alternatieven voor Arctic Silver?

Pagina: 1
Acties:

• stealth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:56
Ik heb dus een PAL6035MFC + DELTA AFB-60HP fan. Zonder pasta wordt die rond de 59 graden tijdens het surfen in de Asus PCprobe.
Ik moet nog koelprut ertussen doen maar vind 49,- voor een tube een beetje veel. Daar komen ook nog verzendkosten bij.

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

Verwijderd

Ik zou gewoon bij Eynstein een spuit voor 8 gulden halen, de truuk is zo min mogelijk te gebruikten (ook weer niet te weinig). Ik denk dat het verschil met artic silver maar een paar graden is.

Verwijderd

spuit je kwakkie ertussen :9

Verwijderd

Smegma

Verwijderd

ha ha hehe Kopkaas :o

• stealth
Het is me het geld dus niet waard om 49,- + 25,- verzendkosten te betalen voor een beetje prut.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
zoek voor de gein es op www.google.com op dit spulletje en je zult zien dat het wel degelijk scheelt! Of het genoeg is weet ik niet, maar ik heb mijn tubetje besteld...

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Herman, je kent hem wel...;) had mij laatst een tip gegeven om even een beetje ben-even-de-naam-kwijt te halen bij een auto garage. Dit spul wordt gebruikt om bouten en moeren van te voren in te smeren zodat ze beter draaien en weer wat makkelijker los gaan (meen ik). Als het goed is heb ik thuis die mail nog waar de naam van dit goedje in staat (en ik ben nu op m'n werk:'().

Als ik thuis ben zal ik wel even zoeken en de naam van dit goedje posten. Schijnt perfekt te werken:).

• Yigal76
  • Laatst online: 16-04 21:49
Dat goedje wat Herman bedoeld is waarschijnlijk kopervet. Daar zit natuurlijk een flinke tegenstelling in: koper=geleidt goed; vet=geleidt slecht. Dus is er iemand die weet of dit goed werkt?

Verwijderd

Hey stealth waar woon jij?
Ik heb nog zilver pasta liggen als jij in de buurt woont kan ik je wat opsturen. :)

Greetz

• zonoskar
  • Laatst online: 10:56

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Koper geleidt ook electriciteit, ik zou maar oppassen dat je niets kortsluit.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• collin
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

had je hem nu maar bij de OC shop gehaald he? daar krijg je AS bij :9:P

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Op vrijdag 01 december 2000 17:51 schreef Celeron_clocker het volgende:
Hey stealth waar woon jij?
Ik heb nog zilver pasta liggen als jij in de buurt woont kan ik je wat opsturen. :)

Greetz
Ik lust ook wel wat, en ik beschik over een auto. Mail me effe, anders mail ik jou vanavond wel! :)

stealth: mail me ook effe

ik ga nu naar huis, zodoende mail ik nu niet

Verwijderd

dat koper spul wat jullie bedoelen heet copa slip en bestaat niet alleen uit koper en vet maar voor een groot deel uit koper en silicone en wat vet. ik gebruikt het ook en dat scheelde 6 graden met de standaard koelprut! dus het doet wel wat.

• stealth
Het is al opgelost, oc-shop heeft dit bericht blijkbaar gelezen en ze zijn zo vriendelijk geweest om even een mailtje te sturen waarin ze schrijven dat ze het nog zullen op sturen als ik het er niet bij heb gehad wat dus het geval was

goede service dus daar *D

Verwijderd

Op vrijdag 01 december 2000 21:10 schreef stealth het volgende:
Het is al opgelost, oc-shop heeft dit bericht blijkbaar gelezen en ze zijn zo vriendelijk geweest om even een mailtje te sturen waarin ze schrijven dat ze het nog zullen op sturen als ik het er niet bij heb gehad wat dus het geval was

goede service dus daar *D
bedoel je dat je koelpasta besteld had?

ik was het vergeten te bestellen
Pagina: 1