[@Home] Yes! Verhoging uploadsnelheid komt eraan!

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 2.215 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

5 minutes and counting

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Is het iemand al opgevallen dat er bergen werkzaamheden staan voor het @home netwerk deze maand ? Misschien dat ze dus wel degelijk iets gaan aanpassen aan het @droom netwerk. Only time will tell, 5 minutes and counting... :O

[edit]
LOL
[edit]

[ Voor 26% gewijzigd door Sepiroth op 01-10-2003 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
het is tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:11
Iemand het meest recente bericht op Troubles@Home al gelezen...? Is een soort van opsomming van het hele gebeuren... :)

@Home verlaagt snelheid Breedband @ T@H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Er staat al een link! Hij werkt alleen nog niet.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
1 oktober 10.00u !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
kixor schreef op 01 October 2003 @ 09:59:
Er staat al een link! Hij werkt alleen nog niet.... :X
Dat ís de sensatie.... :| ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK DOEI @HOME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona Extra
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 13:50
Whaahaaa... lekker met z'n allen naar 6flags....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:37
Whooaaaaaahhaaaahaaaaa is dit nou sensatie????? Een dagje 6flags :/

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
YES!!!!

Je kunt gratis kaartjes winnen voor SixFlags!!!!
Stelletje %^$#@ daar, de andere ISP verhogen de snelheden en @home maakt reclame voor Sixflags |:(

[ Voor 48% gewijzigd door Rambo op 01-10-2003 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 07:46

Kettrick

Rantmeister!

Nou, hebben we daar nou zo lang op gewacht...

En ik kan me niet eens aanmelden want ik zit op school :(

argh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een klote sensatie

Beleef de snelheid

Een sensationele actie van @Home. We geven maar liefst 15.000 gratis kaarten voor Six Flags Holland weg! Exclusief voor jou als @Home abonnee. Op zaterdag 1 november 2003 is het zover: Six Flags is dan van 10.00 tot 18.00 uur alleen toegankelijk voor @Home abonnees. Dit mag je absoluut niet missen!

De vrijkaarten, maximaal vier per persoon, liggen al op je te wachten. Voor elke vrijkaart betaal je in eerste instantie drie euro, maar dit bedrag krijg je al direct bij binnenkomst in Six Flags terug in de vorm van drie KIX (speciaal Six Flags geld ter waarde van drie euro). Hier kun je bijvoorbeeld een overheerlijke hotdog of koele frisdrank voor uitkiezen. Meld je nu snel aan voor deze sensationele gebeurtenis, want op = op!

Aanmeldformulier
Voorwaarden
Veelgestelde vragen

Als je bij de Veelgestelde vragen geen antwoord hebt kunnen vinden op jouw vraag, dan raden wij je aan contact op te nemen met onze Helpdesk. Het e-mailadres is: support@home.nl.

Six Flags
Geniet samen met je familie en vrienden van een fantastische dag vol spanning en sensatie: Six Flags Holland! Maak kennis met je favoriete Looney Tune en bezoek de sensationele attracties, zoals de megacoaster de Goliath.

Six Flags Holland en @Home bezorgen je 1 november de dag van je leven!

De website van Six Flags
Routebeschrijving naar Six Flags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahahahhahahahahahahha DEMON :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

:'( Niets geen upload verhoging...gratis kaarten voor sixflags... ARGH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
hahaha, wat een goeie stunt zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHAHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAAAA, een gratis kaartje voor six-flags als snelheidswinst !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zit iedereen daar nu over te speculeren, fijne club dat @home. Het lijkt wel 1 april !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

sjezus, heb ik me daarvoor druk liggen maken.......
dag @home, zosnel bbned er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

nou? nou?

ik zie nix :X

[ Voor 52% gewijzigd door Gekkenhuis op 01-10-2003 10:04 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:48
Dat is de druppel, stelletje simpele geesten bij @home.

Na mijn verhuizing ga ik lekker via demon of tweakdsl surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
als ze dat geld nou es uitgeven aan datgene waarvoor ik @Home-abonnee ben: internet ..... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenlung
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
Beleef de snelheid

Een sensationele actie van @Home. We geven maar liefst 15.000 gratis kaarten voor Six Flags Holland weg! Exclusief voor jou als @Home abonnee. Op zaterdag 1 november 2003 is het zover: Six Flags is dan van 10.00 tot 18.00 uur alleen toegankelijk voor @Home abonnees. Dit mag je absoluut niet missen!

