Steam + CS1.6 gold today

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.098 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kunnen ze ooit na een half jaar beta testen zo'n programma maken damn :|
dit is nog erger dan de eerste beta volgens mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF!!!! Ik krijg opeens een mail van mijn key is al bezet en andere shit! ?!?!?!?!

?!?!?!?! WTF?!?!?!?!??!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Nou begint ie weer te blaten dat Ticket Expired is ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ik heb nu ook de error dat ik niet kan inloggen etc.. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Trancentral op 14-09-2003 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

OMG :???? heb ff een reboot gedaan wil nu weer cs'en moet ik het weer opnieuw downloaden? wat is dit voor onzin man

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:18
b3ta schreef op 14 September 2003 @ 20:00:
[...]

Mee eens - Join tha CLub Fellaawwws

En weet je wat nou zo triest is ..... me broer zit 1 kamer naast me vrolijk cs te spelen wat doe ik fout valve :'(

PS; ja 1.6
dat vindt ik wel heel erg vaag. Zowat niemand kan uberhaupt connecten met Steam en je broer wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruise Control
  • Laatst online: 26-07-2024
Wat een bagger man, dat Steam. Uiteindelijk maar de installer-met-cs zitten downen (oh, hoera, 380 MB :|), want CS downloaden over Steam lukte niet. Daarna een half uur gewacht tot 'ie CS had ge-update en even rond gerend op cs_italy. Hmm, de bots uit de beta zijn er weer uit. WTF?

Anyway, vandaag ligt steam weer plat, en kan ik dus niets. Geen CS, geen HL, geen Opfor, nakkes. Lekker stabiel stukkie software ook, dat Steam. Hangs, crashes, ergens een enorm resource lek (tijdens het updaten van een spel kan Windows geen iconen, fonts en dialogs meer aanmaken), en af en toe een MFC 'debug assertion failed' dialog box. Oh, prutsers bij Valve, jullie hebben en debug-build gereleased :'( .

Net Steam maar eens gedeinstalled. Deze week maar de grabbelbakken langs op zoek naar SOF2 ofzo. CS is dood.

De mazzel, Valve :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Ha, ik heb nu dit:

Steam opgestart, werkt niet, afsluiten, weer opstarten, foutmelding, weer afsluiten, opstarten werkt niet, etc.

Computer reboot. Steam doet het weer, krijg inlogscherm ervoor. Password is opeens niet goed. Na 5 x in typen accepteerd ie hem toch, kom in het menu; steam crashed; vraagt opnieuw om inlog, ik typ weer zo vaak achter elkaar het password in. Werkt niet; vervolgens log ik out (was ik dat nog niet dan :?) en steam sluit zichzelf weer af. En begint het verhaal weer van voren.

Bah! Valve moet effe komen met een bugfix want dit zuigt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Modbreak:
Mischien verstandig voor een paar users om op adem te komen. Dat steam slecht is weten we nu wel, dat steam bagger is ook...
Als je iets wilt melden doe dat dan met wat argumenten.
*Dank u

[ Voor 4% gewijzigd door White Dust op 14-09-2003 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
ik heb het zelfde spokje :(

edit : ik zie nu dat er op cs.de ook veel lui met het zelfde probleem :/

[ Voor 60% gewijzigd door Trancentral op 14-09-2003 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik heb weer wat nieuws: Al me games zijn weg, dus ik mag alles opnieuw downloaden. woei :P

Na ja, ik denk dat ik steam.exe maar even op vakantie stuur en w8 op een bugfix, want op deze manier schiet het toch niet op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG...Nu krijg ik ineens een vervolgscherm! EEK!
Ik heb dus gigantische probz met Steam, zoals een aantal keren hierboven beschreven... Om kort te zijn doe het dubbelklikken, buiten het in mijn taakbeheer zetten van een proces, geen klote...
Nu heb ik besloten om in XP Pro maar eens met de compatibiliteitsmodus te gaan stoeien, en waarempel! Ik krijg mijn inlogmenutje met mijn iemeel en ww! Als ik nu echter wil inloggen krijg ik de mededeling dat mijn inet te langzaam is, maar dat kan te maken hebben met het feit dat Steam down is.....
Wat me trouwens wel opviel is dat als ik in de oude situatie Steam lanuncde er een fractie van een seconde een Steam logo op mijn taakbalk verscheen....
Wat me verder opviel uit de oude omgeving is dat als ik Steam middels taakbeheer beëindigde en wilde rebooten dit niet ging omdat er een zogenaamd "Hidden Window" nog aktief zou zijn... Als ik Steam NIET launchde en afsloot had ik dit niet.... Kan het soms te maken hebben met mijn XP instellingen?! (wat ik onwaarschijnlijk acht want het is een zo goed als cleane install ivm een eerdere crash.

