Druk eens op tilde en kijk of je de zelfde error daar hebt staan als ik hierboven beschreef in mijn post.PilatuSSS schreef op 13 September 2003 @ 17:44:
ik heb em hier werkend, alleen zodra ik ingame ben word ik eruit getrapt en beland ik weer in het cs menu, iemand enig idee waaraan dat ligt ?
Voor Windows XP:
Configuratie scherm -> Date, Time, Language and Regional Options -> Add other languages -> details...
Je komt er wel uit als je de NL versie van Win XP hebt denk ik
LoL !

waarom kom ik niet door verifying game resources heen

nej serieus
steam/skin/gray/resourse/TrackerScheme.res <--
staat ook iets over fontgroote in voor ingame, moet nog ff uitzoeken welke voor net_graph is..., tis veel te groot vind ik
[ Voor 4% gewijzigd door ThaHandy op 13-09-2003 18:09 ]
Down toch die grote exe file dan heb je hier geen last van !!
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
het zoveelste vage probleem.
net liep ie 2 keer vast op validating resources ofzo.
en nu krijg ik gewoon geen lijst van servers meer....
net liep ie 2 keer vast op validating resources ofzo.
en nu krijg ik gewoon geen lijst van servers meer....
nu doet ie het af en toe wel, hij geeft verder geen erro melding aan
ik vind de performance trouwens belachelijk slecht, het ziet er niet eens veel beter uit maar het loopt gewoon niet lekker, beetje jammer dit allemaal
ik vind de performance trouwens belachelijk slecht, het ziet er niet eens veel beter uit maar het loopt gewoon niet lekker, beetje jammer dit allemaal
Verwijderd
ok nog 1 keer zodat het voor iedereen duidelijk is en voor mijn ook, want ik snap er ook geen ruk meer van..
als je die 300+ mb file download, moet je dan steam nog appart instaleren of niet????????/
als je die 300+ mb file download, moet je dan steam nog appart instaleren of niet????????/
Die beta van Steam en CS 1.6 deden het hier perfect. Ook relaxed dat XS4all één van de content hosts is, daardoor gaat het hier super snel. Maar ik speel niet meer, HL2 komt er toch aan en het is veel te makkelijk, je maait wat in de rondte en er gaan mensen dood doordat je ze een kogel in hun hand schiet.

[ Voor 8% gewijzigd door CorteX op 13-09-2003 18:27 ]
Nee, want die 380 MB file is Steam waar Counter-Strike in de cache zit. En anders zou je het altijd nog uit kunnen proberen, Steam alleen is een halve MB grootVerwijderd schreef op 13 September 2003 @ 18:22:
ok nog 1 keer zodat het voor iedereen duidelijk is en voor mijn ook, want ik snap er ook geen ruk meer van..
The devil is in the details.
Verwijderd
oke, thanx. hoef ik straks duz alleen ff die 300+ mb file te downen.. en dan bidden of het werrukt.MaRc0 schreef op 13 September 2003 @ 18:27:
[...]
Nee, want die 380 MB file is Steam waar Counter-Strike in de cache zit. En anders zou je het altijd nog uit kunnen proberen, Steam alleen is een halve MB groot
omg Ik heb gister steam gedownload, kreeg ik dit :

Nu net die grote steam install gedownload en geinstalleerd. Krijg ik dit :

Ik heb nu het gevoel dat het probleem een keer niet bij steam ligt, maar bij mij. Als ik namelijk dubbelklik op steam.exe duurt het maar 0,1 sec voor ik die melding krijg ...
Nu net die grote steam install gedownload en geinstalleerd. Krijg ik dit :
Ik heb nu het gevoel dat het probleem een keer niet bij steam ligt, maar bij mij. Als ik namelijk dubbelklik op steam.exe duurt het maar 0,1 sec voor ik die melding krijg ...
Ja doe maar.
Verwijderd
Er is een speciaal irc kanaal opgericht voor vragen/klachten en om gewoon te praten over steam/ cs 1.6 kanaal is irc://quakenet/algemeen
Anders stel je je aan....CorteX schreef op 13 September 2003 @ 18:27:
Die beta van Steam en CS 1.6 deden het hier perfect. Ook relaxed dat XS4all één van de content hosts is, daardoor gaat het hier super snel. Maar ik speel niet meer, HL2 komt er toch aan en het is veel te makkelijk, je maait wat in de rondte en er gaan mensen dood doordat je ze een kogel in hun hand schiet.
superB
Hmm, hier werkt het nu 
Ik moet wel zeggen dat het erg lekker werkt tot nu toe, afgezien van de installatie dan. Dat was een redelijk gedoe enzo
Ik moet wel zeggen dat het erg lekker werkt tot nu toe, afgezien van de installatie dan. Dat was een redelijk gedoe enzo

