Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

[edit]
LOLOMX2000 schreef op 01 oktober 2003 @ 09:54:
5 minutes and counting
[edit]
[ Voor 26% gewijzigd door Sepiroth op 01-10-2003 09:56 ]
@Home verlaagt snelheid Breedband @ T@H

Je kunt gratis kaartjes winnen voor SixFlags!!!!
Stelletje %^$#@ daar, de andere ISP verhogen de snelheden en @home maakt reclame voor Sixflags

[ Voor 48% gewijzigd door Rambo op 01-10-2003 10:03 ]
En ik kan me niet eens aanmelden want ik zit op school
argh
Verwijderd
Beleef de snelheid
Een sensationele actie van @Home. We geven maar liefst 15.000 gratis kaarten voor Six Flags Holland weg! Exclusief voor jou als @Home abonnee. Op zaterdag 1 november 2003 is het zover: Six Flags is dan van 10.00 tot 18.00 uur alleen toegankelijk voor @Home abonnees. Dit mag je absoluut niet missen!
De vrijkaarten, maximaal vier per persoon, liggen al op je te wachten. Voor elke vrijkaart betaal je in eerste instantie drie euro, maar dit bedrag krijg je al direct bij binnenkomst in Six Flags terug in de vorm van drie KIX (speciaal Six Flags geld ter waarde van drie euro). Hier kun je bijvoorbeeld een overheerlijke hotdog of koele frisdrank voor uitkiezen. Meld je nu snel aan voor deze sensationele gebeurtenis, want op = op!
Aanmeldformulier
Voorwaarden
Veelgestelde vragen
Als je bij de Veelgestelde vragen geen antwoord hebt kunnen vinden op jouw vraag, dan raden wij je aan contact op te nemen met onze Helpdesk. Het e-mailadres is: support@home.nl.
Six Flags
Geniet samen met je familie en vrienden van een fantastische dag vol spanning en sensatie: Six Flags Holland! Maak kennis met je favoriete Looney Tune en bezoek de sensationele attracties, zoals de megacoaster de Goliath.
Six Flags Holland en @Home bezorgen je 1 november de dag van je leven!
De website van Six Flags
Routebeschrijving naar Six Flags
Verwijderd
Zit iedereen daar nu over te speculeren, fijne club dat @home. Het lijkt wel 1 april !
dag @home, zosnel bbned er is
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Na mijn verhuizing ga ik lekker via demon of tweakdsl surfen.

Een sensationele actie van @Home. We geven maar liefst 15.000 gratis kaarten voor Six Flags Holland weg! Exclusief voor jou als @Home abonnee. Op zaterdag 1 november 2003 is het zover: Six Flags is dan van 10.00 tot 18.00 uur alleen toegankelijk voor @Home abonnees. Dit mag je absoluut niet missen!
De vrijkaarten, maximaal vier per persoon, liggen al op je te wachten. Voor elke vrijkaart betaal je in eerste instantie drie euro, maar dit bedrag krijg je al direct bij binnenkomst in Six Flags terug in de vorm van drie KIX (speciaal Six Flags geld ter waarde van drie euro). Hier kun je bijvoorbeeld een overheerlijke hotdog of koele frisdrank voor uitkiezen. Meld je nu snel aan voor deze sensationele gebeurtenis, want op = op!
dit is nou de sensatie!!!!!!!!!!!!
Net als met de problemen in regio Den Bosch destijds (de monteur had een bestelbus vol met retourmodems...)
[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]
Op naar adsl waar ik hopelijk wel altijd online ben en niet om de haverklap een paar seconden m'n connectie kwijt ben.
Of naar iswitch, die site gaat vandaag om 15.00u weer online. Kijken wat ze dit keer te melden hebben