Ps : ben ik de enige die de woorden KUT en STEAM niet in 1 zin gebruik?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesus, 9 van de 10 users heeft volgens mij problemen met STEAM v1! ik denk niet eens dat ik het ga proberen te downloaden want ik heb zelfs al slechte ervaring met steam in de beta tijd. Ben benieuwd of Valve dit allemaal heeft voorzien :D ... allemaal wel leuk en aardig Stoom maar zelfs een non beta geeft tig problemen bij een heleboel spelers. Ipv een goed iets te maken zitten ze nu de hele CS community te verpesten met hun STEAM denkwijze en 1.6 shield gedoe IMHO.

Naja, ga wel bf1942 mods spelen tot HL2 uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
hoe krijgen jullie het allemaal voor elkaar zeg.
ik heb die steam+cs install. en sindsdien werkt alles prima.

alleen op dag 1 van de release problemen met in/uitloggen. maar dat is niet zo gek.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

het werkte redelijk goed vanochtend maar opeens is cs + Hl verdwenen erg vreemd :/ ik laat ut voorlopig even zitten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steam is zo traag als dikke stront. Ook CS 1.6 is traag, buggy en sloom. De ingame menu werkt vaak niet of heel erg traag. Wil je iets in de console typen? vergeet het maar! De console verdwijnt als je één letter hebt ingetypt. FF chatten met team members? Vergeet het maar. Ik ben nu zo'n beetje op het punt beland dat ik of Steam eraf gooi, of mijn toetsenboard het raam uit gooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
lol, mijn games zijn nu ook weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 20:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

De kick van Electric!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Ik heb steam nu al 3 dagen maar ik ben nog niet 1 keer voorbij de error gekomen dat hij niet naar het netwerk kan connecten :? :( Kom op zeg, als andere gamen waarom kan ik dan zolang het netwerk niet op ? :(

[ Voor 34% gewijzigd door Roberto op 14-09-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Verwijderd schreef op 14 september 2003 @ 20:39:
Steam is zo traag als dikke stront. Ook CS 1.6 is traag, buggy en sloom. De ingame menu werkt vaak niet of heel erg traag. Wil je iets in de console typen? vergeet het maar! De console verdwijnt als je één letter hebt ingetypt. FF chatten met team members? Vergeet het maar. Ik ben nu zo'n beetje op het punt beland dat ik of Steam eraf gooi, of mijn toetsenboard het raam uit gooi.
Effe je toetsenbordindeling van US internationaal naar gewoon US zetten en je console probleem hoort opgelost te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
o? Ze hadden die wel eens gewoon aan je win-toetseninstelling mogen aanpassen

Btw, ik zeg nu wel: "lol, mijn games zijn weg" maar Steam vraagt nu - uiteraard - om alles opnieuw te isntalleren (CS is zoals we weten een 380mb install). Hoe vaak gaat dat straks gebeuren als ik BETAAL?
Gooit ie dan ook elke week 1 a 2x al mijn geinstalleerd files weg?

Dit is diep triest, niet omdat het nu gebeurt, want ik install wel overnieuw, maar omdat die de release is, en dit gebeurt straks dus om de haverklap met AL je geinstalleerd games! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
RS_003 schreef op 14 september 2003 @ 20:46:
[...]

Dat is toch niet echt he?
handig, een niet werkende link, had dat artikel effe gepost :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Volgens mij is steam down ofzo :/ iedereen heeft het zelfde probleem nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
stefijn schreef op 14 September 2003 @ 20:49:
[...]

Hij werkt hier wel gewoon

It has come to the attention of the community that Steam by VALVe software has been (and still is) gathering huge amounts of information off of personal computers that have Steam installed.

