is dikwijls makkelijker :p

En hopelijk kunnen we enkele van de andere Nederlandse teams die Seti doen en naar BOINC gaan binnenkort ook meekregen in deze Alliantie.

Net ook gelezen op SETI@NL forum : hetnieuwe logo dan. Maar lijkt me best wel te doen om onze koe met hun windmolen in 1 logo te smijten ( onze koe die als wiek wordt geplakt op de molen ofzo ? ) Wel gata dit maybe probleempje worden als we andere Nederlandse teams er willen bij betrekken want dan moet het logo terug ( eventueel ) aangepast worden.

[ Voor 33% gewijzigd door Falcon10 op 11-09-2003 13:44 ]

-| Hit it i would ! |-

Anoniem: 59290

NBK schreef op 11 september 2003 @ 12:58:
Kan iemand een poll maken met daarin de verschillenden namen die genoemd zijn?
* NBK stemt op Dutch Aliance
hoewel DA wel weer een verkeerde afkorting wordt... misschien met het dan maar Team Dutch Aliance of Dutch Aliance Team worden, niks met Netherlands iedergeval want daar breek ik m'n tong over. Misschien dat iemand nog een leuke naam weet met Holland? Of iets met oranje... hoewel er dan weer verwarring kan onstaan met de merknaam Orange...

@TGEN

-edit:

@witlof
Dan had ik idd wat gemist... De NAAM |:( Ik zal volgende keer wat beter opletten als ik een stukje lees B)
Orange Power Unit(s)
Dutch Power Unit(s)
En dan mischien iets met DPC / Seti@nl erachter???

En waar gaan alle onbetaalde fakturen van Proxy heen???
Volegens mij heeft die controleur van de belastings dienst een leuke klus als ie vraagt om de bonnetjes :*) :'(
En de boete faktuur van de belastingdienst gaat ook op de stapel ;) ;)

Grtz

Thunderase :7

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Die facturen blijven liggen waar ik of Proxy ze smijten :p

Als de samenwerking doorgaat wil ik wel terug Feest organisator/junior-factuur verantwoordelijke zijn, onder Proxys authoritair gezag ! :p
Ohja, en natuurlijk wil ik alle andere koetjes van onze DPC stal ook terugzien dan he ! :) Inclusief de apen :D

-| Hit it i would ! |-

Ik ga voor The Dutch Alliance (DPC & Seti@NL & ??? & ???) :P

• Paul C
Falcon10 schreef op 11 september 2003 @ 13:29:
een afsplitsing van DPC is zeker niet de bedoeling denk ik persoonlijk. Maar het id is ideaal.
Ik zou ook gaan voor een naam dan die niets met beide teams te maken heeft, maar slaat op Nederland ( BTW, en niets Belgisch ? Nu voel ik me wel minderwaardig hoor, denk dat ik nieuw team moet gaan zoeken :p ), iets in de aard van : United Teams Netherlands ( of de eengelse afkorting : UUuuuuuttiieeeennnnnnn :) ) klinkt mooi lijkt me. En daarin kan je dan al de 2 teams ondersteken als DPC@SETI en SETI@NL, en met de naam United Teams Netherlands, kan je volgens mij ook nog een hoop andere Nederlandse teams makkelijk overhalen om mee het hoofdteam te joinen, zodat we 1 mega team hebben om ARSS en de anderen te ass kicken !
...
Vanwege die belgen die ook aan (DPC) seti mee doen had ik al verschillende keren de naam 'United power of the low countries' gesugereerd
Funcracker schreef op 11 september 2003 @ 11:10:
Opzich klinkt het wel als een tof idee om de overige Nederlandse teams er ook direct bij te pakken maar als je dat allemaal tegelijk wilt doen ben ik bang dat je het zaakje nooit bij elkaar krijgt. Laten we eerst eens bezien of DPC en S@NL samen de krachten kunnen bundelen en als dat lukt samen achter de overige teams aangaan. We moeten niet meteen teveel hooi op onze vork nemen natuurlijk ;)
Die kunnen mooi als subteam United Power of The low countries joinen en op het zelfde niveau met DPC en Seti@NL concurreren, maar dan wel onder verenigde NL flag!!