Ow die content server van xs4all die al een maand ofzo down is?CorteX schreef op 13 September 2003 @ 18:27:
//edit bleek dus een bug te zijn op de steampowered.com pagina. xs4all steam server draait dus gewoon
[ Voor 11% gewijzigd door RAJH op 13-09-2003 18:47 ]
Verwijderd
Hoe lang duurt die "Preparing to Play..." ?
Ik heb de installer met CS cache gedownload en het wil precies nog niet
Ik heb de installer met CS cache gedownload en het wil precies nog niet
Nou bij mij deed hij het gelijk (na de .exe install), tot zover niks gemerkt van minder fps enz.
Ter land, ter zee en in de kroeg
waar kan ik een content server regelen? behalve valve?RAJH schreef op 13 September 2003 @ 18:38:
[...]
Ow die content server van xs4all die al een maand ofzo down is?
is er die dan al voor Day of Defeat???salutem schreef op 13 September 2003 @ 18:06:
[...]
Down toch die grote exe file dan heb je hier geen last van !!
ben nu namelijk al 2 uur bezig, en moet nog 186 minuten

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 13-09-2003 18:47 ]
Er 1 draaien bedoel je? Dat kan alleen bij valve. Als je die full install wilt downloaden kan dat op ftp://ftp.mirror.nl/disk2...steam/SteamInstall_CS.exeThaHandy schreef op 13 September 2003 @ 18:46:
[...]
waar kan ik een content server regelen? behalve valve?
heeft iemand toevallig een paar NL server die 1.6 draaien GEEF ff de IP's dan kan ik die in me favorites pleuren
Ik denk dat je bedoelt dat Steam via een andere server download dan Valve? Dat doet Steam automagisch, tenminste bij mij pakte hij altijd XS4all. Je ziet dan ook wel een banner van XS4all.nl staan in Steam.ThaHandy schreef op 13 September 2003 @ 18:46:
waar kan ik een content server regelen? behalve valve?
Trouwens, met de beta was Dodgey's Land altijd een relaxte server. Weet niet of die nog draait.
[ Voor 12% gewijzigd door CorteX op 13-09-2003 19:02 ]
nej CONTENT HOST/server , zeg maar de steam serverRAJH schreef op 13 September 2003 @ 18:48:
[...]
Er 1 draaien bedoel je? Dat kan alleen bij valve. Als je die full install wilt downloaden kan dat op ftp://ftp.mirror.nl/disk2...steam/SteamInstall_CS.exe
je weet wel waar je de cs/tfc/hl van download
die banner
[ Voor 5% gewijzigd door ThaHandy op 13-09-2003 19:05 ]
Als ik naar settings ga crashed hij naar desktop, heeft iemand anders dit ook??
(Dan zit ik niet in een game dus gewoon net als ik hem opgestart heb) Voor de rest kan ik wel normaal cs'en behalve dat console probleempje!
(Dan zit ik niet in een game dus gewoon net als ik hem opgestart heb) Voor de rest kan ik wel normaal cs'en behalve dat console probleempje!
vanuit Eye:b3ta schreef op 13 September 2003 @ 18:56:
heeft iemand toevallig een paar NL server die 1.6 draaien GEEF ff de IP's dan kan ik die in me favorites pleuren