Quote:
LanceVorgin writes

1) Browse to steam dir
2) Search for gcache.gcf
3) Open the 400+ meg file in a hex editor
4) Search for 'kazaa' and 'mp3'
----
5) Ponder
6) Curse and uninstall steam

Wtf? Why the hell is steam looking at kazaa user names, mp3 contents, HTM records, and a whole lot of other #### I particularly don't want Valve having detailed records on passed through an undocumented protocol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 20:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

stefijn schreef op 14 september 2003 @ 20:49:
[...]

Zzzzzz link werkt hier gewoon...

De kick van Electric!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
stefijn schreef op 14 September 2003 @ 20:49:
[...]

Link werkt wel degelijk...hier het artikel:

It has come to the attention of the community that Steam by VALVe software has been (and still is) gathering huge amounts of information off of personal computers that have Steam installed.
Quote:
LanceVorgin writes

1) Browse to steam dir
2) Search for gcache.gcf
3) Open the 400+ meg file in a hex editor
4) Search for 'kazaa' and 'mp3'
----
5) Ponder
6) Curse and uninstall steam

Wtf? Why the hell is steam looking at kazaa user names, mp3 contents, HTM records, and a whole lot of other #### I particularly don't want Valve having detailed records on passed through an undocumented protocol?

Use this message a warning to Steam users; I would not suggest leaving this massive data gatherer called Steam on any computer that you would like to keep private.

Volgens mij een vette hoax als je het mij vraagt :?

Verder steam in 1 keer installed en direct spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Dag dag steam..

Cs is nu ook voor mij verziekt.

Ik hoop maar dat Half-life 2 hier niet mee gaat werken want dan weiger ik ook maar 1 cent daar aan uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik vind CS 1.6 da bomb, maar het irriteerd me zo erg dat ik echt in staat ben mun toetsenbord door te breken!! }:O |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Oke, dan werkt ie wel, hier niet iig. Anyway, dat stond een paar pagina's terug al, oud nieuws dus

Oke dan, nu even de installatie opnieuw gedaan van de CSinstaller, maar nee, Steam gaat gewoon CS downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.de/screens/screens/screen-1063289466.jpg
:P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatever, counter-strike.nl zegt dat Steam volledig zal werken binnen 3 dagen ofzo (Zei Valve tegen ze)
We zullen zien :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Ja maar ik hoef het niet meer door dit: http://www.planetmayhem.o...ws/article.php?storyid=56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Van de FAQ van steampowered.com:

Some users have seen non-Steam related information (like names of private files on their computer) show up inside their Steam cache files, raising privacy concerns. This is actually a result of the way Windows handles files. The cache file gets created on the client using the Windows CreateFile() command. This command will create the file but not initialize it. Due to the large size of the file, the Steam client does not initialize the empty data blocks in it as this can take an appreciable amount of time. On NTFS machines, files created with this method happen to have the property of appearing empty (initialized to zero) but for FAT32 machines, it shows up as whatever old data was sitting on drive in the sectors that just got allocated for the cache. This data is never uploaded or even read by the Steam client. Eventually, as Steam downloads more data, the old data is overwritten.
Mailtje gestuurd :) niks beters te doen, want gamen kan toch niet

to: ideas@steampowered.com <ideas@steampowered.com>
subject: idea: make it work properly

- Steam can't connect (connection is working of course) to network
- Steam won't start games, not even singleplayer games
- Steam won't work at all
- Steam won't quit
- Steam does all kinds of things, but I don't know what (downloading? starting up? freezing? crashing?)
- Steam singlehandedly discards my installed games, forcing me to install again, then starts downloading already installed games..again. Not that it does that, nothing happens...again
- Steam wont respond, it takes minutes to browse through these simple screen, what the hell is wrong with it
- Steam only shows up in processes, leaving me without any controlpanel. Restarting doesn't do the job, since it takes >5 minutes for anything to happen
- Steam doesn't remember my login although I tell it to remember my login
- etc..

To put it simple: IT SUCKS

Seems you've released something that clearly should not have been released on the coming 2-3 years.

Take it back and finish it please (or finish it off)

PS. did you see the movie: Frankenstein?

[ Voor 42% gewijzigd door Stefke op 14-09-2003 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat spyware / kazaa / mp3 verhaal is NIET waar!
Het heeft ermee te maken dat steam voor de dowloads de benodigde schijfruimte al vrijmaakt. In zo'n leeg bestand blijven delen achter van bestanden die er eerder stonden, bijvoorbeeld mp3's.

