hoe kunnen ze ooit na een half jaar beta testen zo'n programma maken damn 
dit is nog erger dan de eerste beta volgens mij
dit is nog erger dan de eerste beta volgens mij

Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Trancentral op 14-09-2003 20:14 ]
The first casualty in war is always the truth...
dat vindt ik wel heel erg vaag. Zowat niemand kan uberhaupt connecten met Steam en je broer wel?b3ta schreef op 14 September 2003 @ 20:00:
[...]
Mee eens - Join tha CLub Fellaawwws
En weet je wat nou zo triest is ..... me broer zit 1 kamer naast me vrolijk cs te spelen wat doe ik fout valve![]()
PS; ja 1.6
Modbreak:
Mischien verstandig voor een paar users om op adem te komen. Dat steam slecht is weten we nu wel, dat steam bagger is ook...
Als je iets wilt melden doe dat dan met wat argumenten.
*Dank u
[ Voor 4% gewijzigd door White Dust op 14-09-2003 20:20 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Trancentral op 14-09-2003 20:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De kick van Electric!
[ Voor 34% gewijzigd door Roberto op 14-09-2003 20:43 ]
Effe je toetsenbordindeling van US internationaal naar gewoon US zetten en je console probleem hoort opgelost te zijn.Verwijderd schreef op 14 september 2003 @ 20:39:
Steam is zo traag als dikke stront. Ook CS 1.6 is traag, buggy en sloom. De ingame menu werkt vaak niet of heel erg traag. Wil je iets in de console typen? vergeet het maar! De console verdwijnt als je één letter hebt ingetypt. FF chatten met team members? Vergeet het maar. Ik ben nu zo'n beetje op het punt beland dat ik of Steam eraf gooi, of mijn toetsenboard het raam uit gooi.
Hij werkt hier wel gewoonstefijn schreef op 14 September 2003 @ 20:49:
[...]
handig, een niet werkende link, had dat artikel effe gepost
Zzzzzz link werkt hier gewoon...stefijn schreef op 14 september 2003 @ 20:49:
[...]
De kick van Electric!
Link werkt wel degelijk...hier het artikel:stefijn schreef op 14 September 2003 @ 20:49:
[...]
Dag dag steam..
Verwijderd
Mailtje gestuurdVan de FAQ van steampowered.com:
Some users have seen non-Steam related information (like names of private files on their computer) show up inside their Steam cache files, raising privacy concerns. This is actually a result of the way Windows handles files. The cache file gets created on the client using the Windows CreateFile() command. This command will create the file but not initialize it. Due to the large size of the file, the Steam client does not initialize the empty data blocks in it as this can take an appreciable amount of time. On NTFS machines, files created with this method happen to have the property of appearing empty (initialized to zero) but for FAT32 machines, it shows up as whatever old data was sitting on drive in the sectors that just got allocated for the cache. This data is never uploaded or even read by the Steam client. Eventually, as Steam downloads more data, the old data is overwritten.
[ Voor 42% gewijzigd door Stefke op 14-09-2003 21:08 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Keizer op 14-09-2003 21:04 ]
Always outnumbered, never outgunned!
[ Voor 8% gewijzigd door Trancentral op 14-09-2003 21:15 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Trancentral op 14-09-2003 21:19 ]
Verwijderd
Maareuh, zul je nu ook nog met Gamespy of The allseeing eye HL2 kunnen doen?RocketKoen schreef op 14 September 2003 @ 21:17:
dan zullen jullie allemaal enorm blij zijn met deze mededeling:
Half-Life 2 interface = 100% gebaseerd op steam. en steam wordt de manier waarop je HL2 multiplayer doet
everybody happy now?
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Hoe krijg je het in hemelsnaam werkend dan. Ik heb de 380mb file installed... 3 van de 4 pogingen verschijnt het steam icon niet, soms duurt het 10 minuten (!) voor er iets gebeurt nadat ik op een knop druk. Wanneer ik na een half uur eindelijk cs start blijft hij hangen op "preparing to launch" of "validating game resources".Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 21:51:
nu het eenmaal werkt
Always outnumbered, never outgunned!
[ Voor 18% gewijzigd door pierre-oord op 14-09-2003 22:10 ]
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door inXs op 14-09-2003 22:52 ]
superB
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
zo heb ik het ook (andere indeling), maar ik heb nog wat extra's dat jij vast niet hebtVerwijderd schreef op 14 September 2003 @ 22:42:
Script dat morgen nog wordt uitgebreid en verbeterd:
[afbeelding]
Er moet nog een equipment menu AMX_MOD menu, server options en andere handige scriptjes bij.
Dit is wel nog maar en héél simpele alfa versie
[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 14-09-2003 22:58 ]
Verwijderd
das toch niet handig?Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 22:42:
Script dat morgen nog wordt uitgebreid en verbeterd:
[afbeelding]
Er moet nog een equipment menu AMX_MOD menu, server options en andere handige scriptjes bij.
