een afsplitsing van DPC is zeker niet de bedoeling denk ik persoonlijk. Maar het id is ideaal.
Ik zou ook gaan voor een naam dan die niets met beide teams te maken heeft, maar slaat op Nederland ( BTW, en niets Belgisch ? Nu voel ik me wel minderwaardig hoor, denk dat ik nieuw team moet gaan zoeken

), iets in de aard van : United Teams Netherlands ( of de eengelse afkorting : UUuuuuuttiieeeennnnnnn

) klinkt mooi lijkt me. En daarin kan je dan al de 2 teams ondersteken als DPC@SETI en SETI@NL, en met de naam United Teams Netherlands, kan je volgens mij ook nog een hoop andere Nederlandse teams makkelijk overhalen om mee het hoofdteam te joinen, zodat we 1 mega team hebben om ARSS en de anderen te ass kicken !
Eventuele facturen van onkosten voor dit gedoe, kunnen zoals steeds bij Proxy binnengesmeten worden,d ie ze natuurlijk niet betaald en op de andere hoop onbetaalde facturen legt
Net nog nieuwe team naam in me opgekomen : NATO

aka : Netherlands Alliance Teams Organisation ( of iets in die aard

)
BTW : wel ff een poll maybe zetten of iedereen het goed vind dat de bijde ( of maybe meerdere teams ) samengaan. Niet iedereen post zijn mening he, een klik is dikwijls makkelijker
En hopelijk kunnen we enkele van de andere Nederlandse teams die Seti doen en naar BOINC gaan binnenkort ook meekregen in deze Alliantie.
Net ook gelezen op SETI@NL forum : hetnieuwe logo dan. Maar lijkt me best wel te doen om onze koe met hun windmolen in 1 logo te smijten ( onze koe die als wiek wordt geplakt op de molen ofzo ? ) Wel gata dit maybe probleempje worden als we andere Nederlandse teams er willen bij betrekken want dan moet het logo terug ( eventueel ) aangepast worden.
[
Voor 33% gewijzigd door
Falcon10 op 11-09-2003 13:44
]