Verder wil ik nog even kwijt dat steam gewoon ontzettend kut is en dat het zojuist in de prullenbak verdwenen is. Ik probeer het over een week nog wel een keer.
:r :r :r :r

[ Voor 29% gewijzigd door Keizer op 14-09-2003 21:04 ]

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Ik erger me echt enorm aan steam :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tr4ncy/woei.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Trancentral op 14-09-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dan zullen jullie allemaal enorm blij zijn met deze mededeling:
Half-Life 2 interface = 100% gebaseerd op steam. en steam wordt de manier waarop je HL2 multiplayer doet

everybody happy now? ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
_/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door Trancentral op 14-09-2003 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een mogelijkheid om die verrotte lelijke HUGE text kleiner te krijgen..? 'k erger me er echt aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

RocketKoen schreef op 14 September 2003 @ 21:17:
dan zullen jullie allemaal enorm blij zijn met deze mededeling:
Half-Life 2 interface = 100% gebaseerd op steam. en steam wordt de manier waarop je HL2 multiplayer doet

everybody happy now? ;)
Maareuh, zul je nu ook nog met Gamespy of The allseeing eye HL2 kunnen doen?
Zo niet zullen er heel wat klachten binnenkomen :/

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa, nu het eenmaal werkt vind ik dat Steam wel meevallen. Ik join gewoon servers via ASE, en hoef dus steam alleen maar op de achtergrond te hebben draaien, connecten via ase gaat gewoon lekker :) letters in-game zijn wel groot en lelijk, maar daar kan mayb wel wat aan gedaan worden. Weet iemand hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
staat paar pagina's terug

De ingame serverbrowser is overigens niet eens zo slecht, als het maar eens werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoe krijg je het in hemelsnaam werkend dan. Ik heb de 380mb file installed... 3 van de 4 pogingen verschijnt het steam icon niet, soms duurt het 10 minuten (!) voor er iets gebeurt nadat ik op een knop druk. Wanneer ik na een half uur eindelijk cs start blijft hij hangen op "preparing to launch" of "validating game resources". :(

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
jouw avatar lijkt ook wel op Steam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Laatst online: 14:14
Krijg ik als ik op "games" klik in steam :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Wat een programma dat steam man :S ik krijg die games niet geinstallerd, enne, hebben jullie er ook last van dat het 5 min duurt zonder dat je iets ziet op je scherm voordat steam gestart is?

offtopic:
Vergeef het me als het al is langsgekomen ofzo, ik heb tot 30 posts terug gelezen

edit:

zulke errors als post hierboven krijg ik ook van tijd tot tijd, met nog een heleboel andere er meteen achteraan.

[ Voor 18% gewijzigd door pierre-oord op 14-09-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Alvast een script voor 1.6

www.nextwish.org

Thnx voor de snelle reactie Nexty!

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
nice....sja, mn - programmeerbare - buyscript was al klaar geweest als ik in CS kon :( :( (convert van mn 1.5 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
alles werkt nu weer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Script dat morgen nog wordt uitgebreid en verbeterd:

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Pikachu/cs_havana0000.png

Er moet nog een equipment menu AMX_MOD menu, server options en andere handige scriptjes bij.

Dit is wel nog maar en héél simpele alfa versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Hij zegt bij mij nog steeds als ik steam wil opstarten, dat of mijn internet niet werkt of dat het steam network plat ligt.. verder komt ie niet... Gister heb ik nog gewoon kunnen spelen.. Meer mensen dit probleem? Of een evt oplossing?

edit: http://home.no.net/dforsb/steam.php

ownt 2k3

[ Voor 11% gewijzigd door inXs op 14-09-2003 22:52 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:50

MicroWhale

The problem is choice

wat een kutpakket :(

(toelichting is niet nodig)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 22:42:

[afbeelding]

Er moet nog een equipment menu AMX_MOD menu, server options en andere handige scriptjes bij.

zo heb ik het ook (andere indeling), maar ik heb nog wat extra's dat jij vast niet hebt :) (wait and see ;) )

wat is AMX_MOD

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 14-09-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 22:42:

