[XP] IE 6.0 sluit spontaan/OE 6.0 ook :X

Pagina: 1
Acties:

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben ben bezig met de voorbereidingen van een topic te maken over het spontaan sluiten van IE. Ik verzamel netjes topic en links en zet die in een verzendmailtje van OE..... op dat moment ook het bewijs dat ook OE hier last van heeft :X dat vermoede ik al, maar kon ik nooit hard maken.

Naja het probleem:
Als ik met IE aan het surfen ben, dat kan gewoon op GoT zijn of ergens anders, maar gewoon normale sites. sluit IE soms gewoon af.
OE sluit zelfs gewoon af zonder dat ik daar dingen voor hoef te doen.

Virussen heb ik niet en mijn systeem controleer ik ook zeer regelmatig op spyware. Ook gebruik ik geen pop-up blockers Ik gebruik panda antivirus, maar daarvoor gebeurde het ook al zo nu en dan (geloof ik).

Op GoT de o.a. volgende topics gevonden, allemaal het zelfde probleem en geen oplossing:
Spontane afsluiting IE explorer
Explorer 6 sluit af als ik wil zoeken o.a. !!!!
(er zijn er nog meer ja :) )

ok niks gevonden dan naar MS zelf:

MS Knowledge Base ik neem aan dat de bug ondertussen bekend moet zijn, ik kan alleen niet de goede woorden bedenken om een zinnig resultaat te krijgen. (beetje brak engels)

Ook via Google kan ik wel mensen vinden met het probleem, maar geen oplossingen die verder gaan dan "je hebt een virus, of spyware" En tja das nou eenmaal niet waar ;)

Misschien iemand die het probleem ook gehad heeft en weet hoe je het kan aanpassen?

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Die zou het heel waarschijnlijk wel kunnen zijn, heb de oplossing geinstalleerd en ik wacht wel af.

Tx

(het woord quit ipv close natuurlijk, toch maar eens een cursus engels doen ;) )

Verwijderd

ehhm neee closeD :P

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nou daar ben ik weer, hij vertikt het om gewoon door te gaan zonder te sluiten. En het is puur randomized lijkt het wel. Het is niet zo dat het samen hangt met een bepaalde actie. Het kan zijn als ik een bericht naar GoT stuur maar ook gewoon als ik wat zit te lezen. De kans is dus groot dat het geen probleem van IE zelf is... maar wat zou het dan wel kunnen zijn?
Voor zover ik weet is het dus alleen IE en OE, maar dat weet ik niet zeker..... het gebeurt iig niet met ICQ, trillian en dergelijke...

Ik heb nu ook weer gezocht in de knowledge base, maar dat levert niks op :(

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nou toch maar een kick. Ik word er namelijk echt totaal niet goed van :(

Het gebeurt alleen bij internet explorer en outlook express. Ik heb geen flauw idee waar ik moet zoeken en of er een bepaald programma een conflict heeft of zo. Ik heb lately helemaal geen nieuwe hulpprogramma's geinstalleerd voor zover ik weet namelijk.

Popup blokker? Ja die gebruik ik van Google, maar dat is van NA het moment dat ik prblemen kreeg. Iemand misschien toch nog een idee?

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Misschien het herstel functie van Office gebruiken! MIsschien dat een DLL of iets anders is aangepast of verwijderd!

Kan geen kwaad ;)
Pagina: 1