[lol] Boinc, Boinc, Boinc, we'll bounce to the top![/lol]

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Vanwege alle belgische ondersteuning moet moet dus iets worden met Dutch en niet met NL, holland of orange. En de franssprekende belgen snappen hier toch niks van dus met hun hoeven we geen rekening te houden.
The Dutch Aliance fink een hele goede Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/yes_new.gif

TDA it is :)

[ Voor 3% gewijzigd door NBK op 27-06-2006 16:30 ]

Anoniem: 20969

Als we de naam algemeen houden: Boinc Netherlands ofsow, en een binkig nieuw logo ontwerpen, Koe+molen, dan vind ik het een prachtig plan.
Het zal zeker lastig zijn, maar ik ben volledig bereidt om mee te werken op alle fronten!

• Bamieater
Witlof schreef op 11 September 2003 @ 10:06:
Waarom kunnen we dit niet ook al toepassen bij SETI 1? Als we dus gewoon allemaal [DPC] of [Seti@NL] voor onze naam gaan gebruiken kan er toch wel een script iets uitzoeken wie bij welk (sub)team hoort? Hierdoor kunnen we SETI 1 al in de top afsluiten.

Oh, en hopelijk komen er dan in de toekomst mogelijkheden zoals SETI@NL of de KoW-stats ze nu kent mbt subteams in de stats :)
S@NL heeft al een subteam systeem. www.seti.nl > Resultaten > Subteams

• NBK

NBK

Weercam-Avatar

Anoniem: 20969 schreef op 11 september 2003 @ 16:58:
Als we de naam algemeen houden: Boinc Netherlands ofsow, en een binkig nieuw logo ontwerpen, Koe+molen, dan vind ik het een prachtig plan.
Het zal zeker lastig zijn, maar ik ben volledig bereidt om mee te werken op alle fronten!
Doe dan Dutch Boinc Aliance :)
DBA kan ook wel als afkorting :)

Anoniem: 83328

NBK schreef op 11 September 2003 @ 18:01:
[...]

Doe dan Dutch Boinc Aliance :)
DBA kan ook wel als afkorting :)
doe dan de BBA, Benelux Boinc Alliance, dan klopt het ook voor de Belgen hier ;)

Anoniem: 27881

pcmadman schreef op 11 September 2003 @ 15:26:
[...]

Vanwege die belgen die ook aan (DPC) seti mee doen had ik al verschillende keren de naam 'United power of the low countries' gesugereerd
Doet me een beetje denken aan dat RC5/Distributed.net team genaamd The combined power of users from Russia and former USSR Countries

hmm...
United Power of the Lowlands ;)
Dutch Crunch
Dutch Domain... ehmm

Low Lands Alliance bestaat al

* Anoniem: 27881 Is is in een vage half-slaap toestand.. dus als het onzin is, sla deze post dan maar over ;) :)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Falcon10 schreef op 11 September 2003 @ 13:51:
Die facturen blijven liggen waar ik of Proxy ze smijten :p

Als de samenwerking doorgaat wil ik wel terug Feest organisator/junior-factuur verantwoordelijke zijn, onder Proxys authoritair gezag ! :p
Ohja, en natuurlijk wil ik alle andere koetjes van onze DPC stal ook terugzien dan he ! :) Inclusief de apen :D
Ik heb laatst weer een zooitje bij het papierafval gedaan :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• DatraxZ
  • Laatst online: 16:14

DatraxZ

TrueCrypts Everything

'United power of the low countries" klinkt ideaal!

* DatraxZ is Belg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92317

Uitnodiging voor de DPC-SETI crew:

Ondanks vakantie van somige S@NL-crew leden wil ik jullie toch uitnodigen om morgenavond (vrijdag 12 septemder 2003) rond 20.00 u op de irc.sat4you.net servers (poort 6667) in channel #discussie een kort neuzenrichten gesprek met ons te voeren.

Ik zou wel willen voorstellen om dit te beperken tot de Crews van beide teams, omdat het anders teveel meningen en verschillen daarin worden.
Ik vraag jullie dan ook om zelf de ideeen die hier op jullie forum zijn gepost op hun merites te beoordelen en die mee te nemen in die sjet sessie.
Wij van onze kant zullen dat ook doen.

Er word gesproken over facturen hier, maar onze webhosting word volledig gesponsord, en overige kosten voor S@NL proberen wij door de stichting S@NL te dragen (die op zijn beurd weer word gesponsord door de leden van S@NL)

We zouden zo een opzet ook goed kunnen gebruiken voor een DTA (Dutch Team Alliance) (of hoe de naam ook moge worden :p )

Voorstellen voor de namen lijken me dat we met het team daar eerst de onbespreek-baren uitfilteren en dan idd een soort superpoll opzetten waar beide teams hun voorkeur voor kunnen uitspreken...

Wedstrijd uitschrijven voor wie de beste naam bedenkt is ook een optie...:)
alleen welke prijzen daar aan kunnen hangen???