[afbeelding]

das toch niet handig?

kopen moet je niet zo doen, maar zo!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
/Buyscript
bind "f1" "deagle;secammo"
bind "f2" "usp;secammo"
bind "f3" "mp5;primammo"
bind "f4" "m4a1;ak47;primammo"
bind "f5" "awp;primammo"
bind "f6" "famas;galil;primammo"
bind "f7" "primammo;vesthelm;vest;defuser;hegren"
bind "f8" "flash;flash"
bind "f9" "shield"

mijn simpele buyscriptje... lijkt me NET ff iets effectiever dan de jouwe :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
stefijn schreef op 14 september 2003 @ 22:57:
[...]

zo heb ik het ook (andere indeling), maar ik heb nog wat extra's dat jij vast niet hebt :) (wait and see ;) )

wat is AMX_MOD
AMX mod is een mod om een cs server mooi te kunnen beheren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik trouwens 1 van de enigen waar steam foutloos werkt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:42
Hier net ook weer even kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 14 september 2003 @ 23:21:
Ben ik trouwens 1 van de enigen waar steam foutloos werkt? :D
Kozzie het werkt hier ondertussen ook foutloos :) En het doet het nog snel ook.. :D

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bl!kje schreef op 14 september 2003 @ 23:39:
[...]

Kozzie het werkt hier ondertussen ook foutloos :) En het doet het nog snel ook.. :D
gelukkig :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 23:21:
[...]

das toch niet handig?

kopen moet je niet zo doen, maar zo!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
/Buyscript
bind "f1" "deagle;secammo"
bind "f2" "usp;secammo"
bind "f3" "mp5;primammo"
bind "f4" "m4a1;ak47;primammo"
bind "f5" "awp;primammo"
bind "f6" "famas;galil;primammo"
bind "f7" "primammo;vesthelm;vest;defuser;hegren"
bind "f8" "flash;flash"
bind "f9" "shield"

mijn simpele buyscriptje... lijkt me NET ff iets effectiever dan de jouwe :>
nogal arrogant om dat zo te stellen

Maybe moet je eerst iets proberen voor je erover oordeelt. Oke, die van jouw is simpeler, maar je bent al een hoop toetsen kwijt en veel meer mogelijkheden heb je niet, want dat kost NOG meer toetsen

[ Voor 42% gewijzigd door Stefke op 14-09-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op 14 september 2003 @ 23:43:
[...]

nogal arrogant

Maybe moet je eerst iets proberen voor je erover oordeelt. Oke, die van jouw is simpeler, maar je bent al een hoop toetsen kwijt en veel meer mogelijkheden heb je niet, want dat kost NOG meer toetsen
Ik kan nog VEEL meer mogelijkheden bedenken hoor. en daar heb ik echt niet nog meer toetsen voor nodig. (welke mogelijkheden zou jij er nog bij willen zien dan?)

ik hoef nou eenmaal geen config waarbij ik met de muis alles aan moet wijzen, dan zet ik vgui_menus wel op 1 en klik ik lekker alles aan.

ook heb ik geen interesse in een config waarbij ik dual elites of een g3gs3 kan kopen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

stefijn schreef op 14 September 2003 @ 23:43:
[...]

nogal arrogant om dat zo te stellen

nofi, maar ik ben het met koz eens

zoals ik jouw buyscript zie, kan ik net zo goed met de hand kopen

ik heb me nummerieke toetsenbord zo ingesteld dat ik daar alles mee koop, geween simpel, zonder poespas

maar het ziet er wel leuk uit idd

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 14 september 2003 @ 23:52:
[...]

nofi, maar ik ben het met koz eens

zoals ik jouw buyscript zie, kan ik net zo goed met de hand kopen

ik heb me nummerieke toetsenbord zo ingesteld dat ik daar alles mee koop, geween simpel, zonder poespas

maar het ziet er wel leuk uit idd
offtopic:
hoi bok! Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koz/bye.gif

leef jij ook nog? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
owwww vriendjes :>

btw die screen was niet van mij

iets anders: als ik

"flash"
"hegren"
"Sgren"

gebruik kom ik toch in het buymenu terecht (dat daarna niet wegwil), terwijl dit bij bijv deagle of elke andere directe alias niet gebeurt.
Iemand anders die dit heeft? Heb ik toch niet de goeie aliassen?

