Defecte barco

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Topicstarter
Ik was aan het surfen op Yezzz en ik kwam toevallig deze aanbieding tegen :
http://www.yezzz.be/auctions/1903203.html

Zou dat defect nog te maken vallen , zou dat veel kosten , m.a.w is het wijs om deze defecte Barco te kopen ( aangezien de verkoper zegt dat de meeneemprijs dicht bij de 10 € ligt ) ?

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
Denk dat je voor 10€ niet moet verwachten dat ie nog te maken valt, mocht dat wel het geval zijn zou het waarschijnlijk bijna hetzelfde kosten als een nieuwe. Of de verkoper is gewoon dom :P

fotoblog

• MARTIJN_
  • Laatst online: 11-07 17:05

MARTIJN_

<<---^|^--->>

Van de verkoper zelf :
"Vraag: Hoeveel vraagt u voor het toestel en wat is de prijs ongeveer om het te laten herstellen?
Antwoord: De minimum vraagprijs ligt niet véél hoger dan het ingestelde startbod, doe een bod, en laat jezelf verrassen :) Ik raad af om het toestel door Barco zelf te laten herstellen, maar als je de stukken bestelt (ik kan je de bestelnummers geven) denk ik dat je voor een goeie 350 euro gesteld moet zijn. Maar ik denk dat het interessanter is om te proberen de stukken tweedehands te pakken te krijgen, nogal wat van die toestellen worden door verhuurbedrijven afgedankt, en kunnen goedkoop voor wisselstukken opgekocht worden."

En volgens de verkoper:
"Barcovision II (R9000090) tritube projector met defect aan de hoogspanning, waardoor het toestel telkens in beveiliging gaat. Bruikbaar voor wisselstukken (beeldbuizen, lenzen,...) of om te herstellen."

Als je zelf verstand van elektronica hebt is het een leuk speeltje voor 10€
Alleen hoogspanning is een lastig deel als je geen geschikte meetapparatuur voor hebt.

[ Voor 1% gewijzigd door MARTIJN_ op 06-09-2003 12:47 . Reden: leesbaar gemaakt ]

PGEQRZEM

• ViolatoR
  • Laatst online: 02-06 14:10
Nahja voor een 10tje zou ik de gok wel durven te nemen hoor :) Maar zoals ik eerder zei, verwacht er dus niet van dat je hem zomaar aan de praat hebt dan. Ik zou het gewoon doen iig en zien waar het op uitloopt.

fotoblog

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:10
Mocht het niks zijn, dan is het jammer van die 10 euro en wat moeite, maar meer ook niet.

Overigens, zover ik weet is de vision 2 een vrij oude bak, met een analoog chassis control, en zeer beperkte resolutie en bandbreedte, en daarmee niet echt vergelijkbaar met veel andere CRT's die je tegenkomt in veel hometheaters.
(maar dit weet ik niet geheel zeker)

[ Voor 76% gewijzigd door ShittyOldMan op 06-09-2003 15:36 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw