[word]Veschillende plaatjes in een document

Pagina: 1
Acties:

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
Ik zit hier met de opdracht om in een word document voor elke medewerker zijn foto er bij te zetten maar om nou 40 x het documentje aan te gaan zitten passen ......... Dus hoopte ik of er een makkelijker optie was zodat het mischien een klein beetje makkelijker gemaakt kan worden. Ik gebruik Word XP.
Heb zelf al gezocht in de help functie van word maar kan ik hellaas erg weinig vinden. ook op de microsoft site kan er weinig over vinden.

Er moet dus telkens in het zelfde document dezelfde foto gezet worden links uitgelijndt worden en als watermerk in gesteld worden. Nou is dit voor 10 documenten nog wel te doen maar het zijn zo rond de heel 40 documenten.
Alvast bedankt !

(hoop dat het nu wel duidelijk is)

Het oneindige X 0

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Je zou een tabel kunnen maken, waarin je in ieder geval 40 cellen hebt voor de foto's. Deze cellen selecteer je allemaal en geeft dan aan dat de inhoud links moet worden uitgelijnd. Dan is dat probleem alvast opgelost :)

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 18:07
Automatiseren is leuk, maar geen doel op zich. Als je zoiets simpels maar 40x hoeft te doen is het sneller om het met te hand te doen. Als je een ervaren VBA-er bent ligt dit anders, maar ik vermoed dat je dat niet bent.

P.S. Een soortgelijke post is dus al op slot, lees dus eerst maar de FAQ.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

1x macro maken ?
2)document openen, macro starten, document saven, document sluiten. ( *39 )

macro maken 15 minuutjes ?
resterende documenten 15-25 minuten mischien ?

mmmz ik denk dat het achteraf meer lijkt dan dat het is gewoon even 1 voor een doen (ja het is een kutklus)

[ Voor 26% gewijzigd door Fish op 09-09-2003 18:05 ]

Iperf

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Arnaud schreef op 09 September 2003 @ 17:07:
P.S. Een soortgelijke post is dus al op slot, lees dus eerst maar de FAQ.
Dat komt door een brakke openingspost, hij kreeg de kans het opnieuw te doen (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/806575).