Spontane afsluiting IE explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 19:49
Wanneer ik op het internet een pagina intik die niet bereikbaar is of niet gevonden kan worden, dan sluit mijn venster van IE zich automatisch. Ik heb hier pas sinds kort last van en heb geen idee wat het kan zijn. Normaal gezien hoort er dus 'kan pagina niet weergeven'te staan, maar in plaats daarvan sluit het venster gewoon.:( Dit kan behoorlijk irritant zijn. Iemand suggesties waar dit aan kan liggen of dat er wellicht een instelling voor is. Mijn configuratie is:
Amd athlon 900@1120, abit kt7a, msi geforce mx, en ik gebruik windows 98 se. De eerste paar weken had ik echter nergens last van.

• Jimanez
weet dan niemand dit?????????????????????????????

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 11:09

Nietzman

Woei!

1. niet na tien minuten lopen te miepen van 'help nou toch' heb eens geduld wilje....

2. welke internet explorer schat? versienummertje misschien? t'lijkt me sterk dat je de 4.0 die bij windows zat nog draait...

3. wat heb je veranderd aan je configuratie toen hij er mee begon, eerst eens terugdenken.

• Jimanez
10 minuten. Als je goed naar mijn post kijkt, is het al een week geleden.

Het versienummer van I.E. is 5.5, echter het begon bij versie 5.0 en k heb daarna dus IE 5.5 geinstalleerd, maar het probleem bestaat.

Ik heb echt niets aan mijn configuratie veranderd. Ik veronderstelde dat er wellicht een instelling voor was. En dat is dan ook mijn vraag.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

netscape/opera?

(niet als flame bedoelt gewoon als oplossing)

hmmz

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Als je geen reactie krijgt, weet niemand gewoon het antwoord! :+
Pagina: 1