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 14-09-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op 14 september 2003 @ 23:54:

"flash"
"hegren"
"Sgren"

gebruik kom ik toch in het buymenu terecht (dat daarna niet wegwil), terwijl dit bij bijv deagle of elke andere directe alias niet gebeurt.
\

heb je die binds gewoon in je userconfig.cfg gegooid?

volgens mij is die userconfig.cfg best wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 23:52:
[...]

offtopic:
hoi bok! [afbeelding]

leef jij ook nog? :D
ja :)

hmmz heb hier ook wat probs, terwijl ik vrijdag bij een maat van me, als een van de eerste de exe bij xs4all hebben weggehaald en daar in 1 rits door alles goedging, van de install tot het joinen van een game 2 uur later :)

heb hier verse installe HL + updates + mods maar hij zegt neit dat ik al HL heb en dat dus al recht heb oip subscriptions en dat ie die gaat converteren :/ hij zegt gewoon keihard dat ik alles moet gaan downloaden, terwijl alles gewoon geinstalleerd staat :/ buggy shit

en ik had met de beta geen enkele probs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

stefijn schreef op 14 September 2003 @ 23:54:

"flash"
"hegren"
"Sgren"

neeuh geen vriendjes, maar oud clangenoten, niet dat het iets boeit of ergens mee te maken heeft verder :Z

hier is mijn buyscript
simpel en effectief
bind "KP_INS" "vesthelm;wait;vest"
bind "KP_DEL" "shield"

bind "KP_END" "deagle;wait;secmammo"
bind "KP_DOWNARROW" "p228;wait;secmammo"
bind "KP_PGDN" "fn57;wait;elites;wait;secmammo"

bind "KP_LEFTARROW" "famas;wait;galil;wait;primammo"
bind "KP_5" "m4a1;wait;ak47;wait;primammo"
bind "KP_RIGHTARROW" "aug;wait;sg552;wait;primammo"

bind "KP_HOME" "tmp;wait;mac10;wait;primammo"
bind "KP_UPARROW" "mp5;wait;primammo"
bind "KP_PGUP" "p90;wait;primammo"

bind "KP_PLUS" "m3;wait;primammo"
bind "KP_ENTER" "xm1014;wait;primammo"

bind "KP_SLASH" "g3sg1;wait;sg550;wait;primammo"
bind "*" "awp;wait;primammo"
bind "KP_MINUS" "m249;wait;primammo"

bind "[" "nvgs"
bind "]" "defuser"
bind "\" "sgren"

bind "." "priammo"
bind "/" "secammo"

bind "-" "hegren"
bind "=" "flash"
bind "BACKSPACE" "hegren;flash;flash"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 23:56:
[...]
\

heb je die binds gewoon in je userconfig.cfg gegooid?

volgens mij is die userconfig.cfg best wel belangrijk.
nee, die binds zitten ergens anders, maar dat maakt niet zoveel uit. Het probleem van de oude buyscripts is dat als je die aliassen gebruikt (menuselect en de rest) dat het wel werkt, maar je krijgt daarna het buymenu niet meer uit beeld.

Nu hebben ze dus de aliassen voor alle items aangemaakt, maar bij de aliassen die ik daarvoor gebruik krijg ik dus bij de granaten toch het buymenu in beeld. Zijn de aliassen die ik genoemd heb de juiste voor 1.6?

Bokkie, als jij flash en hegren koopt blijft dat menu dan weg?

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 15-09-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

als ik mijn buyscript gebruik, zie ik nooit menu verschijnen eerlijk gezegd, ik hoor alleen buygeluid en zie rechts in beeld alles langscshieten.

Ik roep mijn scripts aan vanuit een centrale config, die ik met de hand ff run zodra ik in game ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ff binnen 5 minuten steam gedownload en geinstalleerd >:)

ok het werkt zo te zien :P. nu heeft ie alleen sommige scriptjes niet meegenomen

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
nou, dat heb ik dus wel. Als ik een key bind in de console (meer basic kan het niet), bijv.

bind \ "flash"

dan komt dat buymenu in beeld als ik die toets indruk, en dat zou dus niet moeten met die alias flash :?

