Te hoge reactie

Pagina: 1
Acties:

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Mag ik deze aandragen, deze reactie staat op +3 en dat is redelijk veel voor een redelijk nietszeggend stukje tekst IMO.

Niet alleen hebben grote bedrijf dus een SUS server, ook als je bijvoorbeeld Linux draait kan je een centrale FTP server draaien om daarvan alle clients te laten upgraden.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
mag ik dan deze aanbieden, een +4 grappig :o voor een niet zo grappige one liner
ik hoop dat ze ook een versie hebben voor Zoetjes want mn laptop is op dieet...
Beoordelingen: , +1, +1: Grappig, 0: Grappig, 0: Grappig, +1: Inzichtvol, 0: Gemodereerd, 0,66: Interessant, -0,55: Overbodig, 0,47: Interessant, Som: 3.58 / 9x

overigens is jouw reactie done Beaves :)

[ Voor 5% gewijzigd door Teckna op 10-09-2003 11:00 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:38

job

+4 ??
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=849348

+3 ?? voor 1 woord?
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=849553

volgens mij doen de meeste modders op de frontpage maar wat.
ze modden de boel omhoog zonder te kijken welke scores een post al heeft.
zo krijgen we dus deze belachelijke scores.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
damster schreef op 10 September 2003 @ 10:54:
volgens mij doen de meeste modders op de frontpage maar wat.
ze modden de boel omhoog zonder te kijken welke scores een post al heeft.
zo krijgen we dus deze belachelijke scores.
Sommige mensen modden een reactie omhoog omdat ze die leuk/goed vinden zonder te kijken of die al een passende score heeft, dat klopt ja.

Maar daar valt weinig aan te doen, behalve dan het hier melden.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:47

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

eerder gemeldde post zijn gemod,

maar dan wil ik
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=849510
aangeven, deen +4 voor 2 regeltjes die niet kloppen, en nogal suggestief zijn, hoort wmb op +1

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 10-09-2003 11:18 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

RM-rf schreef op 10 september 2003 @ 11:16:
eerder gemeldde post zijn gemod,

maar dan wil ik
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=849510
aangeven, deen +4 voor 2 regeltjes die niet kloppen, en nogal suggestief zijn, hoort wmb op +1
On it :) Apple draad doorgelopen. Mag nog wel iemand aan het eind van de dag een blik op werpen. Erg veel te hoge scores.

De eerdere draad kan ik niet modden, heb er al in gereageerd. :+

[ Voor 23% gewijzigd door Longbeard op 10-09-2003 11:38 ]

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

botoo

💀 too old to die young

Longbeard schreef op 10 September 2003 @ 11:32:
Apple draad doorgelopen. Mag nog wel iemand aan het eind van de dag een blik op werpen. Erg veel te hoge scores.
* botoo heeft het draadje in de Afbeeldingslocatie: http://www.botoo.nl/zooi/PPM.jpg ge-bookmarked, en gaat er morgen met PM-pet langs. Er staan idd te hoge scores.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
beetje offtopic maar toch:

wat is toch het nut van veel punten?? Ik bedoel je rkijgt er geen geld voor, en ik ga ook niet tegen iemand aankijken/opkijken als ie veel punten heeft. ik heb het beleid tav punten/tweakotine en dergelijke gelezen, begrijp het ook wel maar dan? Wat is het nut ervan en waarom zou je je er in godsnaam zo druk over maken?
Iemand die het mij uitlegt?

[ Voor 10% gewijzigd door OcNewB op 10-09-2003 19:32 ]

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

OcNewB schreef op 10 September 2003 @ 19:31:
beetje offtopic maar toch:

wat is toch het nut van veel punten?? Ik bedoel je rkijgt er geen geld voor, en ik ga ook niet tegen iemand aankijken/opkijken als ie veel punten heeft. ik heb het beleid tav punten/tweakotine en dergelijke gelezen, begrijp het ook wel maar dan? Wat is het nut ervan en waarom zou je je er in godsnaam zo druk over maken?
Iemand die het mij uitlegt?
Het aantal punten dat je krijgt, geeft de waardering aan voor jouw reactie. Als jij nu drie kwartier bezig bent geweest en je hebt een stuk gemaakt, waarvan graag wilt dat iedereen het leest omdat het nuttige informatie bevat, dan is het een beetje jammer als iemand dat de grond in boort.

Waar je het misschien een beetje mee kunt vergelijken is een toets of tentamen op school. Een 6 is voldoende, en dan heb je het gehaald. Daar kún je tevreden mee zijn. Maar als je heel goed je best hebt gedaan en je hebt werk afgeleverd dat zeker een 9 waard is, dan neem je ineens geen genoegen meer met die 6... hoewel dat ook voldoende is. :)

Ik denk dus dat het daarin gelegen is, dat mensen wel eens een schouderklopje willen als ze goed werk hebben gedaan. In het geval van T.net-reacties is dat dus een hoge score. ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Pagina: 1