De vrijkaarten, maximaal vier per persoon, liggen al op je te wachten. Voor elke vrijkaart betaal je in eerste instantie drie euro, maar dit bedrag krijg je al direct bij binnenkomst in Six Flags terug in de vorm van drie KIX (speciaal Six Flags geld ter waarde van drie euro). Hier kun je bijvoorbeeld een overheerlijke hotdog of koele frisdrank voor uitkiezen. Meld je nu snel aan voor deze sensationele gebeurtenis, want op = op!

dit is nou de sensatie!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Ik vrees dat @home een stroom opzeggingen tegemoet zal zien...

Net als met de problemen in regio Den Bosch destijds (de monteur had een bestelbus vol met retourmodems...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyVersluis
  • Niet online
Ik vind dit gewoon een waardeloze actie, dat ze maar eens iets aan de snelheden deden!

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

VET!!!! Ze hebben het zo toch voor elkaar dat een hele hoop @home-ers een maand langer lid blijven. Demon gaat goede zaken doen voorspel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
Bye bye @home...
Op naar adsl waar ik hopelijk wel altijd online ben en niet om de haverklap een paar seconden m'n connectie kwijt ben. :(

Of naar iswitch, die site gaat vandaag om 15.00u weer online. Kijken wat ze dit keer te melden hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

:X 8)7 |:( :(

wat een lolbroeken daaro, jezus gristus :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:52

oCe

aka Dookie.

...zucht... dag @Home. Geef je geld inderdaad eens uit aan hetgene waarom de mensen @Home hebben; INTERNET. Niet vanwege een pretpark ofzo! Six Flags is leuk, maar ik betaal bijna 50 euro/maand voor INTERNET! En dan ben ik nu dus voor een derde van m'n downloadsnelheid genaaid door ze, om vervolgens er geen compensatie voor terug te krijgen... 1 november misschien? @Home kennende vast niet, we krijgen ongetwijfeld eerst nog een prijsverhoging en dan een snelheidsverlaging... 'tis dat ik binnenkort ga samenwonen en dus waarschijnlijk niet meer een jaar thuis woon, anders had ik per direct ADSL thuis genomen.

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Laatst online: 10-03 14:20
Echt mega slecht....

Had eindelijk wel een upload snelheid verhoging verwacht zeker naar die download snelheid inlevering....

constant meer betale en steeds minder krijge

Shame on you @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Er komt in november vast een superabonnement bij waarop je als huidige BB-abonnee tegen een leuke korting kunt overstappen (voor 70 euro per maand ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyVersluis
  • Niet online
We vinden dit natuurlijk allemaal kinderachtig.
Laten we gewoon allemaal een e-mail sturen naar @home, en daarin over de snelheden e.d. gaan klagen, en vooral niet vergeten te zeggen da je van plan bent over te stappen op een andere provider als ze niets veranderen ;)
Misschien dat er dan nog iets verandert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een ADSL-aanvraag gedaan om @home te geaan vervangen. heb het ruim2 jaar gehad. werkte altijd zonder problemen. Sinds 2 weken valt de verbinding steeds weg (voor 30 seconden). De snelheid omlaag... de prijzen omhoog. Dag @home....

Wie kan me de makkelijkste manier vertellen om van @home af te komen ?? (en nee.. ik heb geen banden met Osama ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
Ook al win je je kaartjes voor six flags, dan betaal je je nog scheel aan al het eten daar want dat is zooo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Een achtbaan? De sensatie is een gratis kaartje voor 6flags? Man man man, wanneer leren ze het bij @home nou eens? Weer een klant minder. Ik zeg vandaag nog op.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Aan de andere kant is dit uitstapje een gemakkelijke manier om met zoveel mogelijk @homers samen te komen en acties te ondernemen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 10:11:
Ik heb gisteren een ADSL-aanvraag gedaan om @home te geaan vervangen. heb het ruim2 jaar gehad. werkte altijd zonder problemen. Sinds 2 weken valt de verbinding steeds weg (voor 30 seconden). De snelheid omlaag... de prijzen omhoog. Dag @home....

