[PM] 10-09-03 +-en en --en

Pagina: 1
Acties:

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Vandaag alweer het meldpunt van en voor jullie! Hier melden /me en * KeX onze acties en wij hopen dat jullie hier jullie mogelijk te PM-en reacties aandragen.

Actie vandaag:

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

edit:

Op verzoek een nieuwe draad gestart.

[ Voor 66% gewijzigd door Beaves op 10-09-2003 10:13 ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Beaves, ik heb 'm net van een normale -1 voorzien en hij staat al op de 3. Met een beetje LM moeite kunnen we die denk ik ook zo nog op een acceptabele score krijgen. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• KeX
Beaves schreef op 10 September 2003 @ 09:26:
Woei, mag ik deze aandragen, deze reactie staat op +4 en dat is redelijk veel voor een redelijk nietszeggend stukje tekst IMO.
Ja dat mag je zeker aandragen. Ik doe er als PM echter niets aan. Deze reactie is van vandaag en gewoon te modden. Hij is vermeld in dit draadje en wordt bewerkt en in de gaten gehouden gehouden.

:)

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Neuh, ik was ook niet op een PM actie uit, maar ik vond een nieuwe draad een beetje overbodig als iedereen ook in deze draad kijkt ;)

• Renegade
Toch zou ik graag zien dat je dan een nieuw draadje start. Ik wil juist de PM en de normale moderaties een beetje overzichtelijk uit elkaar houden. En daarbij voorkomt het de nodige verwarring zoals nu uitstekend gedemonstreerd is. :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Okee meneer Rennie :*

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Mijn eerste gePMde troll:
http://www.tweakers.net/r...sting&ParentID=848118
Ik vond dit zo'n typische standaard zoeken naar een flamewar dat ik hem van 1 overbodig naar -1 troll heb gezet.
Eerlijk gezegd heb ik hier zo mijn twijfels bij. Hij is flauw, maar je kan hem ook grappig opvatten. Dat is trouwens met wel meer van dit soort reacties het geval, de een vindt het een goede grap, de ander een regelrechte troll. Toepassen van powermoderatie vind ik nogal prematuur.

Het is overigens niet zo dat de reactie nu onmodbaar is geworden (foutje?). Ik heb het net even geprobeerd en je kunt er rustig een moderatie bij doen.

• Renegade
We kunnen een moderatie momenteel nog niet vastzetten. Hooguit door meerdere malen een PM eroverheen te gooien. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• KeX
Ik vind het een begin van een serie nodeloze posts wat een plaatser van een reactie kan weten. Uitlokking IMO, wat ook blijkt in de draad, dus en dan dus trollerig. Wat zeker interessant is is het volgende bugje:
Gepost door Johnny5 maandag 8 september 2003 - 16:49 Score: 0 (Grappig)
Wat kan MS Smartphone dan beter dan Symbian?

Vastlopen?

Beoordelingen: , +1, +1: Grappig, +1: Inzichtvol, -1: Overbodig, -0,89: Overgewaardeerd, -0,47: Overbodig, -1,64: Troll, 0,08: Grappig, Som: -0.92 / 8x

[ Voor 3% gewijzigd door KeX op 10-09-2003 12:04 ]

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Wat is er buggy aan? Hij stond op -1, er komt 0,08 bij en hij is nu dus -0.92
Lijkt mij correct.

• Renegade
-0,92 zou mijn inziens toch afgerond moeten worden naar de -1 en niet naar de 0 :?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
O, het gaat om de afronding. Ja, die klopt niet. Ach, dan hoeft Femme zich niet te vervelen...

• KeX
Renegade schreef op 10 september 2003 @ 12:07:
-0,92 zou mijn inziens toch afgerond moeten worden naar de -1 en niet naar de 0 :?
Juist, waar gaan we die melden?

• Renegade
devtrack.tweakers.net normaal gesproken. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• KeX
Nog niet gePM-ed, maar een kandidaat?

En nog één?

[edit] NB de tweede trof ik op +4

[ Voor 10% gewijzigd door KeX op 10-09-2003 14:29 ]

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
De eerste lijkt me een +1, de tweede een +2. Beide zullen wel moeilijk te modden zijn (de eerste is al veel gemod, de tweede van gisteren), dus het lijkt me wel een PM-klusje.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

KeX schreef op 10 September 2003 @ 14:07:

En nog één?
Ik dacht dat de afspraak was. Eerst modden en daarna melden. :)
Waarna, in het geval, dat men het niet eens is met de modderatie, er hier op /16 een discussie kan plaats vinden.

• KeX
Longbeard schreef op 10 september 2003 @ 14:28:
[...]

Waarna, in het geval, dat men het niet eens is met de modderatie, er hier op /16 een discussie kan plaats vinden.
In geval van twijfel lijkt enig overleg vooraf me toch geen probleem?

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Longbeard schreef op 10 September 2003 @ 14:28:
[...]

Daar zit je fout, Een powermod is er voor iedereen. je mag moderaties aandragen als persoon zijnde of er tegen in beroep gaan. de powermod kan ook vooraf overleg plegen in Powermod Overleg of hier op TMF met iedereen. een moderatie is niet een geval van eerst doen en dan pas denken. meer "denken, denken en nog eens denken :P"

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
KeX schreef op 10 september 2003 @ 14:29:
[...]

In geval van twijfel lijkt enig overleg vooraf me toch geen probleem?
Dat lijkt mij juist beter. ;)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Teckna schreef op 10 September 2003 @ 14:36:
[...]

Daar zit je fout, Een powermod is er voor iedereen. je mag moderaties aandragen als persoon zijnde of er tegen in beroep gaan. de powermod kan ook vooraf overleg plegen in Powermod Overleg of hier op TMF met iedereen. een moderatie is niet een geval van eerst doen en dan pas denken. meer "denken, denken en nog eens denken :P"
Het probleem, dat toender tijd ook door Renegade is aangegeven, is dat er teveel een dicussie vooraf ontstaat over hoe te modden. Tuurlijk is het ook in mijn ogen geen probleem zoals Kex al aangaf om af en toe om advies te vragen, enkel wat in deze testfase vermelden moet worden, is dat men van tevoren te grote lange discussie's ontstaan ten aanzien van de modderatie.
Daarom zijn indertijd de Power Modders ook uitgezocht, om het proces van PM testen te bespoedigen en het modderaten op zich goed te laten verlopen.

Waarom ik dit aangaf is dat wanneer er teveel, van te voren, word gediscussieerd, over de te plegen Power Mod dit verlammend gaat werken op de Test-fase. Zie eveneens de dicussie in de toenmalige draad. Het lijkt mij dan ook overbodig om de toenmalige discussie opnieuw te voeren. :)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

KeX schreef op 10 September 2003 @ 14:07:

En nog één?
Voor beiden neig ik naar een score tussen de +1 en +2, hetgeen afgerond op +2 uitkomt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Renegade
Longbeard, het ging me er toen meer om dat je een eindeloze discussie vooraf voorkomt. Het nadertijd discussieren over een moderatie is naar mijn mening een goed idee, maar de vrijheid om vooraf een keer te overleggen wil ik de heren natuurlijk niet ontnemen. Daarentegen wil ik ze wel de vrijheid geven om niet bij iedere moderatie een discussie vooraf te moeten aangaan. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• KeX
botoo schreef op 10 september 2003 @ 14:48:
[...]
Voor beiden neig ik naar een score tussen de +1 en +2, hetgeen afgerond op +2 uitkomt.
*gekrachtmod*
Pagina: 1