[CS1.6] pub.slags.nl .::. Visit #slags|96ms|130.161.36.104:27017
Kneusjes CS DEDS EU NL 256kbit|1225ms|80.126.83.97:18225
Gameprovider.com - COW Public|899ms|217.148.173.39:27015
[NL1.6]-xXx- Public clanserver|1180ms|131.211.222.105:27015
Steam testserver|1045ms|130.89.161.172:27015
[NL] Afraid.nl [CD]|708ms|131.211.221.208:27015
Cambridge [100Mbit] Dutch Utrecht|763ms|131.211.221.30:27015
The Joint 1.6|858ms|62.177.166.70:27016
Nu geeftie aan van:
Game is currently unavailable
please try again at another time
Meer mensen?
Meer mensen?
ja heb ik ookBjk schreef op 13 September 2003 @ 19:11:
Als ik naar settings ga crashed hij naar desktop, heeft iemand anders dit ook??
Tsja bijna iedereen heeft problemen, ik heb die 390MB update gedownload en geinstalleerd, nu zegt ie heletijd Preparing to play Counter-strike en doet dan verder nix meer. Iemand een oplossing of word het w88 op steam 1.1 en CS1.7?!
Verwijderd
ben hem nu aan ut downen, heb vannacht en vanmiddag nog lekker zittuh cs'en 1.5
me download zit nu op 180 mb. maar ik ga als ik klaar ben eerst nog ff cs 1.5 spelen. straks doet de boel het niet, heb nog wel ff zin in cs'en vandaag.
mocht die het straks toch niet doen, fuck it, ga ik Enemy Territory wel speluhhhh!!
me download zit nu op 180 mb. maar ik ga als ik klaar ben eerst nog ff cs 1.5 spelen. straks doet de boel het niet, heb nog wel ff zin in cs'en vandaag.
mocht die het straks toch niet doen, fuck it, ga ik Enemy Territory wel speluhhhh!!
Nieuw account maken, dat werkte bij mij!Fidai schreef op 13 September 2003 @ 19:24:
Tsja bijna iedereen heeft problemen, ik heb die 390MB update gedownload en geinstalleerd, nu zegt ie heletijd Preparing to play Counter-strike en doet dan verder nix meer. Iemand een oplossing of word het w88 op steam 1.1 en CS1.7?!
/me tip voor console @ CS
druk eerst een paar keer op o (niet nul), en haal ze weer weg (backspace)
en voer nu je cmd in
dit moet je telkens weer doen als je console gebruikt (~)
en voer nu je cmd in
titles.txt in de cstrike naar de cstrike van steam copyenCrash-Override schreef op 13 september 2003 @ 19:35:
iemand al iets gevonden om de namen in het buymenu aan te passen
doe toch maar niet
[ Voor 5% gewijzigd door ThaHandy op 13-09-2003 20:42 ]
mis je dan niet de namen van die famas en die mini-ak-47 en dat schildThaHandy schreef op 13 september 2003 @ 19:48:
[...]
titles.txt in de cstrike naar de cstrike van steam copyen
[edit]
nog maar 173 min updaten van DOD, terwijl het een uur geleden nog 186 min was

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 13-09-2003 19:50 ]
doh... iig die moet je hebben.. mag je lekker gaan aanpassenCrash-Override schreef op 13 September 2003 @ 19:49:
[...]
mis je dan niet de namen van die famas en die mini-ak-47 en dat schild
[edit]
zal er eens mee gaan spelen danThaHandy schreef op 13 september 2003 @ 19:52:
[...]
doh... iig die moet je hebben.. mag je lekker gaan aanpassen
of is iemand anders dit al succesvol gelukt?
zal ik dat dan maar doen?Crash-Override schreef op 13 september 2003 @ 19:53:
[...]
zal er eens mee gaan spelen dan