Wie kan me de makkelijkste manier vertellen om van @home af te komen ??
Gewoon opzeggen. Je hebt 1 maand opzegtermijn en dan ben je er van af. Je bent namelijk al meer dan 1 jaar lid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Laatst online: 10-03 14:20
Allemaal gaan, en de eerste debeste @home stropdas die we tegenkomen upload en download snelheid eisen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Sepiroth schreef op 01 October 2003 @ 10:11:
Ook al win je je kaartjes voor six flags, dan betaal je je nog scheel aan al het eten daar want dat is zooo duur.
dat boeit dan ook niet veel voor ene keer, maar doe dan GVD iets aan de snelheden!!! betalen en bijna 50 pleuro's de maand voor.

EN een snelheids halvering

ik zeg dag met het handje tegen @home, vandaag waarschijnlijk nog aanvraag voor Demon de deur uit.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoelJewel schreef op 01 October 2003 @ 10:09:
Er komt in november vast een superabonnement bij waarop je als huidige BB-abonnee tegen een leuke korting kunt overstappen (voor 70 euro per maand ofzo).
Wat heb je nou aan een nieuwe abbo als ze het huidige niet eens waar kunnen maken :? Bovendien wil ik niet meer betalen voor meer upload aangezien de concurrentie het toch goedkoper heeft naar verhouding ondertussen...

Zit alleen nog te twijfelen tussen tweakdsl of demon, demon is wel 5 euro per maand goedkoper maar moet nog ff ervaringen lezen e.d. om definitief te beslissen, kwaliteit gaat voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gesproken had ik dit een leuke actie gevonden maar in deze tijd met concurerende ADSL providers en dat iedereen graag een snellere upload wil hebben ervaar ik dit als een slechte grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 10:15:
Normaal gesproken had ik dit een leuke actie gevonden maar in deze tijd met concurerende ADSL providers en dat iedereen graag een snellere upload wil hebben ervaar ik dit als een slechte grap.
slechte grap? de slechtste grap van het jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
jullie zien het allemaal verkeerd; dit is een tijdelijke verhoging v.d. snelheid; ik bedoel; iedereen die @home heeft gaat naar sixflags, maar jij als tweaker blijft thuis; dus heb je de kabel helemaal voor jezelf, kan je lekker snel surfen :+

ik vind het btw ook een fukactie die niets met het product te maken heeft.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05
Ook niet te vergeten dat er per vrijkaart 3 euro word afgeschreven. Dit krijg je bij sixflags dan wel weer terug in 3 flix maar dan nog mogen ze het geen vrijkaarten noemen toch?

Maar ach, iedereen had gehoopt op wat upload verhoging ik zelf ook. Ben erg teleurgesteld in @home....

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Klote-@Home. Wat een pokke-sensatie. Gaan ze geld zitten steken in een dagje pretpark ipv de verbinding te verbeteren en versnellen, zoals bijna elke andere ISP doet... :(

Afijn, ik ben blij dat m'n aanvraag bij Demon in behandeling is... weg met @Home.

Ik heb @Home trouwens maar een kwaad mailtje over deze onzinnige actie gestuurd.

[ Voor 16% gewijzigd door Wildfire op 01-10-2003 10:28 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
godverdomme, mn internet (en bij andere hier in de buurt) is al 2 weken harstikke kut,
en dat voor de zoveelste keer en dan nog met zoiets komen... arghh..
dat wordt vandeweek ff contact opnemen met eweka/dutchweb of tweakdsl.....
mzzzls kut@hom(o)e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de topictitel ff aan te passen...? Vindt de situatie al erg genoeg zo... :P

Gezien de (prijs)ontwikkelingen met ADSL snap ik niet waarom @Home ook niet eens gaat stunten met prijzen of extra's... Natuurlijk houden ze het motto "snelste provider tot 50 euro" in handen, maar als ze het daarmee moeten doen...

Ze zien zelf toch ook wel dat heel veel mensen oa een uploadverhoging verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Laatst online: 01-09 07:36
OMG, niet normaal dit...

