Toon posts:

Radeon en FX help :)

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb nu al bijna een jaartje een ati radeon 9700 pro, en ik heb er eerlijk gezegt continu problemen mee gehad.. de enige manier waarop ik normaal kan gamen is windows 2000 te installeren en dit vind ik nergens op slaan ik wil gewoon een goede stabiele kaart die gewoon alles netjes kan draaien zonder gezeur en helemaal zonder vast te lopen.. ik heb een bios update gedaan voor zowel me radeon als me moederbord maar ook dit hielp helaas niet veel, ik heb nu dus maar besloten een nieuwe kaart te gaan kopen, ik vind het niet erg om er iets op achteruit te gaan qua performance maar hij moet wel stabiel draaien, ik heb dus een aantal reviews gelezen, maar kan dus steeds niet precies vinden wat ik zoek, ik heb bijv gekeken naar een PoV FX 5600 Ultra 2,5ns , maar ik kan dus niet echt vinden wat nou precies het verschil is met die radeon.. als iemand wat tips heeft welke eventueel goed/stabiel draaien en in ieder geval geen ati meer voor mij.. ik wil er ongeveer max. 400 aan uitgeven.

Alvast bedankt.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:13

Piggen

Lekker bakkie

ik heb een bios update gedaan voor zowel me radeon...
WTF? Een bios update voor je videokaart? Flashen, bedoel je?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 14:39

BaRF

bijna kerst

Geen ati meer? kijk dan hier eens: Het grote GeForce FX topic (Deel 4) :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Misschien offtopic, maar wel het beste advies imo, is om te kijken waarom die kaart niet stabiel wil draaien ?

Lijkt me niet echt geweldig, van een 9700 Pro naar een FX5600

[ Voor 22% gewijzigd door Glashelder op 06-09-2003 16:21 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
ja, bios update voor de kaartzelf (flashen idd) http://www.omegacorner.com/ati_bios.htm

Verwijderd

mpmad schreef op 06 September 2003 @ 16:20:
[...]

WTF? Een bios update voor je videokaart? Flashen, bedoel je?
man JIJ.

heb je die radeon van je wel ooit in een ander systeem getest ?

Verwijderd

Topicstarter
dual-zip schreef op 06 September 2003 @ 16:21:
Misschien offtopic, maar wel het beste advies imo, is om te kijken waarom die kaart niet stabiel wil draaien ?

Lijkt me niet echt geweldig, van een 9700 Pro naar een FX5600
hehe tja daar ben ik dus al bijna een jaar mee bezig, en ik vind het gewoon echt onzin dat als je een video kaart van toen der tijd een 450 euro ongeveer koopt dat ik zo lang moet gaan zoeken hoezo deze niet stabiel loopt :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mjah, er zijn toch echt zat reviews te vinden over kaarten van jouw prijsklasse. Voor exacte verschillen kan je eens het Radeon topci en het GeForceFX topic doorlezen. Zeze vraag valt echter onder http://gathering.tweakers...t_messages/610591#welkevk en gaat dus dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.