Ik hoop de DPC-Seti crew morgenavond in een fijne sfeer op de sjet te kunnen begroeten!!

Grtz Fons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Alles wat je hier leest over DPC facuren kun je negeren :) Zijn enkel inside jokes ;)
De enige kosten die we hebben is ons WDO domein en de server waarop deze gehost wordt. Beide staan op het conto van een DPC lid (Chaos, tevens crew) die het zaakje ook onderhoudt. Voor de rest zijn er geen kosten aan onze zijde. Overigens wordt er 'as we speak' een nieuwe server in elkaar gezet (nuja een begin gemaakt).

Ik ben blij dat de S@NL crew positief tegenover de alliantie staat! Ik vraag me af welke afgevaardigden wij gaan sturen ;)

Superpoll lijkt me goed idee (maar dat had ik hier al aangegeven). Wedstrijd.. tjah. Ik denk dat de eer al goed genoeg is niet? Er zijn genoeg creatieve breinen en ik betwijfel of een wedstrijd betere resultaten op zal leveren. Eerder meer onzin denk ik, maar het kan grappig zijn natuurlijk. Enige waar ik mee zit is dat ik nog geen DPC crew verder hier heb gezien (tenzij ik eroverheen heb gekeken).

Suc6 vrijdagavond iig!

[ Voor 11% gewijzigd door Funcracker op 12-09-2003 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-04 11:09

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

DPC ft. Seti@NL

(of andersom, wat je leuk vindt ;))
Dat klinkt mij iig wel ok in de oren.

Verder vind ik ook dat die client een opklapbeurt mag hebben :p
(nofi ;))

last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Funcracker schreef op 12 september 2003 @ 00:55:
Enige waar ik mee zit is dat ik nog geen DPC crew verder hier heb gezien (tenzij ik eroverheen heb gekeken).
Dat heb je dus blijkbaar :)

Nu komt 20:00uur mij eigenlijk wat slecht uit, mocht het nog een uurtje eerder kunnen zou dat erg fijn zijn. Ik zal iig proberen erbij te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

InGaP schreef op 11 September 2003 @ 10:13:
@witlof: Ik denk dat dit best moeilijk wordt, gezien het grote aantal inactieve leden. Ik weet niet hoe hoog dit percentage bij DPC ligt, maar bij S@NL ligt dat volgens mij ergens tussen de 65 en 70 prcent. Deze leden zul je niet of moeilijk kunnen bereiken.

(Hier ben ik pijnlijk achter gekomen toen ik de nieuwsbrief van S@NL de laatste keer verstuurde naar alle 4000+ leden --> meer dan 1000 bounce mails...)
Dat lijkt me dan jammer voor de inactieve leden, inactief betekent geen interesse, dus jammer voor je, de wereld draait door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328 schreef op 11 September 2003 @ 20:04:
[...]

doe dan de BBA, Benelux Boinc Alliance, dan klopt het ook voor de Belgen hier ;)
Eh, nee, DPC zegt het al hè, Dutch Power Cows !!! 8)7 8)7 |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DatraxZ schreef op 11 September 2003 @ 22:21:
'United power of the low countries" klinkt ideaal!

* DatraxZ is Belg ;)
Ik denk dat het al moeilijk genoeg is om het alle Hollanders na de zin te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar mocht die wedstrijd er komen, ik heb nog een "oude" R8500 als prijs liggen. Uiteraard verzendkosten van tevoren overmaken hè! :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Funcracker schreef op 12 September 2003 @ 00:55:
Enige waar ik mee zit is dat ik nog geen DPC crew verder hier heb gezien (tenzij ik eroverheen heb gekeken).
En ik zit al 1,5 dag in hun chatkanaal dus het heeft de crew zijn volle aandacht, je hoeft dus nergens over in te zitten :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852

Exiting allemaal!
Een kleine hint voor de crews van beide DC-teams:
Zorg ervoor dat alle (actieve) leden van beide teams in ieder geval een gelegenheid krijgen tot inspraak.
Bespreek op hoofdlijnen de gewenste toekomstige situatie en laat de leden
vervolgens via een poll de definitieve keuze maken.
Dan vermijd je problemen en mogelijke "wegloop-acties" omdat mensen geen
inbreng konden geven aan het proces.
Wat in ieder geval relevant is voor de poll:
- Willen we gezamelijk onder 1 naam uitkomen?
- Wat wordt de nieuwe gezamelijke naam? (keus uit 10 opties of zo)

