Al een poosje zit ik met een geluidsprobleem. Mijn cd-rom en geluidskaart hadden een conflict. Mijn zusje had deze beide verwijderd en herinstalleerd. Alleen staat er bij audioapparaten dat er geen audioapparaaat aanwezig is. Hij detecteert wel mijn geluidskaart bij eruit halen of verwijderen maar hij staat niet bij audioapparaten. Er staat dat hij niet gestart is of zo. Ik heb al nieuwe drivers etc geprobeerd maar nog steeds niks... Wie kan me helpen?
Welke kaart is het precies en welke drivers heb je precies geprobeerd? En welk besturingssysteem? (mocht het een wat oudere SB Live! value zijn, met front en rear uitgang (dus geen 5.1 en geen digitale uitgang) dan heb ik nog wel ergens de oude Liveware drivers voor je (mits je een redelijke internetverbinding hebt
)
Anders een ander IRQ ofzo proberen?
Anders een ander IRQ ofzo proberen?
Misschien deze drivers eens proberen: meuktracker: Sound Blaster Live! 17/07/2002
Jah, mail me morgen maar even om je topic weer open te doenVerwijderd schreef op 07 September 2003 @ 22:28:
Iemand nog ideeën?
Kicken binnen 24 uur wordt niet op prijs gesteld.
En die link werkt prima. Mocht het bij jou niet werken kan je ook gewoon zelf ff naar de meuktracker op tweakers.net surfen en daar zelf zoeken naar sb live drivers.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()