wat een lolbroeken daaro, jezus gristus

-I am Jack's wasted life.
Had eindelijk wel een upload snelheid verhoging verwacht zeker naar die download snelheid inlevering....
constant meer betale en steeds minder krijge
Shame on you @home
Laten we gewoon allemaal een e-mail sturen naar @home, en daarin over de snelheden e.d. gaan klagen, en vooral niet vergeten te zeggen da je van plan bent over te stappen op een andere provider als ze niets veranderen
Misschien dat er dan nog iets verandert
Verwijderd
Wie kan me de makkelijkste manier vertellen om van @home af te komen ?? (en nee.. ik heb geen banden met Osama
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 10:13 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Gewoon opzeggen. Je hebt 1 maand opzegtermijn en dan ben je er van af. Je bent namelijk al meer dan 1 jaar lid.Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 10:11:
Ik heb gisteren een ADSL-aanvraag gedaan om @home te geaan vervangen. heb het ruim2 jaar gehad. werkte altijd zonder problemen. Sinds 2 weken valt de verbinding steeds weg (voor 30 seconden). De snelheid omlaag... de prijzen omhoog. Dag @home....
Wie kan me de makkelijkste manier vertellen om van @home af te komen ??
dat boeit dan ook niet veel voor ene keer, maar doe dan GVD iets aan de snelheden!!! betalen en bijna 50 pleuro's de maand voor.Sepiroth schreef op 01 October 2003 @ 10:11:
Ook al win je je kaartjes voor six flags, dan betaal je je nog scheel aan al het eten daar want dat is zooo duur.
EN een snelheids halvering
ik zeg dag met het handje tegen @home, vandaag waarschijnlijk nog aanvraag voor Demon de deur uit.
Verwijderd
Wat heb je nou aan een nieuwe abbo als ze het huidige niet eens waar kunnen makenRoelJewel schreef op 01 October 2003 @ 10:09:
Er komt in november vast een superabonnement bij waarop je als huidige BB-abonnee tegen een leuke korting kunt overstappen (voor 70 euro per maand ofzo).
Zit alleen nog te twijfelen tussen tweakdsl of demon, demon is wel 5 euro per maand goedkoper maar moet nog ff ervaringen lezen e.d. om definitief te beslissen, kwaliteit gaat voor
Verwijderd
slechte grap? de slechtste grap van het jaar!Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 10:15:
Normaal gesproken had ik dit een leuke actie gevonden maar in deze tijd met concurerende ADSL providers en dat iedereen graag een snellere upload wil hebben ervaar ik dit als een slechte grap.
ik vind het btw ook een fukactie die niets met het product te maken heeft.
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Maar ach, iedereen had gehoopt op wat upload verhoging ik zelf ook. Ben erg teleurgesteld in @home....
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Afijn, ik ben blij dat m'n aanvraag bij Demon in behandeling is... weg met @Home.
Ik heb @Home trouwens maar een kwaad mailtje over deze onzinnige actie gestuurd.
[ Voor 16% gewijzigd door Wildfire op 01-10-2003 10:28 ]
en dat voor de zoveelste keer en dan nog met zoiets komen... arghh..
dat wordt vandeweek ff contact opnemen met eweka/dutchweb of tweakdsl.....
mzzzls kut@hom(o)e
Gezien de (prijs)ontwikkelingen met ADSL snap ik niet waarom @Home ook niet eens gaat stunten met prijzen of extra's... Natuurlijk houden ze het motto "snelste provider tot 50 euro" in handen, maar als ze het daarmee moeten doen...
Ze zien zelf toch ook wel dat heel veel mensen oa een uploadverhoging verwachten?
Zit de hele ochtend al vol spanning te wachten op het offi signaal dat de uploadsnelheid omhoog gaat, of iets anders spannends mbt mijn breedband verbinding.
Zie ik nu dat ik naar SixFlags mag
Het is geen slechte actie, maar de timing is vreselijk slecht. Ik heb gelukkig een paar weken geleden al een aanvraag gedaan bij Demon. Dus ik zeg binnenkort vaarwel tegen @home, en kijk toch terug op bijna 3 jaar gelukkig internetten.Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 10:15:
Normaal gesproken had ik dit een leuke actie gevonden maar in deze tijd met concurerende ADSL providers en dat iedereen graag een snellere upload wil hebben ervaar ik dit als een slechte grap.
Er veranderd dus niets aan de verbinding.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 10:39 . Reden: typo ]
't wordt in elk geval niet snellerbite schreef op 01 oktober 2003 @ 10:27:
http://www.home.nl/abonnee/extra/sensatie/
Er veranderd dus niets aan de verbinding.