alles draait nu perfect hier, shield is een beetje gaar imho, maar het is best leuk ja
krijg constant
Host_Error: CL_ParseServerMessage: Illegible server message - svc_bad
als ik een game join en word eruit gegooid iemand enig idee?
op google zeggen er een paar opnieuw installeren...maar dit is net verse install...
Host_Error: CL_ParseServerMessage: Illegible server message - svc_bad
als ik een game join en word eruit gegooid iemand enig idee?
op google zeggen er een paar opnieuw installeren...maar dit is net verse install...
mwoah, aan die file te zien kan het niet zwaar ingewikkeld zijnThaHandy schreef op 13 September 2003 @ 19:57:
[...]
zal ik dat dan maar doen?ben toch al de hele dag bezig de meuk aan te passen
ff wat stoeien met dit en dan zou het toch moeten lukken
maar ik wacht eerst totdat DOD binnen is, heb geen zin om weer overnieuw te moeten beginnen
betere tip:ThaHandy schreef op 13 September 2003 @ 19:34:
/me tip voor console @ CS
en voer nu je cmd in
zet je keyboard op US indeling (niet US international) en je hebt nergens last van
Verwijderd
Hmm van DOD ruilenCrash-Override schreef op 13 September 2003 @ 19:49:
[...]
mis je dan niet de namen van die famas en die mini-ak-47 en dat schild
[edit]
Hier staan alle cashe files:
ftp://ftp.snt.utwente.nl/...team/win32/gcf/index.html
[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 13-09-2003 20:21 ]
Verwijderd
En op de FTP van Universiteit Twente kan je alle cachefiles downloaden!
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/halflife/steam/win32/
spreekt voor zich
met dank aan Novah uit het HL2 topic
---------oops Rocketkoen was me voor
modje haal bericht maar weg.
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/halflife/steam/win32/
spreekt voor zich
met dank aan Novah uit het HL2 topic
---------oops Rocketkoen was me voor
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 20:26 ]
HLSW kan zeker niet gebruikt worden met dit verfuckte steam? Wachten op een hlsw update, of iemand een oplossing ?
Verwijderd
lukt me niet eens om een nieuw account te maken, hij blijft gewoon hangen en op den duur krijg ik een foutmelding
dan wil ik wel weten hoespokje schreef op 13 September 2003 @ 20:29:
Schijnt wel te kunnen ^^
(btw ik erger me ook verschrikkelijk aan het console !)
[ Voor 17% gewijzigd door Tutti-frutti op 13-09-2003 20:44 ]
stel voor hlsw dir in: 
dit fixte mijn muisproblemen ook
code:
1
| x:\steam\steamapps\blaat@blaat.com\counter-strike\hl.exe |
dit fixte mijn muisproblemen ook
[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 13-09-2003 20:48 ]
Steam ligt plat ;x Kan ook niet meer connecten
superB
die linkjes op die pagina werken nietRocketKoen schreef op 13 september 2003 @ 20:21:
Hier staan alle cashe files:
[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 13-09-2003 21:12 ]
Verwijderd
fuck dat steam, heb het er af gepleurd. dat ding werkt voor geen meter..
heb het tot 2x toe geinstaleerd, het vage is dat bij de tweede keer hij nog steeds mijn gebruikersnaam herkende, dus blijkbaar als je het eraf gooit blijven er nog steeds restjes van dat gare programma op je pc staan

ik kreeg ook totaal geen pictogram op mijn taalbalk, en als ik dan steam handmatig starte zegt ie doodleuk dat ie al bezig was. ja dan weet ik het ook niet meer, gare shit... rot maar mooi op van me hd, jezus alshet zo moet van valve laat ze dan maar een vinger in hun k*nt steken.. pfffffffff
heb het tot 2x toe geinstaleerd, het vage is dat bij de tweede keer hij nog steeds mijn gebruikersnaam herkende, dus blijkbaar als je het eraf gooit blijven er nog steeds restjes van dat gare programma op je pc staan
ik kreeg ook totaal geen pictogram op mijn taalbalk, en als ik dan steam handmatig starte zegt ie doodleuk dat ie al bezig was. ja dan weet ik het ook niet meer, gare shit... rot maar mooi op van me hd, jezus alshet zo moet van valve laat ze dan maar een vinger in hun k*nt steken.. pfffffffff
er staat dat je je steamcache (speamapps) leeg moet gooien.
je hebt denk ik met die files liggen kloten
je hebt denk ik met die files liggen kloten
weet/heeft iemand de verschillende namen dan?Crash-Override schreef op 13 September 2003 @ 19:53:
[...]
zal er eens mee gaan spelen dan
welke nieuw zijn wel welke oud zijn en op welke menuslot die hebben gezeten
dan kan ik die namen aanpassen @ buymenu
wank iig je moet niet die oude titles.txt gebruiken

