Klein probleempje met m'n grafische kaart. Ik bootte net en telkens tijdens dat ie winxp aan het laden was gaf ie rare strepen op een gegeven moment. Even daarna zat ik zonder beeld. Ik ga dan in veilige modus en uninstall de drivers om te kijken of het hieraan lag. En ja het waren de drivers. Het waren 3.8 catalyst van ati zelf. Ooit iemand hier al problemen mee gehad? Nu wil ik nieuwe drivers installeren maar k weet nog niet goed welke. 3.9beta? of 3.8 van hercules zelf of moet ik naar een vroegere versie gaan?
Mss dat het hier mee te maken heeft maar gisteren zat ik even NFS HP2 te spelen op 1280*960 @ 6x fsaa k haalde hier ongeveer 75-80fps gemiddeld. Nu even daarna test ik opnieuwe op 1024*768 geen fsaa en hier haald ie ook ongeveer 75fps
dus k check terug op 1280 met fsaa op 6x terug en hier werd ie 30fps gem. Zelfde omstandigheden.
K heb net de hercules 3.8 geprobeert maar die geven dezelfde fps. Aan wat kan dit liggen?
Not iets. 3dmark draait niet. Geeft een fout van dx8.1 en drivers installeren.
Update: net patch geinstalleerd voor 3dmark 01 en dat werkt toch al.
Update: omega drivers is nog erger. Nog minder frames en artifacts erbij
Artifact tester geeft nog geen artifacts aan dus het ligt wel degelijk aan de omega drivers. Wat kan ik nog doen?
Mss dat het hier mee te maken heeft maar gisteren zat ik even NFS HP2 te spelen op 1280*960 @ 6x fsaa k haalde hier ongeveer 75-80fps gemiddeld. Nu even daarna test ik opnieuwe op 1024*768 geen fsaa en hier haald ie ook ongeveer 75fps
K heb net de hercules 3.8 geprobeert maar die geven dezelfde fps. Aan wat kan dit liggen?
Not iets. 3dmark draait niet. Geeft een fout van dx8.1 en drivers installeren.
Update: net patch geinstalleerd voor 3dmark 01 en dat werkt toch al.
Update: omega drivers is nog erger. Nog minder frames en artifacts erbij
Artifact tester geeft nog geen artifacts aan dus het ligt wel degelijk aan de omega drivers. Wat kan ik nog doen?
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 70503 op 31-10-2003 11:54 ]