De sensatie is misschien dat een achtbaan een snellere downstream heeft dan welk @Home-abo dan ook. Dan mag je dat ook één keer ervaren

Verwijderd
Lees en huiver. Nu is de geboden snelheid nog wel oké maar het geeft wel te denken.
Mischien toch maar een TweakDSL abootje gaan nemen?
Verwijderd
Dan staan de ijspegels op m'n voorhoofd als ik er uit stap
Verwijderd
@Home: verdiep je eens in je klanten vóórdat je met je sensationele acties komt, misschien kom je er dan achter dat we op iets heel anders zitten te wachten...
best weer een tegenvaller dit. ze weten donders goed dat iedereen die up hoger wil, en dan zon actie.
iemand nog zin aan een overheerlijke hotdog
Lekker met zijn alle naar sixflags

Als ze dat geld (15000x50euro=750000 euro) nu eens voor hun netwerk gebruiken.
Ja ik weet wel dat @home echt geen 50 euro per kaartje betaald, maar het is maar ff een voorbeeld hoe het geld over de balk wordt gegooid
Het is dat ik bij ADSL maximaal maar het basis pakket kan pakken anders was ik al lang over gestapt (als mijn abbo afliep dan
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
No shit sherlockVerwijderd schreef op 01 October 2003 @ 10:31:
De upload verhogen? Wat ze nu sinds kort gedaan hebben is de breedband snelheid verlagen. Zie http://www.troublesathome...n=nieuws&page=item&id=436
Lees en huiver. Nu is de geboden snelheid nog wel oké maar het geeft wel te denken.
Mischien toch maar een TweakDSL abootje gaan nemen?
Dat niet alleen, het is waarschijnlijk zo dat SixFlags sluit voor het publiek op 31 oktober, winterstop enzo, hierdoor kan @home het lekker goedkoop een dagje afhuren...MUSTIS schreef op 01 October 2003 @ 10:36:
tis idd berekoud. in de zomer was et natuurlijk te duur.
best weer een tegenvaller dit. ze weten donders goed dat iedereen die up hoger wil, en dan zon actie.
iemand nog zin aan een overheerlijke hotdog
Maar het zou idd geinig zijn als er helemaal niemand op deze actie reageerde, hoewel de kans daarop erg klein is.
[ Voor 6% gewijzigd door oCe op 01-10-2003 10:49 ]
-I am Jack's wasted life.
Gelukkig bestaat er in de NL wetgeving zoiets als 'gewoonterecht'. Door jarenlang 3.8 megabit/sec te leveren is @Home nu niet gerechtigd zomaar opeens, zonder berichtgeving, naar een lagere snelheid over te stappen.oCe schreef op 01 October 2003 @ 10:48:
ok, er is nooit beloofd dat je 3.8mbit zou krijgen, maar dan nog... ik heb het wel bijna 4 jaar gehad! en dan om na 4 jaar ineens 33% minder voor hetzelfde geld (=meer dan in 't begin) te gaan leveren... niet echt netjes. Als je nu naar de supermarkt gaat en daar ineens 33% minder cola in je fles krijgt -voor hetzelfde geld-, aangegeven of niet; daar ga je toch ook niet mee akkoord?
Het probleem is alleen dat iemand een rechtszaak aan zou moeten spannen hierover... want @Home zal wel niet luisteren als we ze hierop wijzen.
hier ben ik niet zo blij mee, maar zag het eerlijk gezegt al aankomen. Lame actie, ik ga vandaag toch nog even de optie bekijken om over te stappen op ADSL
Dat is dan een mooie taak voor t@h dacht ik zo. Dat is nier voor niets een gebruikersvereniging.Wildfire schreef op 01 October 2003 @ 11:07:
[...]
Gelukkig bestaat er in de NL wetgeving zoiets als 'gewoonterecht'. Door jarenlang 3.8 megabit/sec te leveren is @Home nu niet gerechtigd zomaar opeens, zonder berichtgeving, naar een lagere snelheid over te stappen.
Het probleem is alleen dat iemand een rechtszaak aan zou moeten spannen hierover... want @Home zal wel niet luisteren als we ze hierop wijzen.
Hiet ligt een mooie taak voor Troubles@Home lijkt me... Zij hebben de huidige situatie overigens al aangekaart bij @Home, maar echte inhoudelijke reacties zijn er nog niet gekomen van @Home... (figures)Wildfire schreef op 01 October 2003 @ 11:07:
Gelukkig bestaat er in de NL wetgeving zoiets als 'gewoonterecht'. Door jarenlang 3.8 megabit/sec te leveren is @Home nu niet gerechtigd zomaar opeens, zonder berichtgeving, naar een lagere snelheid over te stappen.
je bent net weer 1 week ofzo aangesloten op @homeDaTommy schreef op 01 October 2003 @ 11:10:
omg,
hier ben ik niet zo blij mee, maar zag het eerlijk gezegt al aankomen. Lame actie, ik ga vandaag toch nog even de optie bekijken om over te stappen op ADSL
maargoed, ik ga me pa hier vandaag nog op wijzen en hopelijk vandaag nog annulering @Home en aanmelding Demon.
[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 01-10-2003 11:14 . Reden: tiepvauten :P ]
WOOOTTT, gratis six flags kaarten COOLThe.Joker schreef op 01 October 2003 @ 10:46:
[...]
Dat niet alleen, het is waarschijnlijk zo dat SixFlags sluit voor het publiek op 31 oktober, winterstop enzo, hierdoor kan @home het lekker goedkoop een dagje afhuren...
Maar het zou idd geinig zijn als er helemaal niemand op deze actie reageerde, hoewel de kans daarop erg klein is.