[ Voor 9% gewijzigd door ThaHandy op 13-09-2003 21:30 ]
dan is ie overbelast...
maar een 100Mbit lijntje
maar?RocketKoen schreef op 13 September 2003 @ 21:29:
[...]
dan is ie overbelast...
maar een 100Mbit lijntje

sodeju, ik zou een moord plegen voor zo'n lijntje
het werkt nu iig
Verwijderd
hoe kan ik mijn dedicated server updaten? draait linux en heb volgens die manual gedaan maar krijg dit:
Checking bootstrapper version ...
Updating Installation
No installation record found at .
Checking/Installing 'Linux Server Engine' version 0
Failed to get valid content ticket
die laatste zin komt pas na een paar minuten tevoorschijn en ./steam stopt ermee. iemand weet hoe ik dit kan fixen?
Checking bootstrapper version ...
Updating Installation
No installation record found at .
Checking/Installing 'Linux Server Engine' version 0
Failed to get valid content ticket
die laatste zin komt pas na een paar minuten tevoorschijn en ./steam stopt ermee. iemand weet hoe ik dit kan fixen?
Verwijderd
Oke, foutje... bedankt !!Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 20:26:
Ik ben denk ik een van de weinigen die geen probleem heeft gehad met Steam ?
Hij werkt dus gewoon nog niet, als connect op een server dan blijft ie gewoon hangen.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ??
Steam....

Iemand al een oplossing gevonden voor die grote ingame fonts ?
Ik draai 1024x 768 maar de fonts zijn van formaat alsof je 640x480 speelt
Ik draai 1024x 768 maar de fonts zijn van formaat alsof je 640x480 speelt
Als ik steam opstart duurt het telkens meer dan een minuut voor het hoofdmenu in beeld komt, vervolgens zit ik een minuut te wachten op het schermpje met games....
mja dat heb ik me ook afgevraagt, volgens mij kan het nietVerwijderd schreef op 13 September 2003 @ 21:35:
hoe krijg je je custom weapon models in Steam CS ?