Dit is wel nog maar en héél simpele alfa versie
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| /Buyscript bind "f1" "deagle;secammo" bind "f2" "usp;secammo" bind "f3" "mp5;primammo" bind "f4" "m4a1;ak47;primammo" bind "f5" "awp;primammo" bind "f6" "famas;galil;primammo" bind "f7" "primammo;vesthelm;vest;defuser;hegren" bind "f8" "flash;flash" bind "f9" "shield" |
AMX mod is een mod om een cs server mooi te kunnen beherenstefijn schreef op 14 september 2003 @ 22:57:
[...]
zo heb ik het ook (andere indeling), maar ik heb nog wat extra's dat jij vast niet hebt(wait and see
)
wat is AMX_MOD
Kozzie het werkt hier ondertussen ook foutloosVerwijderd schreef op 14 september 2003 @ 23:21:
Ben ik trouwens 1 van de enigen waar steam foutloos werkt?
superB
Verwijderd
gelukkigbl!kje schreef op 14 september 2003 @ 23:39:
[...]
Kozzie het werkt hier ondertussen ook foutloosEn het doet het nog snel ook..
nogal arrogant om dat zo te stellenVerwijderd schreef op 14 September 2003 @ 23:21:
[...]
das toch niet handig?
kopen moet je niet zo doen, maar zo!
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 /Buyscript bind "f1" "deagle;secammo" bind "f2" "usp;secammo" bind "f3" "mp5;primammo" bind "f4" "m4a1;ak47;primammo" bind "f5" "awp;primammo" bind "f6" "famas;galil;primammo" bind "f7" "primammo;vesthelm;vest;defuser;hegren" bind "f8" "flash;flash" bind "f9" "shield"
mijn simpele buyscriptje... lijkt me NET ff iets effectiever dan de jouwe
[ Voor 42% gewijzigd door Stefke op 14-09-2003 23:44 ]
Verwijderd
Ik kan nog VEEL meer mogelijkheden bedenken hoor. en daar heb ik echt niet nog meer toetsen voor nodig. (welke mogelijkheden zou jij er nog bij willen zien dan?)stefijn schreef op 14 september 2003 @ 23:43:
[...]
nogal arrogant
Maybe moet je eerst iets proberen voor je erover oordeelt. Oke, die van jouw is simpeler, maar je bent al een hoop toetsen kwijt en veel meer mogelijkheden heb je niet, want dat kost NOG meer toetsen
nofi, maar ik ben het met koz eensstefijn schreef op 14 September 2003 @ 23:43:
[...]
nogal arrogant om dat zo te stellen
Maybe moet je eerst iets proberen voor je erover oordeelt. Oke, die van jouw is simpeler, maar je bent al een hoop toetsen kwijt en veel meer mogelijkheden heb je niet, want dat kost NOG meer toetsen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
-=BoKKiE=- schreef op 14 september 2003 @ 23:52:
[...]
nofi, maar ik ben het met koz eens
zoals ik jouw buyscript zie, kan ik net zo goed met de hand kopen
ik heb me nummerieke toetsenbord zo ingesteld dat ik daar alles mee koop, geween simpel, zonder poespas
maar het ziet er wel leuk uit idd
[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 14-09-2003 23:54 ]
Verwijderd
\stefijn schreef op 14 september 2003 @ 23:54:
owwww vriendjes
btw die screen was niet van mij
iets anders: als ik
"flash"
"hegren"
"Sgren"
gebruik kom ik toch in het buymenu terecht (dat daarna niet wegwil), terwijl dit bij bijv deagle of elke andere directe alias niet gebeurt.
Iemand anders die dit heeft? Heb ik toch niet de goeie aliassen?
ja
neeuh geen vriendjes, maar oud clangenoten, niet dat het iets boeit of ergens mee te maken heeft verderstefijn schreef op 14 September 2003 @ 23:54:
owwww vriendjes
btw die screen was niet van mij
iets anders: als ik
"flash"
"hegren"
"Sgren"
gebruik kom ik toch in het buymenu terecht (dat daarna niet wegwil), terwijl dit bij bijv deagle of elke andere directe alias niet gebeurt.
Iemand anders die dit heeft? Heb ik toch niet de goeie aliassen?