Zit de hele ochtend al vol spanning te wachten op het offi signaal dat de uploadsnelheid omhoog gaat, of iets anders spannends mbt mijn breedband verbinding.

Zie ik nu dat ik naar SixFlags mag :'(

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 10:15:
Het is geen slechte actie, maar de timing is vreselijk slecht. Ik heb gelukkig een paar weken geleden al een aanvraag gedaan bij Demon. Dus ik zeg binnenkort vaarwel tegen @home, en kijk toch terug op bijna 3 jaar gelukkig internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
http://www.home.nl/abonnee/extra/sensatie/
Er veranderd dus niets aan de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ideaal zo'n dagje Six-Flags, allemaal @Homers bij elkaar. Zullen we 15.000 gele kaarten afhalen bij de banken om de automatische incasso van @Home stop te zetten?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 10:39 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
't wordt in elk geval niet sneller :{

De sensatie is misschien dat een achtbaan een snellere downstream heeft dan welk @Home-abo dan ook. Dan mag je dat ook één keer ervaren :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Duke
  • Laatst online: 12-09 14:30

The_Duke

ho gek!

ga ik toch maar es proberen mijn pa over te halen een sneller adsl lijntje te nemen. Ik ben @home nu echt spuugzat, hoevaak ik er de laatste tijd wel niet uit lig, ik word er zo ziek van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De upload verhogen? Wat ze nu sinds kort gedaan hebben is de breedband snelheid verlagen. Zie http://www.troublesathome...n=nieuws&page=item&id=436

Lees en huiver. Nu is de geboden snelheid nog wel oké maar het geeft wel te denken.
Mischien toch maar een TweakDSL abootje gaan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 November is niet een beetje koud voor een achtbaan?

Dan staan de ijspegels op m'n voorhoofd als ik er uit stap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk gaat er niemand heen. Zitten zij met 15.000 in hun maag. Als ze nou gewoon de upload verhogen is iedereen wel blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Het is dat zeer jammer dat zowel TweakDSL als Demon DSL Express niet beschikbaar zijn voor mij, anders was het wel duidelijk geweest wat ik ging doen...

@Home: verdiep je eens in je klanten vóórdat je met je sensationele acties komt, misschien kom je er dan achter dat we op iets heel anders zitten te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

tis idd berekoud. in de zomer was et natuurlijk te duur.
best weer een tegenvaller dit. ze weten donders goed dat iedereen die up hoger wil, en dan zon actie.

iemand nog zin aan een overheerlijke hotdog

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:58

Zym0tiC

^_^

:'( wat is dit voor iets dieptriests.

Lekker met zijn alle naar sixflags |:(

Als ze dat geld (15000x50euro=750000 euro) nu eens voor hun netwerk gebruiken.

Ja ik weet wel dat @home echt geen 50 euro per kaartje betaald, maar het is maar ff een voorbeeld hoe het geld over de balk wordt gegooid

Het is dat ik bij ADSL maximaal maar het basis pakket kan pakken anders was ik al lang over gestapt (als mijn abbo afliep dan :))

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 10:31:
De upload verhogen? Wat ze nu sinds kort gedaan hebben is de breedband snelheid verlagen. Zie http://www.troublesathome...n=nieuws&page=item&id=436

Lees en huiver. Nu is de geboden snelheid nog wel oké maar het geeft wel te denken.
Mischien toch maar een TweakDSL abootje gaan nemen?
No shit sherlock ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Laatst online: 01-09 07:36
MUSTIS schreef op 01 October 2003 @ 10:36:
tis idd berekoud. in de zomer was et natuurlijk te duur.
best weer een tegenvaller dit. ze weten donders goed dat iedereen die up hoger wil, en dan zon actie.

iemand nog zin aan een overheerlijke hotdog
Dat niet alleen, het is waarschijnlijk zo dat SixFlags sluit voor het publiek op 31 oktober, winterstop enzo, hierdoor kan @home het lekker goedkoop een dagje afhuren...

Maar het zou idd geinig zijn als er helemaal niemand op deze actie reageerde, hoewel de kans daarop erg klein is.

