Hallo, ik heb hier een bak met Windows XP, en als ik bepaalde dingen doe, zoals het opstarten van Winrar, met de rechter muisknop bekijken van eigenschappen van een file, het openen van een map met een groot bestand of what ever, gaat mijn explorer.exe giga veel geheugen verbruiken en loopt mijn PC heel traag. Ik heb dit ook vlak na het opstarten.
Het is eigenlijk gebeurd nadat ik een aantal mobo progjes heb geinstalleerd... Maar the thing is: die heb ik nu allemaal un-installed en nog werkt het niet
Ik heb echt al allerlei processen etc. afgesloten om te kijken of het daardoor kwam, maar het gaat gewoon door.
Het gaat dus zo: windows start op, dan gaat het een tijdje duren voor 'ie opgestart is, omdat het laden van van alles en nogwat ontzettend traag is. Dan gaat het goed, TOT ik bepaalde dingen, zoals het opstarten van Winrar, doe. Als ik dat dan weer afsluit, is alles weer goed.
Ik word er nu wel een beetje moedeloos van, want ik denk dat ik er na 2 (!) maanden alweer een re-install tegenaan kan gaan gooien
Of is het een bekend probleem? (denk het niet, want de search en Google konden niets vinden). Anyway, wie heeft er een idee wat het zou kunnen zijn?
Specs van de bak:
PIV 2,8 Ghz HT, 800 FSB, 512 MB DDR, 160 gig Seagate en een MSI mobo.
PS, abnormaal veel is 300 MB+
Het is eigenlijk gebeurd nadat ik een aantal mobo progjes heb geinstalleerd... Maar the thing is: die heb ik nu allemaal un-installed en nog werkt het niet
Ik heb echt al allerlei processen etc. afgesloten om te kijken of het daardoor kwam, maar het gaat gewoon door.
Het gaat dus zo: windows start op, dan gaat het een tijdje duren voor 'ie opgestart is, omdat het laden van van alles en nogwat ontzettend traag is. Dan gaat het goed, TOT ik bepaalde dingen, zoals het opstarten van Winrar, doe. Als ik dat dan weer afsluit, is alles weer goed.
Ik word er nu wel een beetje moedeloos van, want ik denk dat ik er na 2 (!) maanden alweer een re-install tegenaan kan gaan gooien
Specs van de bak:
PIV 2,8 Ghz HT, 800 FSB, 512 MB DDR, 160 gig Seagate en een MSI mobo.
PS, abnormaal veel is 300 MB+