(12:30:56) (@Superdeboer) maar zijn zij ook al vanaf dat moment blauw? nee toch...Renegade schreef op 21 augustus 2003 @ 15:29:
Dit zijn dus de eerste PowerMods. Aangezien zij hun taak voornamelijk op de frontpage zullen uitoefenen zullen ze in het blauw gehuld gaan. De heren in kwestie zijn:
• KeX
• botoo
Bij deze wil ik jullie namens mijzelf en de rest hartelijk feliciteren en veel succes toewensen bij jullie nieuwe taak.
Bij deze trouwens het verzoek om geen felicitatietopic te openen in LA. Eventueel mag er wel een geopend worden in TMF.
(12:31:32) (@Renegade) neuh, dat was denk ik al wel eerder opgevallen
(12:31:47) (@Renegade) sterker nog, ze zijn sinds 5 min. blauw
Omdat er nog niet gereageerd was, kan ik mij voorstellen dat er meer mensen zijn dan ik alleen, die dit nieuws over het hoofd hadden gezien. Vandaar dat ik het feli-en meteen maar in dit draadje doe...
Sinds enkele minuten zijn * KeX en * botoo dus blauw en dragen zij de titel T.net PowerMod. Van harte gefeliciteerd daarmee!!
[ Voor 9% gewijzigd door Renegade op 08-09-2003 15:43 . Reden: Sticky dinges gedoe ]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.