[C++]Tekst weergeven met WinGUI

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• Daro
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 10:35
Ik wil tekst weergeven in mijn client area en tot nu toe deed ik dat met DrawText(), maar daar kan je alleen bepalen of het in het midden, links, ... moet komen. Bestaat er ook een functie waar je precies kan kiezen waar?

edit:
Ik weet het, een basic vraag waarschijnlijk, maar kraak me aub niet af, ik ben n00b, remember

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eehh.. DrawText() heeft toch als parameter een X en een Y positie?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Shadowman
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DrawText paramter 2:
C++:
1
2
3
4
5
6
typedef struct tagRECT {
   LONG left;
   LONG top;
   LONG right;
   LONG bottom;
} RECT;

zie msdn: http://msdn.microsoft.com...mfc_cdc.3a3a.drawtext.asp

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Hoi meneer n00b,

Lees http://gathering.tweakers.net/forum/faq en Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 05-07* even, en het beroemde stuk P&W FAQ - De "quickstart" lijkt me ook geen overbodige luxe. GoT, en P&W misschien nog wel het ergst, is niet bedoeld om te leren omgaan met computers: het is bedoeld voor gevorderde users. Of zoals de FAQ het dus omschrijft:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Dit topic getuigt ervan dat je niet de minste moeite hebt gedaan voordat je het topic opent. 1 simpele blik in de documentatie van DrawText (daar is dat F1-knopje trouwens voor) had je verteld dat je een RECT mee kunt geven, en ik vraag me af hoe je het ding in godesnaam hebt kunnen gebruiken zonder dat het je opviel dat je dat GetClientRect(HWND) aan het invullen was. Vragen van een idioot laag niveau gaan hier op slot, bij deze dus.

Met vriendelijke groetjes,

curry684
Litemod Programming & Webscripting
Gathering of Tweakers

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.