ik voel me gecopuleerd!
Ze luisteren bij @home dus echt NIET naar hun klanten!
Wie heeft dat in godsnaam bedacht....zal wel zoiets zijn van...hmmm de klanten willen snelheid, maar een netwerk aanpassen, cq verbeteren kost veel geld, kunnen we ze geen andere snelheid geven...zo dat ze toch @home met snelheid verbinden.....wat dacht je van een 8baan!

Ik word stront ziek van @home!
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Veel mensen die ik ken stellen hun eigen startpagina in en zullen dit niet eens lezen dus....The.Joker schreef op 01 October 2003 @ 10:46:
[...]
Dat niet alleen, het is waarschijnlijk zo dat SixFlags sluit voor het publiek op 31 oktober, winterstop enzo, hierdoor kan @home het lekker goedkoop een dagje afhuren...
Destijds heb ik een actie opgezet voor de regio Den Bosch. Als dat niet was gebeurd, waren de problemen er nu waarschijnlijk nog steeds. Dit komt puur door het feit dat @Home problemen pas erkend als er x klachten zijn die exact hetzelfde zijn. Bovendien duurt het daarna nog een hele tijd voor er daadwerkelijk actie wordt ondernomen...
Dus denk er goed over na voordat er acties worden genomen, zorg dat er een groot aantal gebruikers is dat de acties ondersteunt...
[ Voor 5% gewijzigd door Tackleberry op 01-10-2003 11:39 ]
Sander ik ben bang dat jij hier een ontzettend treffende opmerking maakt...ik denk dat je gelijk hebt. Het boeit @home waarschijnlijk geen hol.sander815 schreef op 01 October 2003 @ 11:03:
denk je nou echt dat @home zich er iets van aantrekt als wij ons abo opzeggen? wij zijn misschien 0,5-1% van de abonnees die ze hebben, of nog minder. Ze zullen eerder blij zijn dat grootverbruikers weg gaan'Normale' internetters interesseert de upload toch weinig, en die vinden zon kaartjes voor 6flags geweldig
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Mag ik jullie uitermate bedanken voor deze enorme sensatie, met zelfs als titel "Beleef de snelheid"..
Nou jarenlang heb ik die fijne snelheid beleefd hoor.. 3,8mbit. Welliswaar niet officieel, maar als je het 3 jaar lang gebruikt.. Dan lijkt het zowaar op een gebruiksrecht natuurlijk. (De test van PCM mag uiteraard wel gewoon blijven staan...) En natuurlijk hebben jullie het recht om die snelheid te begrenzen... Maar wat staat er tegenover? Een lagere prijs? Een (ander) gunstiger abonnement..
Terwijl de concurrentie de snelheden keer op keer verhoogt, verlaagt @home de downloadsnheid.. En wordt dat gecorrigeerd met de absurd lage uploadsnelheid van 128kb. Voor de prijs van maarliefst €48,- Omgerekend al bijna 20% duurder dan toen ik het aanschafte, minder snelheid dan toen en veel betere alternatieven....
Wellicht wordt het tijd voor enkele (sensationele) acties van abonnees?
At 26-9-2003 02:20, you wrote:
Op 1 november houdt @Home een sensationele actie speciaal voor haar abonnees. Wil jij de snelheid van @Home in het echt ervaren? Kijk dan op 1 oktober vanaf 10.00 uur op de portal bij @Home Extra's en lees wat wij van plan zijn. Houd 1 november vast vrij in je agenda want deze sensatie wil jij niet missen!
Ik ben voor een actie! Kunnen we niet met zijn allen de mailserver van @home bombarderen...(oh nee die is al brak)Tackleberry schreef op 01 October 2003 @ 11:37:
Acties bedenken is leuk, maar het belangrijkste is dat een actie GEZAMENLIJK wordt gedaan...