En dat heb ik dus ALLEEN bij de granaten, bij geen enkel ander item

[ Voor 30% gewijzigd door Stefke op 15-09-2003 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op 15 September 2003 @ 00:16:
nou, dat heb ik dus wel. Als ik een key bind in de console (meer basic kan het niet), bijv.

bind \ "flash"

dan komt dat buymenu in beeld als ik die toets indruk
doe eens: bind \ "flash;wait;slot10"

edit zo moet ie werken

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ik zie overal als oplossing tot het probleem van de verdwijnende console 'zet je keyboard van US internationaal (dooie toetsen) af' maar ik heb die dooie toetsen nodig in windows :| is er geen andere fix voor. of de mogelijkheid dat je een scriptje schrijf die bij het opstarten van CS deze instelling veranderd?

CHECK BTW [rml][ Steam/CS1.6] De grote GoT 'Friends' database[/rml] VOOR ALLE GOTTERS OP STEAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Jack: When will the final release be out? (qTp`bop)

Eric: Final release is set to 22th October. We are working on it 24/7 and send your found bugreports to bug@valvesoftware.com, thanks.

bron :http://m-t.dk/valve.html

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
wat zijn dooie toetsen?

edit: o wacht, dat is automatisch accenten toevoegen en zo?
Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 00:17:
[...]

doe eens: bind \ "flash;wait;slot10"

edit zo moet ie werken
zal het effe proberen, maar ja, dat zou nou net niet nodig moeten zijn met die nieuwe aliassen (want dat is de methode die je gebruikt om in 1.5 en lager het butmenu te clearen, of varianten daarop)

edit: nope, gewoon het buymenu (voor de equipment) in beeld. Snap er niks van, nomaals, allEEn bij flash, hegren en sgren, bij geen enkele andere krijg ik het menu in beeld :(

[ Voor 21% gewijzigd door Stefke op 15-09-2003 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

stefijn schreef op 15 september 2003 @ 00:45:
wat zijn dooie toetsen?

[...]

zal het effe proberen, maar ja, dat zou nou net niet nodig moeten zijn met die nieuwe aliassen (want dat is de methode die je gebruikt om in 1.5 en lager het butmenu te clearen, of varianten daarop)

edit: nope, gewoon het buymenu (voor de equipment) in beeld. Snap er niks van
net ff mijn script bekeken, en hij werkt gewoon hoor naja het werkt bij mij nu dus ook eindelijk :/ maar vraag niet hoe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:32
ik speel al jaren zonder scripts, binnen die 3 seconden koop ik alles wat ik wil. Scripts zijn voor lui die skills missen en dat op andere manieren moet compenseren ;)
Is het btw ook nog mogelijk om custom high poly models te gebruiken in 1.6 :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
kamikaze: als de freezetime op 1 staat, zoals bij meeste pubs, ben je dus 2 sec te laat, dit zorgt ervoor dat je dus al niet meer kan rushen op de_dust (t zijnde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 15-09 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

het welbekende BIG FONT prpbleempje @ et groene info text

voorbeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/fontbig.jpg
:o

men selecteren een skin (niet de default) openen in \skin\<skin>\resource\TrackerScheme.res

en zoeken dit stukkie op:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
        "CreditsFont"
        {
            "1"
            {
                "name"      "Trebuchet MS"
                "tall"      "18"
                "weight"    "600"
                "antialias" "1"
            }

men veranderd tall = 18 naar 12 en men heeft de normale grote weer :Y)

voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/fontsmall.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door ThaHandy op 15-09-2003 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 15-09 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

stefijn schreef op 15 September 2003 @ 00:45:
wat zijn dooie toetsen?

edit: o wacht, dat is automatisch accenten toevoegen en zo?

