Zoals een aantal mensen misschien wel weten is ons aller * Femme bezig met een aantal wijzigingen in de moderatiestructuur van de frontpage. Een van de zichtbare gevolgen was mijn verwisseling van kleur. Aangezien een eerste versie van de PowerMod ondertussen een feit is, zijn er een aantal heren aangesteld om te helpen met het testen van deze nieuwe tool. Zij zijn in principe de beta-testers en zullen ons gaan ondersteunen bij de opzet van de PowerMod.
Dit zijn dus de eerste PowerMods. Aangezien zij hun taak voornamelijk op de frontpage zullen uitoefenen zullen ze in het blauw gehuld gaan. De heren in kwestie zijn:
• KeX
• botoo
Bij deze wil ik jullie namens mijzelf en de rest hartelijk feliciteren en veel succes toewensen bij jullie nieuwe taak.
Bij deze trouwens het verzoek om geen felicitatietopic te openen in LA. Eventueel mag er wel een geopend worden in TMF.
Dit zijn dus de eerste PowerMods. Aangezien zij hun taak voornamelijk op de frontpage zullen uitoefenen zullen ze in het blauw gehuld gaan. De heren in kwestie zijn:
• KeX
• botoo
Bij deze wil ik jullie namens mijzelf en de rest hartelijk feliciteren en veel succes toewensen bij jullie nieuwe taak.
Bij deze trouwens het verzoek om geen felicitatietopic te openen in LA. Eventueel mag er wel een geopend worden in TMF.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter