[image] veel kleine plaatjes samen 1

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-08 08:57

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een programma waarmee je het volgende kunt:

Een afbeelding met allerlei kleine plaatjes (Die je gewoon uit een map haalt, zijn dus gewoon eigen plaatjes) maar als je van verder af kijkt, één groot plaatje is, als het ware. Net als ooit die reclame dat je 1 plaatje zag, en toen je dichterbij kwam zag je dat het allemaal andere mensen waren met ander kleur shirt aan.

Ik heb al gezocht, maar .1 wist niet echt hoe ik het moest noemen, en .2 ik kwam steeds alleen op fotoshop uit (waarmee het uiteraard ook kan, maar het vrij veel werk kan zijn met een paar honderd plaatjes :) )

Ik weet wel dat het bestaat, heb het wel eens werkend gezien, dus dat je meerdere plaatjes inlaad als de kleine plaatjes, en dan 1 plaatje inlaad wat ie gaat proberen na te bootsen met die grotere plaatjes.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:34

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-08 08:57

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
Thnx, dat was het woord ja :)

Ik ga iig even verder proberen.. Wel jammer dat ik tot nu toe alleen heb kunnen vinden, dat hij op kleur sorteert, en niet zegt van : die vorm is zo, daar doe ik wel plaatjes, daar niet (dus eigenlijk alleen maar 2 "kleuren", gedeelten wel gedeelten niet snapje?

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 10:18
Volgens mij is dit wat je bedoelt. Een afbeelding samenstellen uit allemaal kleine plaatjes. :)

Voorbeeldje (uit een huiskamer topic)
Afbeeldingslocatie: http://www.parse.nl/~michiel/shutthefuckup.jpg