Toon posts:

kan niet vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Na enkele jaren is mijn pc'tje nu in verval aan het raken. Jarenlang draaide het vlekkeloos, maar vooral mijn videokaart blokkeert nu. Na een vriend geraadpleegd te hebben, raadde hij mij aan om eens naar dit forum te komen. Hij zei dat jullie hier “dag en nacht” achter de pc zitten. Dus als jullie het niet weten...

Wat ik wil is een nieuwe videokaart downloaden. Met google kon ik niets vinden, heb ook nog altavista geprobeerd. Maar misschien dat jullie het weten. Ik wil het liefst een Radeon, maar als dat écht niet kan (wat ik me niet voor kan stellen!) moet het maar een Pentium worden: ben ik ook heel tevreden mee. Ik wil graag Unreal Tournament kunnen spelen op mijn pc, dus ik heb wel een flink goeie nodig, zoals je zult begrijpen!

Ik zoek uiteraard een website die mij videokaarten ter download aanbiedt; een probeerversie die je later moet activeren is ook in orde. Voor de volledigheid: ik draai Windows 2000, heb een Asus (GF) moederbord en 32 mb geheugen (in mijn hoofd natuurlijk meer, hohoho!)

Wie is de redder in nood? Bij voorbaat dank!

P.S. Zouden iemand eens wat willen doen aan de enorm trage website? Stap eens af van die gratis troep (Linux; kan nooit goed gaan, luister nou naar mij!) af en ga een fatsoenlijk systeem bouwen, met bijvoorbeeld Windows ME (GRATIS tip!!)

Verwijderd

Videokaarten downloaden???? Bedoel je soms videokaartdrivers?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 21:53 ]

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Een videokaart zul je moeten kopen want als die kunt downloaden wil ik het ook :P...
op www.norrod.nl zou je eens kunnen kijken of op www.altavista.nl

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 21:50:
P.S. Zouden iemand eens wat willen doen aan de enorm trage website? Stap eens af van die gratis troep (Linux; kan nooit goed gaan, luister nou naar mij!) af en ga een fatsoenlijk systeem bouwen, met bijvoorbeeld Windows ME (GRATIS tip!!)
*kuch* Welke PC werkt er niet goed? Met welk OS was dat ook alweer? 8)7

Volgens mij download je teveel videokaarten :+

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

* alt-92 smells troll 8)7

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 21:50:
Die gratis tip komt zeker ook van die vriend van je 8)7

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:26

momania

iPhone 30! Bam!