(oi trouwens
This message was sent on 100% recyclable electrons.
zal best kunnen
Nu zit ik weer >3 min te wachten om Opposing Forces te spelen. Wat ie doet, geen idee, maar hij lijkt weer te hangen (maar dat zal wel weer niet)
edit: netwerkactiviteit voor opposing forces.
Heb vanmiddag al 3 uur zitten wachten om Opposing Forces binnen te halen (dat gaf ie aan).
Wat dóet Steam toch allemaal
Nu zit ik weer >3 min te wachten om Opposing Forces te spelen. Wat ie doet, geen idee, maar hij lijkt weer te hangen (maar dat zal wel weer niet)
edit: netwerkactiviteit voor opposing forces.
Wat dóet Steam toch allemaal
[ Voor 39% gewijzigd door Stefke op 13-09-2003 22:32 ]
Ik heb vandaag pas voor het eerst naar dat steam gebeuren gekeken en ik moet eerlijk zeggen (heb de full package gehaald) dat het best OK werkt als het eenmaal geïnstalleerd staat. Eindelijk hogere resoluties draaien in HL en CS
. Ik heb ook het idee dat alles wat soepeler draait. ga weer ff verder testen.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
BTW, mijn buyscript werkt nog wel, alleen blijft hij hangen in het standaard buymenu als ie daar doorheen gaat. Kwestie van aanpassing denk ik
Wat wel jammer is is dat mn onscreen menu's het niet meer doen (dat was gemaakt in dat zwartwit schermpje wat bij CS onderin het scherm kwam te staan bij connecten)
Wat wel jammer is is dat mn onscreen menu's het niet meer doen (dat was gemaakt in dat zwartwit schermpje wat bij CS onderin het scherm kwam te staan bij connecten)
Verwijderd
nog 1 vraagje dan, ik kreeg net een mailtje dat me cd key die ik ingevoerd zou hebben niet geldig is, en dat ik het niet zou kunnen spelen oid
maar ik heb helemaal nergens een cd key moeten invoeren
En toch heb ik het al gewoon kunnen spelen, zonder ooit een key te hebben hoeven invoeren, is dat bekend?
dan heeft ie de key uit je register gepakt, ooit een eerdere install van hl op je pc gehad?Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 22:50:
nog 1 vraagje dan, ik kreeg net een mailtje dat me cd key die ik ingevoerd zou hebben niet geldig is, en dat ik het niet zou kunnen spelen oidmaar ik heb helemaal nergens een cd key moeten invoeren
En toch heb ik het al gewoon kunnen spelen, zonder ooit een key te hebben hoeven invoeren, is dat bekend?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
ja, gewoon 1.5, maar waarom zou die key dan niet kloppen?BasieP schreef op 13 September 2003 @ 22:52:
[...]
dan heeft ie de key uit je register gepakt, ooit een eerdere install van hl op je pc gehad?
ff een domme vraag maar hoe krijg ik die console werkend ? ik doe ~ en kan daarna niets intypen want de welke letter/cijfer ik ook aanraak de console verdwijnt weer
topic wel ewl doorgenomen? imhoKaMiKaZe schreef op 13 september 2003 @ 22:59:
ff een domme vraag maar hoe krijg ik die console werkend ? ik doe ~ en kan daarna niets intypen want de welke letter/cijfer ik ook aanraak de console verdwijnt weer
2 pagina's terug
Godverdomme nogsteeds, wat is dit voor crapChristiano007 schreef op 13 September 2003 @ 19:18:
Nu geeftie aan van:
Meer mensen?
Dan moet je het weer openen en dan doet ie het weer (dacht ik ......)KaMiKaZe schreef op 13 September 2003 @ 22:59:
SteamChristiano007 schreef op 13 September 2003 @ 23:03:
[...]
Godverdomme nogsteeds, wat is dit voor crap
[ Voor 22% gewijzigd door NvE op 13-09-2003 23:05 ]
Ja doe maar.
Ik ga geen 28 pagina's tot op de punt doorlezen die hoofdzakelijk over het afzeiken van steam gaan. grootste deel heb ik IMHO wel gelezen. ff rustig aan doen.ThaHandy schreef op 13 September 2003 @ 23:02:
[...]
topic wel ewl doorgenomen? imho
2 pagina's terug
lag btw aan de icon instelling van m'n ati 3.7 drivers. heb ik net opgezocht op rage3d (waar mensen je wel normaal kunnen helpen i.p.v. te schreeuwen).
steam werkt inmiddels niet meer. hij zegt dat mijn account (na een uur spelen !!)
verlopen is
nu weer dit
[ Voor 42% gewijzigd door KaMiKaZe op 13-09-2003 23:18 ]
Verwijderd
kerel
heb net een account aangemaakt:
en nu moet ik wachten op een email: zodat ik een password krijg ofzo
Nope, je hebt bij je account al gelijk passwords etc ingegeven. Hiermee kan je ook per direct inloggen.Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 23:39:
kerel
Fijn dat Steam, is er iémand wel tevreden over? 
Ik probeer na een reboot uberhaupt steam te starten, maar er gebeurt helemaal níks. Ik wacht wel fijn op een updateje ofzo, ik geloof niet dat dit de komende week nog gaat werken.
Ik probeer na een reboot uberhaupt steam te starten, maar er gebeurt helemaal níks. Ik wacht wel fijn op een updateje ofzo, ik geloof niet dat dit de komende week nog gaat werken.
Over buyscripts, dat werkt allemaal wel, gewoon je ouwe scripts in de cstrike dir plaatsen in Steam. Het enige dat NIET werkt is dat voor zover ik nog kan nalopen (al effe geleden dat ik mn script gemaakt heb) het niet mogelijk is om je menu's weer te laten verdwijnen, m.a.w. je koopt gewoon wat je script je laat kopen, maar dan krijg je de buymenu's achter elkaar in beeld.
Het is mij iig nog niet gelukt om die weer te laten verdwijnen, "menuselect 0" werkt bijvoorbeeld niet (vreemd genoeg)
Het is mij iig nog niet gelukt om die weer te laten verdwijnen, "menuselect 0" werkt bijvoorbeeld niet (vreemd genoeg)
Die losse cache files van die ftp zijn echt superhandig. Gewoon steam afsluiten; al die dingen downloaden en uitpakken in de \Steam\SteamApps\ dir. Dan steam starten en je bent meteen klaar met mods downen 
Btw, hoe zit het met de kleine mods die niet te vinden zijn op steam? (zoals sven-coop)
Btw, hoe zit het met de kleine mods die niet te vinden zijn op steam? (zoals sven-coop)
mijn steam zegt dat ik alles weer opnieuw moet downloaden
Schild is heel leuk jaVerwijderd schreef op 13 September 2003 @ 23:53:
alles gaat hier helemaal top!alles draait goed, dat schild is wel leuk bedacht.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Nu nog wel ja...Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 23:53:
alles gaat hier helemaal top!alles draait goed, dat schild is wel leuk bedacht.
Maar na een tijdje worden die dingen echt gruwelijk irritant
tvw
Volgens mij kan een AK47 bijv er doorheen schieten (met verminderde schade)
Verwijderd
hahahaha, deze is nieuw..Crash-Override schreef op 14 September 2003 @ 00:11:
dees is helemaal mooi:
na een reboot is me steam.exe verdwenen![]()
ach jah, ik kreeg dat hele steam niet eens aan de praat man. hij kon hem niet openen ofzo
jezug zeg bijna iedereen heeft stront aan de knikker met steam...
steam = mislukking van de eeuw..
wat een zooi..
ik wil het er ook niet meer op hebben staan. dan maar geen cs meer... pffff
-edit-
Ik snap zowiezo niet waarom er nu inneens via steam gewerkt mot worden.. het werkte allemaal bijna perfect.. waarom nu inneens moeilijk gaan lopen doen met dat steam... het is echt ongelofelijk.
het is net de nederlandse regering: even weer wat nieuws proberen en vervolgens hard falen..
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 00:19 ]
Hmm ik heb ook weer problemen. Als ik me pc opstart werkt steam prima. Maar mocht ie dan crashen (wat wel eens wil gebeuren als ik bijv. oppfor op automatisch updaten zet oid) dan krijg ik hem niet weer opgestart. Dan w8 ik 4 minuten oid en dan krijg ik verschillende foutmeldingen oa dat ie het geheugen niet kon "read" etc 
Als Valve slim is brengen ze effe een patch uit voor steam zelf zodat het progje wat stabieler wordt. Zou de boel een stuk opleuken