Ik hoop van harte dat de samenwerking gaat slagen en dat we de DC-wereld kunnen laten zien dat "kleine landen" gezamelijk een stevige vuist kunnen maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
Toppie! Afbeeldingslocatie: http://mseti.dyndns.org/weblog/img/kee.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

de eerste tekenen beginnen al te komen, smileys van de verschillende fora worden nu al uitgewisseld :P

[ Voor 5% gewijzigd door Sequence op 12-09-2003 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
De Belgische leden van zo'n team komen neem ik aan meer naar zulke fora, omdat we de Nederlandse taal gemeen hebben. Dan kan nauwelijks sprake zijn van Belgische leden, maar meer van Vlaamse leden? Of zie ik dat verkeerd? :) Dus een teamnaam die refereert aan de Benelux lijkt me wat overdreven...

In alle opwinding ben ik gister weer begonnen met Seti want TSC begon me wel de neus uit te komen door de traagheid waarmee Java-programma's begonnen te draaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Ik denk dat je wel eens zou kunnen verschieten hoeveel de Belgische leden gecrunsht hebbe :) Ikzelf ben net de 7000 door gegaan.
Nu niet dat ik erg ga doen als er niet Flamisch of Vlaams of Belgisch in de team naam komt, maar 't is altijd leuk ;) En anders kunnen de Belgen als subteam van het nieuw op te richten team meedoen, dus in de aard van : Seti@NL, DPC, BPC ( Belgian Power Cows :p )

Ben er zeker van dat jullie het vanavond goed zullen kunnen regelen al. Niet vergeten ullie te gedragen als volwassenen, als we het klein kind gaan uithangen, dan is de samenwerking al op voorhand naar de knoppen, en dat zou zonde zijn.
Heb begrip voor de mening van het ander team, en bekijk het ook eerst vanuit hun oogpunt ipv onmiddellijk te becritiseren ofzo.
En ja, we kunnen er een mega team van maken, dat de andere teams laat weten waar onze kleine landjes liggen ( Belgie wisten ze 'fcourse al :p ).

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Falcon10 schreef op 12 September 2003 @ 10:46:
Ik denk dat je wel eens zou kunnen verschieten hoeveel de Belgische leden gecrunsht hebbe :)
Oh, begrijp me niet verkeerd! Dat weet ik, maar specifiek een naam die over de Benelux rept zou ik niet doen. De lage landen lijkt me dan meer overeenkomstig de werkelijkheid :) Een neutrale naam die boven nationaliteiten uitstijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Falcon10 schreef op 12 September 2003 @ 10:46:
Ik denk dat je wel eens zou kunnen verschieten hoeveel de Belgische leden gecrunsht hebbe :) Ikzelf ben net de 7000 door gegaan.
Nu niet dat ik erg ga doen als er niet Flamisch of Vlaams of Belgisch in de team naam komt, maar 't is altijd leuk ;) En anders kunnen de Belgen als subteam van het nieuw op te richten team meedoen, dus in de aard van : Seti@NL, DPC, BPC ( Belgian Power Cows :p )

Ben er zeker van dat jullie het vanavond goed zullen kunnen regelen al. Niet vergeten ullie te gedragen als volwassenen, als we het klein kind gaan uithangen, dan is de samenwerking al op voorhand naar de knoppen, en dat zou zonde zijn.
Heb begrip voor de mening van het ander team, en bekijk het ook eerst vanuit hun oogpunt ipv onmiddellijk te becritiseren ofzo.
En ja, we kunnen er een mega team van maken, dat de andere teams laat weten waar onze kleine landjes liggen ( Belgie wisten ze 'fcourse al :p ).
Als je voor de Dutch Power Cows dan wel Seti@Netherlands hebt gekozen, vind ik dat je niet moet zeuren als de nieuwe naam ook geassocieerd wordt met Nederland ipv het Nederlandstalige gebied (dr zijn vast ook Surinaamse leden, en bobdebeer woont in New York, dus die er ook maar in de naam stoppen?). :)

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

TGEN schreef op 12 september 2003 @ 13:46:
[...]

Als je voor de Dutch Power Cows dan wel Seti@Netherlands hebt gekozen, vind ik dat je niet moet zeuren als de nieuwe naam ook geassocieerd wordt met Nederland ipv het Nederlandstalige gebied (dr zijn vast ook Surinaamse leden, en bobdebeer woont in New York, dus die er ook maar in de naam stoppen?). :)
volgens mij had laatst ook iemand een internetcafe in griekenland geassimileerd >:)
Pagina: 1 2 Laatste