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:52

oCe

aka Dookie.

ok, er is nooit beloofd dat je 3.8mbit zou krijgen, maar dan nog... ik heb het wel bijna 4 jaar gehad! en dan om na 4 jaar ineens 33% minder voor hetzelfde geld (=meer dan in 't begin) te gaan leveren... niet echt netjes. Als je nu naar de supermarkt gaat en daar ineens 33% minder cola in je fles krijgt -voor hetzelfde geld-, aangegeven of niet; daar ga je toch ook niet mee akkoord?

[ Voor 6% gewijzigd door oCe op 01-10-2003 10:49 ]

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

denk je nou echt dat @home zich er iets van aantrekt als wij ons abo opzeggen? wij zijn misschien 0,5-1% van de abonnees die ze hebben, of nog minder. Ze zullen eerder blij zijn dat grootverbruikers weg gaan :( 'Normale' internetters interesseert de upload toch weinig, en die vinden zon kaartjes voor 6flags geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
oCe schreef op 01 October 2003 @ 10:48:
ok, er is nooit beloofd dat je 3.8mbit zou krijgen, maar dan nog... ik heb het wel bijna 4 jaar gehad! en dan om na 4 jaar ineens 33% minder voor hetzelfde geld (=meer dan in 't begin) te gaan leveren... niet echt netjes. Als je nu naar de supermarkt gaat en daar ineens 33% minder cola in je fles krijgt -voor hetzelfde geld-, aangegeven of niet; daar ga je toch ook niet mee akkoord?
Gelukkig bestaat er in de NL wetgeving zoiets als 'gewoonterecht'. Door jarenlang 3.8 megabit/sec te leveren is @Home nu niet gerechtigd zomaar opeens, zonder berichtgeving, naar een lagere snelheid over te stappen.

Het probleem is alleen dat iemand een rechtszaak aan zou moeten spannen hierover... want @Home zal wel niet luisteren als we ze hierop wijzen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 13:35
omg,

hier ben ik niet zo blij mee, maar zag het eerlijk gezegt al aankomen. Lame actie, ik ga vandaag toch nog even de optie bekijken om over te stappen op ADSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:48
Wildfire schreef op 01 October 2003 @ 11:07:
[...]

Gelukkig bestaat er in de NL wetgeving zoiets als 'gewoonterecht'. Door jarenlang 3.8 megabit/sec te leveren is @Home nu niet gerechtigd zomaar opeens, zonder berichtgeving, naar een lagere snelheid over te stappen.

Het probleem is alleen dat iemand een rechtszaak aan zou moeten spannen hierover... want @Home zal wel niet luisteren als we ze hierop wijzen.
Dat is dan een mooie taak voor t@h dacht ik zo. Dat is nier voor niets een gebruikersvereniging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Wildfire schreef op 01 October 2003 @ 11:07:

Hiet ligt een mooie taak voor Troubles@Home lijkt me... Zij hebben de huidige situatie overigens al aangekaart bij @Home, maar echte inhoudelijke reacties zijn er nog niet gekomen van @Home... (figures)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

DaTommy schreef op 01 October 2003 @ 11:10:
omg,

hier ben ik niet zo blij mee, maar zag het eerlijk gezegt al aankomen. Lame actie, ik ga vandaag toch nog even de optie bekijken om over te stappen op ADSL
je bent net weer 1 week ofzo aangesloten op @home :D
maargoed, ik ga me pa hier vandaag nog op wijzen en hopelijk vandaag nog annulering @Home en aanmelding Demon.

[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 01-10-2003 11:14 . Reden: tiepvauten :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Laatst online: 07-08 19:46
The.Joker schreef op 01 October 2003 @ 10:46:
[...]

Dat niet alleen, het is waarschijnlijk zo dat SixFlags sluit voor het publiek op 31 oktober, winterstop enzo, hierdoor kan @home het lekker goedkoop een dagje afhuren...

