Ik zit hier met de opdracht om in een word document voor elke medewerker zijn foto er bij te zetten maar om nou 40 x het documentje aan te gaan zitten passen ......... Dus hoopte ik of er een makkelijker optie was zodat het mischien een klein beetje makkelijker gemaakt kan worden. Ik gebruik Word XP.
Heb zelf al gezocht in de help functie van word maar kan ik hellaas erg weinig vinden. ook op de microsoft site kan er weinig over vinden.
Er moet dus telkens in het zelfde document dezelfde foto gezet worden links uitgelijndt worden en als watermerk in gesteld worden. Nou is dit voor 10 documenten nog wel te doen maar het zijn zo rond de heel 40 documenten.
Alvast bedankt !
(hoop dat het nu wel duidelijk is)
Heb zelf al gezocht in de help functie van word maar kan ik hellaas erg weinig vinden. ook op de microsoft site kan er weinig over vinden.
Er moet dus telkens in het zelfde document dezelfde foto gezet worden links uitgelijndt worden en als watermerk in gesteld worden. Nou is dit voor 10 documenten nog wel te doen maar het zijn zo rond de heel 40 documenten.
Alvast bedankt !
(hoop dat het nu wel duidelijk is)
Het oneindige X 0