Destijds heb ik een actie opgezet voor de regio Den Bosch. Als dat niet was gebeurd, waren de problemen er nu waarschijnlijk nog steeds. Dit komt puur door het feit dat @Home problemen pas erkend als er x klachten zijn die exact hetzelfde zijn. Bovendien duurt het daarna nog een hele tijd voor er daadwerkelijk actie wordt ondernomen...
Dus denk er goed over na voordat er acties worden genomen, zorg dat er een groot aantal gebruikers is dat de acties ondersteunt...
kunnen we niet met zijn allen...ja k*t wat kunnen wij doen??? Ik weet het niet...lijkt mij niet mogelijk om @home te 'straffen' met niks downloaden voor een dag.. of de helpdesk bombarderen, kost jezelf geld.....
wat is de beste ADSL aanbieder momneteel tussen de €35 en €50???
Dat zou ik niet doen, dan worden die namelijk allemaal standaard gedelete of ergens anders gedumpt waar niemand ze leest.xzoticate schreef op 01 October 2003 @ 11:42:
Misschien een idee voor T@H om een standaard e-mail formulier op te stellen voor deze snelheidsvermindering. Op die manier komen er allemaal dezelfde klachten mailtjes binnen bij @home
Ik vindt wel dat iedereen met @home een mail naar @home moet sturen om zich te beklagen over de gang van zaken.
Zojuist dit mailtje ook naar @home gestuurdMadMurdock schreef op 01 oktober 2003 @ 11:41:
Nah omdat ik het toch niet kon laten, net maar even onderstaand mailtje verstuurd.. Over de opzegging moet ik nog even overleggen met wat huisgenoten
[...]
eens ff kijken wat ze daar op te zeggen hebben als iedereen dit gaat doen
Met een CC aan de consumentenbond of andere consumententoko.Klaus_1250 schreef op 01 oktober 2003 @ 11:49:
[...]
Dat zou ik niet doen, dan worden die namelijk allemaal standaard gedelete of ergens anders gedumpt waar niemand ze leest.
Ik vindt wel dat iedereen met @home een mail naar @home moet sturen om zich te beklagen over de gang van zaken.
ook ff een mailtje met een CC'tje naar de consumentenbond...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
mail adres???party42 schreef op 01 October 2003 @ 11:53:
zooo
ook ff een mailtje met een CC'tje naar de consumentenbond...
pikken we dit? NEEEEEEEE!
gaan we er wat aan doen? JAAAAAAAAAA!
edit:
ik wil ook een poll
[ Voor 63% gewijzigd door Rambo op 01-10-2003 11:59 ]
of
kassa@vara.nl
[ Voor 23% gewijzigd door wisselwerking op 01-10-2003 12:03 ]
/edit
zojuist het 2e mailtje verstuurd met een cc naar de consumentenbond
/edit
reactie op bericht hieronder:
Sorry ik bedoelde het mail adres van de consumentenbond
[ Voor 59% gewijzigd door maddog_rvo op 01-10-2003 12:09 ]
radar@tros.nl
Wel doen als je opgezegd hebt natuurlijk :-)
[ Voor 37% gewijzigd door Dafjedavid op 01-10-2003 12:07 ]
Who Needs Windows...
daar heb ik geen boodschap aan. De consumentenbond is er voor elke consument en niet alleen voor UPC of Chello gebruikers. Let wel dat hier een overtreding wordt gemaakt. Het eerder genoemde "gewoonterecht" is een recht waarop we beroep kunnen doen.Klaus_1250 schreef op 01 October 2003 @ 12:05:
Het probleem is eigenlijk dat @home nog niet slecht genoeg is voor Radar en de Consumentenbond. Die hebben ht nog altijd te druk met UPC of Chello ;-(
radar@tros.nl stond in ieder geval bij mij in de CC. Indien gewenst kan ik hier mijn brief wel even posten?