[...]

edit: nope, gewoon het buymenu (voor de equipment) in beeld. Snap er niks van, nomaals, allEEn bij flash, hegren en sgren, bij geen enkele andere krijg ik het menu in beeld :(
denk dat je kp_slash moet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

ach je hebt vaak een paar sec om te kopen :P b8-1 b41 b6 b7 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Als ik gewoon steam aan heb staan (verder is alles al klaar, heb 1.6 alang) Dan geeft DU meter een constante download aan van 70/75 kB/s .... Hebben meer mensen dit?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
bl!kje schreef op 15 September 2003 @ 07:21:
Als ik gewoon steam aan heb staan (verder is alles al klaar, heb 1.6 alang) Dan geeft DU meter een constante download aan van 70/75 kB/s .... Hebben meer mensen dit?
dat zouden ze willen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
bl!kje schreef op 15 September 2003 @ 07:21:
mja dan is ie je spyware troep aan't verzenden.. :X

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja... ieder zijn keuze voor buy menu's...
Ik heb gekozen voor een v_gui menu voor de AMX mod achteraf. Zo had ik een menu geschreven voor CS1.4 waar je na een keuze in het v_gui menu, zoals om het server pass of een player te kicken, om input gevraagd werd.

Dat menu is trouwens ook snel hoor. H > klik en je hebt je spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
ThaHandy schreef op 15 September 2003 @ 03:50:
[...]

denk dat je kp_slash moet gebruiken
dat maakt toch niet uit, dat is ook maar gewoon een andere toets. Maar ik zal het even proberen (als ik maar een granaat kan kopen zonder dat het buymenu in beeld komt :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaHandy schreef op 15 September 2003 @ 03:15:
woei tnx!

werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaHandy schreef op 15 September 2003 @ 03:15:

voorbeld:
[afbeelding]
:o

men selecteren een skin (niet de default) openen in \skin\<skin>\resource\TrackerScheme.res

en zoeken dit stukkie op:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
        "CreditsFont"
        {
            "1"
            {
                "name"      "Trebuchet MS"
                "tall"      "18"
                "weight"    "600"
                "antialias" "1"
            }

men veranderd tall = 18 naar 12 en men heeft de normale grote weer :Y)

voorbeeld:
[afbeelding]
kan je ook lettertype en grote van de andere text veranderen??? , erger me namelijk dood aan die huge koeie letters, alsof gamers blind zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ja idd, wat gebeurd er als je al die andere waardes aanpast?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

steam :r :r :r :r
Schild :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Smoke :)

[ Voor 11% gewijzigd door NaLiN op 15-09-2003 14:00 ]

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:59
ja ik zit nu te kloten met die andere lettertypen, alleen dat groene is nu kleiner, maar die ingame chat dinges krijg ik niet kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb vannacht mijn eerste lange sessie cs 1.6 erop zitten.
Ik vond het grafisch een stuk beter, ook een goed plus punt is hoe de smoke granade
ontploft, niet wachten tot het goed smokey is maar POEF en er is smoke all over the place :P

Maar dat shield, OMG,, WELKE FOOL HEEFT DAT VERZONNEN????????? :r :r :r
wat een schijt ding zeg, is met geen kogel doorheen te komen..
ik een AWP kopen, ik dacht is schiet die schild lijers wel ff door het kijkgaatje
in hun kop (headshot) mwa, is wel ERRUG zwaar kogelvrij glas.. :( :(
Tot nu toe na enig puzzel werk kill ik de schild mannen als volgt: (als de situatie goed is)
eerst een HE gr. dan 2 flashbangs erheen smijten, dan al sproeiend er op af rennen (lol :p ) en vervolgens neerprikken.. :p :p
maar serieus wat een dom ding zeg.
ik vind de schildmannetjes vooral irri in dust1.

Ben aardig positief over cs 1.6 het spel dan.. want steam is :r :r :r

maar plzzzz, die schildjes :r :r :r :r
Wat me opvalt is dat sommige servers vol zitten
met mensen die haast nog nooit cs hebben gespeeld en er
nu voornamelijk rondlopen om lekker met die achterlijke
schildjes te kutten.

Het zou mooi zijn als ze een optie maken om die schildjes
uit te zetten, zodat je kan kiezen tussen:
-servers waar met schild gespeeld wordt
-servers waar zonder schild gespeeld wordt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

schildmannetjes is easy :) gewoon eropaf, loop op ze hoofd en schieten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Nog 1x, Zoekt steam nu je pc af op kazaa mp3 en warez of niet?

Want ik wil het heel graag spelen, maar ik weiger spyware te gebruiken.

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Eijkb

Zo.

Dat schild is voor APM-ers net zo irri als de AWM is voor normale spelers :+ Geweldig dat je daarmee vrolijk op een sniper kunt aflopen (indien rugdekking) en hem van dichtbij kunt omleggen.

.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.