[word]Veschillende plaatjes in een document

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
Ik geef eerlijk toe ben liever lui dan moe. Maar zit hier met de opdracht om in een word document voor elke medewerker zijn foto er bij te zetten maar om nou 40 x het documentje aan te gaan zitten passen heb ik ook geen zin in. Dus hoopte ik of er een makkelijker optie was zodat het mischien een klein beetje makkelijker gemaakt kan worden. Ik gebruik Word XP
Alvast bedankt !

Het oneindige X 0

• TRON
  • Laatst online: 16-08 07:26
Selecteer alle foto's en sleep deze in Word? Dan sleep je vanaf daar alle foto's naar de juiste plek.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Via mail merge wat te bereiken?

• Wokker

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
TRON schreef op 09 September 2003 @ 16:31:
Selecteer alle foto's en sleep deze in Word? Dan sleep je vanaf daar alle foto's naar de juiste plek.
:O mischien niet alleen de topic titel lezen ;) ik bedoelde het eigenlijk anders

Het oneindige X 0

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-09 16:52
Omschrijf je probleem eens duidelijker, wat wil je nu precies bereiken?
Misschien is het handiger om het in Acces te doen btw.

• Wokker

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
ik moet 40 dezelfde word documentjes hebben alleen telkens met een ander foto er bij. maar ik heb geen zin om telkens foto in te voegen foto naar de achtergrond te plaatsen foto instellen als watermerk foto netjes recht uitlijnen ! Ik hoopte dat er iets in word zat dat ik kon zeggen die foto wil ik
opslaan als
en klaar

Het oneindige X 0

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wokker schreef op 09 September 2003 @ 16:19:
Ik geef eerlijk toe ben liever lui dan moe.
Wokker schreef op 09 September 2003 @ 16:37:
:O mischien niet alleen de topic titel lezen ;) ik bedoelde het eigenlijk anders
En wat heb je zelf allemaal al geprobeert? Waar heb je overal gezocht? Ik moet zeggen dat ik je startpost wel heel mager vindt. Probeer eerst zelf maar eens wat, lui of niet. Voor meer info wat wij van jou verwachten:

Pre-GoT voorbereiding
Voordat je een topic opent
Waar moet een topicstart aan voldoen?

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.