Toon posts:

[Videokaart] Kan niet vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Na enkele jaren is mijn pc'tje nu in verval aan het raken. Jarenlang draaide het vlekkeloos, maar vooral mijn videokaart blokkeert nu. Na een vriend geraadpleegd te hebben, raadde hij mij aan om eens naar dit forum te komen. Hij zei dat jullie hier “dag en nacht” achter de pc zitten. Dus als jullie het niet weten...

Wat ik wil is een nieuwe videokaart downloaden. Met google kon ik niets vinden, heb ook nog altavista geprobeerd. Maar misschien dat jullie het weten. Ik wil het liefst een Radeon, maar als dat écht niet kan (wat ik me niet voor kan stellen!) moet het maar een Pentium worden: ben ik ook heel tevreden mee. Ik wil graag Unreal Tournament kunnen spelen op mijn pc, dus ik heb wel een flink goeie nodig, zoals je zult begrijpen!

Ik zoek uiteraard een website die mij videokaarten ter download aanbiedt; een probeerversie die je later moet activeren is ook in orde. Voor de volledigheid: ik draai Windows 2000, heb een Asus (GF) moederbord en 32 mb geheugen (in mijn hoofd natuurlijk meer, hohoho!)

Wie is de redder in nood? Bij voorbaat dank!

P.S. Zouden iemand eens wat willen doen aan de enorm trage website? Stap eens af van die gratis troep (Linux; kan nooit goed gaan, luister nou naar mij!) af en ga een fatsoenlijk systeem bouwen, met bijvoorbeeld Windows ME (GRATIS tip!!)

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-05 13:40

Mojo

The Power Within

:? een videokaart downloaden, bedoel je drivers downloaden dat kan wel. Kijk gewoon op de site van de fabrikant van je videokaart. Verder als je een nieuwe videokaart wil kopen is een radeon idd wel aan te raden wat voor een PC heb je hiermee bedoel ik je specificaties; CPU, GPU, RAM-geheugen (ik denk dat je met die 32 MB je videokaart geheugen bedoelt want op 32 MB ram loopt win 2000 niet zo lekker), voeding etc. en welke spellen wil je spelen.

BTW de site hier is niet sloom, das je internetverbinding en bovendien windows ME zuigt best wel. Linux is 10x beter en stabieler....

[ Voor 27% gewijzigd door Mojo op 07-09-2003 20:43 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Zoek je drivers om te downloaden of een goede kaart die je wil kopen???

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 14:22
sokje schreef op 07 September 2003 @ 20:40:
:? een videokaart downloaden, bedoel je drivers downloaden dat kan wel. Verder als je een nieuwe videokaart wil kopen is een radeon idd wel aan te raden wat voor een PC heb je en welke spellen wil je spelen.

BTW de site hier is niet sloom, das je internetverbinding en bovendien windows ME zuigt best wel. Linux is 10x beter en stabieler....
gewoon iemand die teveel gezopen heeft en voor de gein accountje heeft geopend. niet reageren op dit soort topics (oeps, nu toch zelf gedaan :D )

• Mojo

Mojo

The Power Within

sharkzor schreef op 07 September 2003 @ 20:43:
[...]

gewoon iemand die teveel gezopen heeft en voor de gein accountje heeft geopend. niet reageren op dit soort topics (oeps, nu toch zelf gedaan :D )
mja weet ik veel ben ook nieuw hier (1 maandje)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT. Lees voor je post eerst eens de gedragsregels door van dit forum.
VWB je vraagstelling: een videokaart is hardware, die kun je niet downloaden. Die koop je in een winkel. Ik zou zeggen: laat je eens in een winkel adviseren, want ik denk dat je hier toch echt op de verkeerde plek zit. Misschien is www.beginnersweb.nl iets voor je?

Ev VWB je tip: Win ME, als er 1 brak OS is dan is het ME wel. Je hebt volgens mij niet eens gekeken waar GoT op draait, en hebt al helemaal geen kaas van computers gegeten, anders had je wel iets anders gezegd. Sorry maar dat moest er ff uit. Overigens gek he, dat je problemen met je PC krijgt als je zelf win ME draait?

Edit: een dronekn kop....dat zou ook nog kunnen. In dat geval mag je mijn post als ongedaan beschouwen :+

[ Voor 8% gewijzigd door The Eagle op 07-09-2003 20:46 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik het aan mijn vriend Peter vroeg zei hij dat het mogelijk was om een gratis versie van de Radeon MX 5 te downloaden, een "try & buy version" ofzo? Ik heb hier zelf niet zo veel verstand van, kunnen jullie me niet helpen?

• Mojo

Mojo

The Power Within

laten we het maar op iemand houden die dronken is óf hij weet 0, nix van computers en een maat laat hem hier voor lul zetten. ik zou zeggen laat je informeren in een winkel.

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

1. Kijk op beginnersweb.nl.
2. Laat Peter een cursus 'Hoe onderscheid ik hardware van software?' doen. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al naar een winkel geweest, maar daar zeiden ze dat een videokaart wel 70(!) kan kosten! ik zou liever een gratis proef versie hebben

Verwijderd

biertje? :o

heb trouwens dikke bug gevonden op de makelaars site! ik wou een huis downloaden maar dat lukte niet.. 8)7

Verwijderd

Ja hoor dit geloven jullie toch niet, reageer hier gewoon niet op, die gast heeft gewoon ff een apparte account gemaakt om ff lollig te zijn.
valt me tegen dat hier mensen serieus op in gaan.

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 20:50:
ik ben al naar een winkel geweest, maar daar zeiden ze dat een videokaart wel 70(!) kan kosten! ik zou liever een gratis proef versie hebben
Een videokaart is hardware. Iets tastbaars dus. Je kan _alleen_ software downloaden. Software is iets dat op je computer staat. Dat is dus _niet_ tastbaar.
Dus je kan GEEN videokaart downloaden.

En nu denk ik dat deze discussie maar klaar moet zijn. Tis mooi geweest zo.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Onzin.

Om die ene 0,001% kans dat dit geen onzin is: Een videokaart download je niet, die koop je. Lees reviews en je weet welke goed voor jou is (en dan ben je met 70 euro echt nog niet ver hoor..) :)

[ Voor 16% gewijzigd door Pollewob op 07-09-2003 21:01 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.