Als Valve slim is brengen ze effe een patch uit voor steam zelf zodat het progje wat stabieler wordt. Zou de boel een stuk opleuken
um "slot0" meschien?stefijn schreef op 13 September 2003 @ 23:48:
[...]
/me Weapon namen veranderen zoals in CS 1.5
oke ik heb de namen kunnen veranderen van de wapens
"save as" en sla em op in de cstrike map van steam
HF
ps dit werkt alleen als je
setinfo "_vgui_menus" "0"
setinfo "vgui_menus" "0"
hebt staan (smallmenu, geen info van wapens)

soz
nou ff iets vaags, of meer onlogisch
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| CT menu4 T ---------------- Clarion 1 DF Scout 2 AK Colt 3 Scout Aug 4 Sig Sg550 5 AWM AWM 6 G3/Sg |
wrom is 2, 3 en5, 6 omgewisseld? tov CT en T
[ Voor 28% gewijzigd door ThaHandy op 14-09-2003 02:19 ]
Er gaan geen kogels doorheenstefijn schreef op 14 September 2003 @ 00:02:
Volgens mij kan een AK47 bijv er doorheen schieten (met verminderde schade)
[quote]ThaHandy schreef op 14 September 2003 @ 00:32:
[...]
um "slot0" meschien?
quote]
bedankt
[...]
um "slot0" meschien?
quote]
bedankt
Trouwens, is het mogelijk om custom maps toe te voegen?
jah gewoon en de cstrike/maps map gooien
[ Voor 11% gewijzigd door ThaHandy op 14-09-2003 01:01 ]
Dit topic is gesloten.