Maar het zou idd geinig zijn als er helemaal niemand op deze actie reageerde, hoewel de kans daarop erg klein is.
WOOOTTT, gratis six flags kaarten COOL :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:40
Heb inmiddels stuk van troubles @home op meerdere fora (is dat het meervoud van forum?) geplaatst om anderen (onwetenden) attent te maken op deze 'diefstal' van snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Dit is gewoon nep, een zoethoudertje, mensen moeten vergeten dat de verbinding gaar is!
ik voel me gecopuleerd!
Ze luisteren bij @home dus echt NIET naar hun klanten!
Wie heeft dat in godsnaam bedacht....zal wel zoiets zijn van...hmmm de klanten willen snelheid, maar een netwerk aanpassen, cq verbeteren kost veel geld, kunnen we ze geen andere snelheid geven...zo dat ze toch @home met snelheid verbinden.....wat dacht je van een 8baan! 8)7 8)7 8)7 8)7
Ik word stront ziek van @home!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Laatst online: 20-07 15:10
met z`n allen mailtje naar @homo sturen ??, ik zit hier met een verbinding die er om de haverklap uitligt en geen keuze voor adsl aangezien dit in mijn omgeving niet beschikbaar is...... (alleen bij kpn aangesloten ISP`s en die zijn stervensduur) ik baal van @home :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyVersluis
  • Niet online
The.Joker schreef op 01 October 2003 @ 10:46:
[...]

Veel mensen die ik ken stellen hun eigen startpagina in en zullen dit niet eens lezen dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Acties bedenken is leuk, maar het belangrijkste is dat een actie GEZAMENLIJK wordt gedaan...

Destijds heb ik een actie opgezet voor de regio Den Bosch. Als dat niet was gebeurd, waren de problemen er nu waarschijnlijk nog steeds. Dit komt puur door het feit dat @Home problemen pas erkend als er x klachten zijn die exact hetzelfde zijn. Bovendien duurt het daarna nog een hele tijd voor er daadwerkelijk actie wordt ondernomen...

Dus denk er goed over na voordat er acties worden genomen, zorg dat er een groot aantal gebruikers is dat de acties ondersteunt...

[ Voor 5% gewijzigd door Tackleberry op 01-10-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

sander815 schreef op 01 October 2003 @ 11:03:
denk je nou echt dat @home zich er iets van aantrekt als wij ons abo opzeggen? wij zijn misschien 0,5-1% van de abonnees die ze hebben, of nog minder. Ze zullen eerder blij zijn dat grootverbruikers weg gaan :( 'Normale' internetters interesseert de upload toch weinig, en die vinden zon kaartjes voor 6flags geweldig
Sander ik ben bang dat jij hier een ontzettend treffende opmerking maakt...ik denk dat je gelijk hebt. Het boeit @home waarschijnlijk geen hol.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Niet online
Nah omdat ik het toch niet kon laten, net maar even onderstaand mailtje verstuurd.. Over de opzegging moet ik nog even overleggen met wat huisgenoten :(
Mag ik jullie uitermate bedanken voor deze enorme sensatie, met zelfs als titel "Beleef de snelheid"..

Nou jarenlang heb ik die fijne snelheid beleefd hoor.. 3,8mbit. Welliswaar niet officieel, maar als je het 3 jaar lang gebruikt.. Dan lijkt het zowaar op een gebruiksrecht natuurlijk. (De test van PCM mag uiteraard wel gewoon blijven staan...) En natuurlijk hebben jullie het recht om die snelheid te begrenzen... Maar wat staat er tegenover? Een lagere prijs? Een (ander) gunstiger abonnement..

Terwijl de concurrentie de snelheden keer op keer verhoogt, verlaagt @home de downloadsnheid.. En wordt dat gecorrigeerd met de absurd lage uploadsnelheid van 128kb. Voor de prijs van maarliefst €48,- Omgerekend al bijna 20% duurder dan toen ik het aanschafte, minder snelheid dan toen en veel betere alternatieven....

Wellicht wordt het tijd voor enkele (sensationele) acties van abonnees?

