"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
corrupte netwerkstack ofzo? die kan ook het geheugen vol laten lopen, kan komen door routing progjes (winroute, ...) of adware (webhancer, ...) etc.etc.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Je gebruikt vast een programma op je PC wat gewoon je geheugen opslurpt
. Dit heb je vast niet expres gedaan maar toch is het een proggie. Kijk bij uitvoeren en dan msconfig en dan kijk je eens wat er allemaal automatisch word opgestart. Mischien zit er een proggie bij wat niet hoort. 
Waarom reset je je bios trouwens???
Ik heb alles gechecked. De bios resetten was imho even het laatste probeersel.Op zondag 10 maart 2002 15:03 schreef lennert het volgende:
Je gebruikt vast een programma op je PC wat gewoon je geheugen opslurpt. Dit heb je vast niet expres gedaan maar toch is het een proggie. Kijk bij uitvoeren en dan msconfig en dan kijk je eens wat er allemaal automatisch word opgestart. Mischien zit er een proggie bij wat niet hoort.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
msconfig??? in XP??? Waar zit dat dan?Op zondag 10 maart 2002 15:03 schreef lennert het volgende:
Je gebruikt vast een programma op je PC wat gewoon je geheugen opslurpt. Dit heb je vast niet expres gedaan maar toch is het een proggie. Kijk bij uitvoeren en dan msconfig en dan kijk je eens wat er allemaal automatisch word opgestart. Mischien zit er een proggie bij wat niet hoort.
Ik ben zeer benieuwd
start -> uitvoeren -> msconfig ???Op zondag 10 maart 2002 16:18 schreef Jeep het volgende:
[..]
msconfig??? in XP??? Waar zit dat dan?
Ik ben zeer benieuwd
Verwijderd
Bij mij heeft Norton antivirus vandaag m,n computer gestopt, omdat ie EXPLORER.EXE tegenkwam.
Dus lijkt me wel een virus of zo..
Dus lijkt me wel een virus of zo..
Dit heb ik dus ook sinds 1 week , heb norton ook al er overheen gegooid!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik heb de oplossing al en wil jullie die niet onthouden!!!
Ik was even weer aan het browsen en terwijl ik een folder kwam waar een paar *.avi's stonden begon hij weer 100% te vetonen.
Ik dus alle *.avi's verwijderd , maar bij 1 zei hij dat ie in gebruik was .
Even bij kazaa de directory aangeklikt waar de avi stond om te sharen en bij kazaa kon ik hem wel verwijderen.
Wat blijkt na gegoogled te hebben , die avi file was niet compleet en windows blijft dus zoeken naar het einde!
Vandaar 100%
Heb er nu geen last meer van!!
Ik was even weer aan het browsen en terwijl ik een folder kwam waar een paar *.avi's stonden begon hij weer 100% te vetonen.
Ik dus alle *.avi's verwijderd , maar bij 1 zei hij dat ie in gebruik was .
Even bij kazaa de directory aangeklikt waar de avi stond om te sharen en bij kazaa kon ik hem wel verwijderen.
Wat blijkt na gegoogled te hebben , die avi file was niet compleet en windows blijft dus zoeken naar het einde!
Vandaar 100%
Heb er nu geen last meer van!!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Pagina: 1