bind "KP_INS" "vesthelm;wait;vest"
bind "KP_DEL" "shield"
bind "KP_END" "deagle;wait;secmammo"
bind "KP_DOWNARROW" "p228;wait;secmammo"
bind "KP_PGDN" "fn57;wait;elites;wait;secmammo"
bind "KP_LEFTARROW" "famas;wait;galil;wait;primammo"
bind "KP_5" "m4a1;wait;ak47;wait;primammo"
bind "KP_RIGHTARROW" "aug;wait;sg552;wait;primammo"
bind "KP_HOME" "tmp;wait;mac10;wait;primammo"
bind "KP_UPARROW" "mp5;wait;primammo"
bind "KP_PGUP" "p90;wait;primammo"
bind "KP_PLUS" "m3;wait;primammo"
bind "KP_ENTER" "xm1014;wait;primammo"
bind "KP_SLASH" "g3sg1;wait;sg550;wait;primammo"
bind "*" "awp;wait;primammo"
bind "KP_MINUS" "m249;wait;primammo"
bind "[" "nvgs"
bind "]" "defuser"
bind "\" "sgren"
bind "." "priammo"
bind "/" "secammo"
bind "-" "hegren"
bind "=" "flash"
bind "BACKSPACE" "hegren;flash;flash"
nee, die binds zitten ergens anders, maar dat maakt niet zoveel uit. Het probleem van de oude buyscripts is dat als je die aliassen gebruikt (menuselect en de rest) dat het wel werkt, maar je krijgt daarna het buymenu niet meer uit beeld.Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 23:56:
[...]
\
heb je die binds gewoon in je userconfig.cfg gegooid?
volgens mij is die userconfig.cfg best wel belangrijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 15-09-2003 00:00 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Stefke op 15-09-2003 00:17 ]
Verwijderd
doe eens: bind \ "flash;wait;slot10"stefijn schreef op 15 September 2003 @ 00:16:
nou, dat heb ik dus wel. Als ik een key bind in de console (meer basic kan het niet), bijv.
bind \ "flash"
dan komt dat buymenu in beeld als ik die toets indruk
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 00:18 ]
Ja doe maar.
zal het effe proberen, maar ja, dat zou nou net niet nodig moeten zijn met die nieuwe aliassen (want dat is de methode die je gebruikt om in 1.5 en lager het butmenu te clearen, of varianten daarop)Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 00:17:
[...]
doe eens: bind \ "flash;wait;slot10"
edit zo moet ie werken
[ Voor 21% gewijzigd door Stefke op 15-09-2003 00:49 ]
net ff mijn script bekeken, en hij werkt gewoon hoor naja het werkt bij mij nu dus ook eindelijkstefijn schreef op 15 september 2003 @ 00:45:
wat zijn dooie toetsen?
[...]
zal het effe proberen, maar ja, dat zou nou net niet nodig moeten zijn met die nieuwe aliassen (want dat is de methode die je gebruikt om in 1.5 en lager het butmenu te clearen, of varianten daarop)
edit: nope, gewoon het buymenu (voor de equipment) in beeld. Snap er niks van
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| "CreditsFont" { "1" { "name" "Trebuchet MS" "tall" "18" "weight" "600" "antialias" "1" } |
[ Voor 15% gewijzigd door ThaHandy op 15-09-2003 03:16 ]
denk dat je kp_slash moet gebruikenstefijn schreef op 15 September 2003 @ 00:45:
wat zijn dooie toetsen?
edit: o wacht, dat is automatisch accenten toevoegen en zo?
[...]
zal het effe proberen, maar ja, dat zou nou net niet nodig moeten zijn met die nieuwe aliassen (want dat is de methode die je gebruikt om in 1.5 en lager het butmenu te clearen, of varianten daarop)
edit: nope, gewoon het buymenu (voor de equipment) in beeld. Snap er niks van, nomaals, allEEn bij flash, hegren en sgren, bij geen enkele andere krijg ik het menu in beeld
superB
dat zouden ze willenbl!kje schreef op 15 September 2003 @ 07:21:
Als ik gewoon steam aan heb staan (verder is alles al klaar, heb 1.6 alang) Dan geeft DU meter een constante download aan van 70/75 kB/s .... Hebben meer mensen dit?
mja dan is ie je spyware troep aan't verzenden..bl!kje schreef op 15 September 2003 @ 07:21:
Als ik gewoon steam aan heb staan (verder is alles al klaar, heb 1.6 alang) Dan geeft DU meter een constante download aan van 70/75 kB/s .... Hebben meer mensen dit?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
dat maakt toch niet uit, dat is ook maar gewoon een andere toets. Maar ik zal het even proberen (als ik maar een granaat kan kopen zonder dat het buymenu in beeld komt
Verwijderd
woei tnx!ThaHandy schreef op 15 September 2003 @ 03:15:
het welbekende BIG FONT prpbleempje @ et groene info text
Verwijderd
kan je ook lettertype en grote van de andere text veranderen??? , erger me namelijk dood aan die huge koeie letters, alsof gamers blind zijnThaHandy schreef op 15 September 2003 @ 03:15:
het welbekende BIG FONT prpbleempje @ et groene info text
voorbeld:
[afbeelding]
men selecteren een skin (niet de default) openen in \skin\<skin>\resource\TrackerScheme.res
en zoeken dit stukkie op:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 "CreditsFont" { "1" { "name" "Trebuchet MS" "tall" "18" "weight" "600" "antialias" "1" }
men veranderd tall = 18 naar 12 en men heeft de normale grote weer
voorbeeld:
[afbeelding]
superB
Verwijderd
.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq