Ik zit net op de newsserver van NLHosting, maar de binaries worden slechts deels weergegeven....meer dan 90% is incomplete volgens newsbin, Grabit en Outlook. Heeft er iemand ervaring met de nieuwsserver van NLHosting die mij kan informeren hoe dit komt?
Dit kan heel goed, de retentie van de binaries is dus gewoon heel kort. Dit zal komen omdat er gewoon een kleine (lees: weinige ruimte) server is.
Je zal dus als je complete binaries wilt een betaalde server moeten nemen.
Goede betaalde newsservers met binaries
Je zal dus als je complete binaries wilt een betaalde server moeten nemen.
Goede betaalde newsservers met binaries
Als de retentietijd laag is, betekent dt dan gelijk dat de bestanden er deels niet op komen te staan, zodat ik er dus niks aan heb? Nee toch? Hij geeft namelijk alles weer, vanaf 8-9-2003 (op zich best kort - Planet is veel langer), maar incomplete.
Veel slechte ervaringen hiero: Veel storingen, (verbinding die eruit ligt) hoge pingtijden, etc. Nieuwsserver gebruik ik niet voor binaries, alleen om te lezen en dat voldoet voldoende. (als deze er ook niet uit ligt:) )
[ Voor 4% gewijzigd door Paquito op 10-09-2003 16:59 ]
aanvullende info: ik heb metia adsl, kwam er vanmiddag (dankzij Lethal) toevallig achter dat metiadsl via nlhosting loopt. Weet iemand trouwens of nlhosting meer servers heeft dan news.nlhosting.nl? Planet heeft bijvoorbeeld ook nova.planet.nl.
Je hebt de juiste news server (zit ook via metia, ben daar zeer snel weg....). Je moet de news server van nlhosting nemen. Je kunt geen andere news servers gebruiken van nl providers. Die zijn meestal zo geconfigureerd, dat alleen klanten van (bv) planet de planet news servers kunnen/mogen gebruiken.Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 17:08:
aanvullende info: ik heb metia adsl, kwam er vanmiddag (dankzij Lethal) toevallig achter dat metiadsl via nlhosting loopt. Weet iemand trouwens of nlhosting meer servers heeft dan news.nlhosting.nl? Planet heeft bijvoorbeeld ook nova.planet.nl.
Misschien zit er eentje tussen die dat wel toe laat, maar lijkt me vreemd..
is bij jou de newsserver dan ook zo brak? Ben sowieso snel weg bji metia, ga naar demon, maar heb nog contract tot december ofzo.
[/offtopic]
yep. Kan wel met hoge snelheid binnen halen (de headers) (2 mbit down
) DOwnloaden ( van de eigelijke bestanden) duurt veels te lang. Ik ga zelf naar cistron, die kunnen mijn lijn zo overnemen (isp migratie, lijn gaat down voor max 4 uur, ik verwacht iets meer...). [/offtopic]
yep. Kan wel met hoge snelheid binnen halen (de headers) (2 mbit down
Goede betaalde newsservers met binaries\
Dit is een algemeen topic over ervaringen met newsservers. Daar past deze ook prima tussen lijkt me
Dit is een algemeen topic over ervaringen met newsservers. Daar past deze ook prima tussen lijkt me
Het is niet de bedoeling dat je het topic zo snel al schopt overigensVerwijderd schreef op 10 September 2003 @ 16:42:
Iemand tovallig ervaring met nlhosting??
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()