Vind 't eigenlijk wel genoeg geweest met @Home. Maar er moet natuurlijk wel een relatief goedkoop alternatief zijn
Wel een aardig mailtje toch? Moet toch eerlijk zijn, ik was ook erg tevreden over @home. Nooit wat te klagen gehad. Echter nu wel...To: Support@home.nl
CC: radar@tros.nl
Geachte heer / mevrouw,
Sinds enkele jaren maak ik naar volle tevredenheid gebruik van het @home
netwerk. Buiten de uitstekenende bereikbaarheid was ook de snelheid reden
genoeg voor mij om abonnee te worden van jullie netwerk.
Echter, ik vraag me af waar de nu lopende actie "Beleef de snelheid" over gaat. Juist nadat @home de snelheden van het breedband abonnement naar beneden heeft gebracht tot 2560 mbit. Vroeger lag deze snelheid rond de 3800 mbit. Met andere woorden, waar ik toen nog regelmatig met een snelheid van +/- 450 kb per
seconde over het net surfde, kom ik nu niet hoger dan 320 kb per sec. Precies de eerder genoemde verlaging.
Terwijl bij de concurrentie de snelheden keer op keer worden verhoogt, verlaagt u de downloadsnheid. Dit wordt mijns inziens op geen enkele wijze gecorrigeerd. Feit blijft dat de uploadsnelheid blijft steken op 128kbps en dat de totaalprijs onaangepast op € 48,- staat.
Niet alleen het feit dat u eerder genoemde actie niet aangekondigd hebt, maar
ook het feit dat u een jarenlang aangeboden goed ineens wegneemt c.q. verminderd ontstemt mij ten zeerste.
En gezien de actieve discussies op het internet omtrend dit onderwerp ben ik niet de enige.
Wellicht kunt u inzicht geven in de gekozen beleidsbeslissing.
In afwachting van uw reactie!
Met vriendelijke groet,
<insert your name here>
ps. mailtje is gebasseerd op eerder geschreven mailtje in dit topic.
[ Voor 4% gewijzigd door party42 op 01-10-2003 12:23 ]
Dit topic is gesloten.