At 26-9-2003 02:20, you wrote:
Op 1 november houdt @Home een sensationele actie speciaal voor haar abonnees. Wil jij de snelheid van @Home in het echt ervaren? Kijk dan op 1 oktober vanaf 10.00 uur op de portal bij @Home Extra's en lees wat wij van plan zijn. Houd 1 november vast vrij in je agenda want deze sensatie wil jij niet missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Misschien een idee voor T@H om een standaard e-mail formulier op te stellen voor deze snelheidsvermindering. Op die manier komen er allemaal dezelfde klachten mailtjes binnen bij @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Hmmm, ik weet nog niet, eigenlijk wel en dat is dat @home de deur uitgaat, maar ik wacht nog even af wat de toekomst ons zal brengen. Adsl is snel, goed en goedkoop, daarnaast is iswitch nog bezig, ik heb nog stiekem een beetje hoop, en belooft @home dat ze in de toekomst met 10mbit internet komen, en dan zullen ze snel met meer informatie moet komen. Ik stel mijn keuze even uit tot december, simpelweg omdat ik momenteel geen problemen heb. Maar mijn neefje heeft zijn keus al gemaakt, demon adsl, 1024/512. Kost goedkoper, en is gemiddeld over de dag gezien sneller, zijn @home verbinding viel er om de haverklap uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Tackleberry schreef op 01 October 2003 @ 11:37:
Acties bedenken is leuk, maar het belangrijkste is dat een actie GEZAMENLIJK wordt gedaan...

Destijds heb ik een actie opgezet voor de regio Den Bosch. Als dat niet was gebeurd, waren de problemen er nu waarschijnlijk nog steeds. Dit komt puur door het feit dat @Home problemen pas erkend als er x klachten zijn die exact hetzelfde zijn. Bovendien duurt het daarna nog een hele tijd voor er daadwerkelijk actie wordt ondernomen...

Dus denk er goed over na voordat er acties worden genomen, zorg dat er een groot aantal gebruikers is dat de acties ondersteunt...
Ik ben voor een actie! Kunnen we niet met zijn allen de mailserver van @home bombarderen...(oh nee die is al brak)
kunnen we niet met zijn allen...ja k*t wat kunnen wij doen??? Ik weet het niet...lijkt mij niet mogelijk om @home te 'straffen' met niks downloaden voor een dag.. of de helpdesk bombarderen, kost jezelf geld.....

wat is de beste ADSL aanbieder momneteel tussen de €35 en €50???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Laatst online: 08-09 10:48
xzoticate schreef op 01 October 2003 @ 11:42:
Misschien een idee voor T@H om een standaard e-mail formulier op te stellen voor deze snelheidsvermindering. Op die manier komen er allemaal dezelfde klachten mailtjes binnen bij @home
Dat zou ik niet doen, dan worden die namelijk allemaal standaard gedelete of ergens anders gedumpt waar niemand ze leest.
Ik vindt wel dat iedereen met @home een mail naar @home moet sturen om zich te beklagen over de gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
MadMurdock schreef op 01 oktober 2003 @ 11:41:
Nah omdat ik het toch niet kon laten, net maar even onderstaand mailtje verstuurd.. Over de opzegging moet ik nog even overleggen met wat huisgenoten :(

[...]
Zojuist dit mailtje ook naar @home gestuurd :(
eens ff kijken wat ze daar op te zeggen hebben als iedereen dit gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:07

lordsnow

I know nothing

Begin volgend jaar komt toch dat "Ethernet To The Home". Ik blijf nog even bij @home denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Klaus_1250 schreef op 01 oktober 2003 @ 11:49:
[...]

Dat zou ik niet doen, dan worden die namelijk allemaal standaard gedelete of ergens anders gedumpt waar niemand ze leest.
Ik vindt wel dat iedereen met @home een mail naar @home moet sturen om zich te beklagen over de gang van zaken.
Met een CC aan de consumentenbond of andere consumententoko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
hmm heb je een mail adress naar de consumentenbond, ik stuur graag nog een 2e mailtje met een cc naar de consumentenbond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
zooo

ook ff een mailtje met een CC'tje naar de consumentenbond...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Tijd voor %RADAR% van de TROS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

POLL, ik wil wel graag een poll hebben over wie over zou stappen naar ADSL...kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
party42 schreef op 01 October 2003 @ 11:53:
zooo

ook ff een mailtje met een CC'tje naar de consumentenbond...
mail adres???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
komop jongens, unite! We moeten wat doen! :)
pikken we dit? NEEEEEEEE!
gaan we er wat aan doen? JAAAAAAAAAA!

offtopic:
edit:
ik wil ook een poll

[ Voor 63% gewijzigd door Rambo op 01-10-2003 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
klantenservice@consumentenbond.nl
of
kassa@vara.nl

[ Voor 23% gewijzigd door wisselwerking op 01-10-2003 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
thnx, ff een 2e mailtje naar @home sturen, ook een vanuit mijn Essent email :D

/edit

zojuist het 2e mailtje verstuurd met een cc naar de consumentenbond

/edit
reactie op bericht hieronder:

Sorry ik bedoelde het mail adres van de consumentenbond :)

[ Voor 59% gewijzigd door maddog_rvo op 01-10-2003 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
radar@tros.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Laatst online: 08-09 10:48
Het probleem is eigenlijk dat @home nog niet slecht genoeg is voor Radar en de Consumentenbond. Die hebben ht nog altijd te druk met UPC of Chello ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafjedavid
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:01
@home emailen met een virus of 5 erin :-)

Wel doen als je opgezegd hebt natuurlijk :-)

[ Voor 37% gewijzigd door Dafjedavid op 01-10-2003 12:07 ]

Who Needs Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Klaus_1250 schreef op 01 October 2003 @ 12:05:
Het probleem is eigenlijk dat @home nog niet slecht genoeg is voor Radar en de Consumentenbond. Die hebben ht nog altijd te druk met UPC of Chello ;-(
daar heb ik geen boodschap aan. De consumentenbond is er voor elke consument en niet alleen voor UPC of Chello gebruikers. Let wel dat hier een overtreding wordt gemaakt. Het eerder genoemde "gewoonterecht" is een recht waarop we beroep kunnen doen.

radar@tros.nl stond in ieder geval bij mij in de CC. Indien gewenst kan ik hier mijn brief wel even posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
@party42, graag..... dan kunnen we allemaal zo`n bericht gaan versturen en misschien merkt @home dan wel dat we het menen en er beslist niet blij mee zijn, de reden dat ik graag een grote actie richting @home zie is dat ik geen andere mogelijkheid heb op een snelle internet verbinding... (ik woon in drunen en daar hebben we geen BBned)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
En waarom kan ik niet bij DEMON ADSL aanvragen (volgens de postcodecheck) en volgens de postcodecheck bij andere ADSL-aanbieders (Zonnet/XS4All enz.) wel? :{

Vind 't eigenlijk wel genoeg geweest met @Home. Maar er moet natuurlijk wel een relatief goedkoop alternatief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
demon werkt via bbned, zonnet en xs4all werken via kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
ok
To: Support@home.nl
CC: radar@tros.nl

Geachte heer / mevrouw,

Sinds enkele jaren maak ik naar volle tevredenheid gebruik van het @home
netwerk. Buiten de uitstekenende bereikbaarheid was ook de snelheid reden
genoeg voor mij om abonnee te worden van jullie netwerk.

Echter, ik vraag me af waar de nu lopende actie "Beleef de snelheid" over gaat. Juist nadat @home de snelheden van het breedband abonnement naar beneden heeft gebracht tot 2560 mbit. Vroeger lag deze snelheid rond de 3800 mbit. Met andere woorden, waar ik toen nog regelmatig met een snelheid van +/- 450 kb per
seconde over het net surfde, kom ik nu niet hoger dan 320 kb per sec. Precies de eerder genoemde verlaging.

Terwijl bij de concurrentie de snelheden keer op keer worden verhoogt, verlaagt u de downloadsnheid. Dit wordt mijns inziens op geen enkele wijze gecorrigeerd. Feit blijft dat de uploadsnelheid blijft steken op 128kbps en dat de totaalprijs onaangepast op € 48,- staat.

Niet alleen het feit dat u eerder genoemde actie niet aangekondigd hebt, maar
ook het feit dat u een jarenlang aangeboden goed ineens wegneemt c.q. verminderd ontstemt mij ten zeerste.

En gezien de actieve discussies op het internet omtrend dit onderwerp ben ik niet de enige.

Wellicht kunt u inzicht geven in de gekozen beleidsbeslissing.

In afwachting van uw reactie!

Met vriendelijke groet,

<insert your name here>
Wel een aardig mailtje toch? Moet toch eerlijk zijn, ik was ook erg tevreden over @home. Nooit wat te klagen gehad. Echter nu wel...

ps. mailtje is gebasseerd op eerder geschreven mailtje in dit topic. :)

[ Voor 4% gewijzigd door party42 op 01-10-2003 12:23 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.