Oeps

Verwijderd
None
Verwijderd
Die "Wallhack" heb ik idd ook met mn 9500, trouwens ook met mn oude 7500. Alles gaat knipperen en je kan idd fftjes door de muren heenkijken. Ik vraag me ook al een tijd af wat het is maar kwaad kan het niet denk ik...Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 21:06:
Hmm... Wat ik nou leuk vind van de radeon, is telkens als ik gaat counterstriken, en iemand komt online op msn. Krijg ik een hele leuke wallhack
Tijdelijk dan, als dat vierkantje rechtsonder weer weg is dan is de wallhack ook weg. Is dit eigenlijk wel goed voor de videokaart? Of misschien moet ik ergens een fix gaan halen ofzo?
.......
/me Een echte patomaan
[ Voor 67% gewijzigd door MahRain op 08-09-2003 21:42 . Reden: mededeling ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Sluuut op 09-09-2003 15:52 . Reden: veel typo's :| ]
57696520646974206c65657374206973206e657264
Heb je toevallig AA en AF 'to the max' aanstaan? Dat zou het verschil wel verklaren.Sluuut schreef op 09 September 2003 @ 13:34:
Echt triest. Ik haalde voorheen 4500+ score met 3dmark 2003, toen had ik XP met Catalyst 3.5
Nu heb ik Win2K met Catalyst 3.7 en haal ik een score van net boven de 3000dat is 66% van de max score...
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door n00bs op 09-09-2003 23:50 ]
Stop chasing the dream, you're already living it
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Geen idee wat het er mee te maken zou kunnen hebben, maar probeer het op te lossen door aan de shift-toets niets toe te kennen en met een andere toets te kruipen.Captain Pervert schreef op 09 September 2003 @ 23:55:
Kent niemand hier dit probleem:
[rml][ Counter Strike] nieuwe installatie alleen nog maar kruipen[/rml]
Vanaf Catalyst 3.6 zit er een bug in waarmee in Counter-Strike de shift-toets vast blijft zitten. De Omegadrivers lossen het weliswaar op, maar die wil ik liever niet en ik vraag me af wat de shift-toets met videokaartdrivers te maken hebben.
Ik wil even benadrukken dat het NIET gaat om een of ander scriptje, het ligt echt *bewezen* aan de Catalyst drivers.
Verwijderd
Dat komt door de instelling "Dynamic Glow" bovendien vreet die op dit moment nogal wat performance.Verwijderd schreef op 09 september 2003 @ 11:31:
Ik had in Jedi Knight: JA problemen met deze drivers, ze deden het wel maar als ik onder lichtbronnen doorliep had ik hele felle flitsen (verblindend)... geen idee wat het was, de game is finished en andere games hebben er geen last van.
Niet op voorraad.
Dat komt door een TSR, de Ati taskbar icon application. Als je die uitzet op het tabblad options heb je nergens meer last van. Helaas kun je dan ook niet snel modussen switchen en gebruik maken van bijv. andere kleurinstellingen in OpenGL van het tabblad color.Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 00:03:
[...]
Geen idee wat het er mee te maken zou kunnen hebben, maar probeer het op te lossen door aan de shift-toets niets toe te kennen en met een andere toets te kruipen.Indien mogelijk...
Bnet pindle#2913
dit zijn nou precies de problemen die ik met mijn standaard drivers ook had..dual-zip schreef op 05 September 2003 @ 17:11:
Deze drivers gaan er bij mij net zo hard weer af als dat ze erop gekomen zijn:
[afbeelding]
En het bijpassende blauwe scherm zag er ongeveer zo uit kwa tekst:
[...]
juiste kleur maar effe gedaan
BSOD guide geen zin in. Drivers gaan eraf
![]()
[ Voor 28% gewijzigd door Paulus0013 op 10-09-2003 01:01 ]
Fastwrites= always OFFn00bs schreef op 09 September 2003 @ 23:50:
En meestal komen die probs door "Fastwrites" of te laag AGP voltage
[ Voor 22% gewijzigd door Madrox op 10-09-2003 03:06 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Nee toevallig nietwarp schreef op 09 September 2003 @ 19:42:
[...]
Heb je toevallig AA en AF 'to the max' aanstaan? Dat zou het verschil wel verklaren.
Zo'n groot verschil zit er n.l. niet tussen 2K en XP.
WEBN & chill (@IBKR)
Alt-tab is bij een heleboel spellen een probleem, kijk maar eens in de readme's van de betreffende spellen. Dat ligt niet aan de drivers o.i.d. maar aan de spellen zelf.Madrox schreef op 10 September 2003 @ 02:24:
Alt-tab is en blijft een probleem vanaf day one.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 22:09 ]
Yep vaak maken spellen Alt-tab opzettelijk onmogelijk om te voorkome dat je "andere software" die je zou kunnen helpen makkelijk ernaast kan draaien dit was oa het geval met de eerste releases van Dark Age Of Camelot.warp schreef op 10 September 2003 @ 16:25:
[...]
Alt-tab is bij een heleboel spellen een probleem, kijk maar eens in de readme's van de betreffende spellen. Dat ligt niet aan de drivers o.i.d. maar aan de spellen zelf.
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Dus Nvidia-kaarten hebben daar ook last vanwarp schreef op 10 September 2003 @ 16:25:
[...]
Alt-tab is bij een heleboel spellen een probleem, kijk maar eens in de readme's van de betreffende spellen. Dat ligt niet aan de drivers o.i.d. maar aan de spellen zelf.
Heb het inmiddels al verholpen door smart gart te verwijderen. Toch bedanktn00bs schreef op 12 September 2003 @ 17:46:
Drivers uninstallen... en dan weer installen
[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 13-09-2003 15:45 ]
Suggestie voor Counterstrike: NIET ZEIKEN !!!!Notna schreef op 13 september 2003 @ 11:53:
Damn, ik wil dus counterstike spelen, ik zet de settings op opengl met een reso van 1280x960. Moet een radeon 9800 pro wel trekken denk ik zo. Wat blijkt, de frames zijn maar tussen de 50 a 60 als er wat gasten lopen. Geloof niet dat dat moet.
Heb al een beetje rond gekeken, en heb dus die ati_npatch 1 al geprobeerd, heb truform uitgezet en heb ook fps_max 100 gedaan. Het mag niet baten. Iemand nog een suggestie?
Heb ook problemen met Elite Force 2. Als ik FSAA aanzet, dan gaat alles met 1fps. Niet echt de bedoelingSuggesties?
(zie voor specs me sig )
Omdat ie er vaak genoeg onder duikt slimmerik. En cs spelen met <30 fps is niet echt leukBioWEB schreef op 13 September 2003 @ 17:22:
[...]
Suggestie voor Counterstrike: NIET ZEIKEN !!!!Waarom zou je dat spel met 200fps willen spelen als die 50 of 60 waar je het over hebt toch echt wel zou moeten volstaan ?
Ah, had uit je post opgemaakt dat je niet onder de 50 kwam...Notna schreef op 13 September 2003 @ 17:24:
[...]
Omdat ie er vaak genoeg onder duikt slimmerik. En cs spelen met <30 fps is niet echt leuk
Probeer: ati_npatch 0Notna schreef op 13 September 2003 @ 11:53:
Damn, ik wil dus counterstike spelen, ik zet de settings op opengl met een reso van 1280x960. Moet een radeon 9800 pro wel trekken denk ik zo. Wat blijkt, de frames zijn maar tussen de 50 a 60 als er wat gasten lopen. Geloof niet dat dat moet.
Heb al een beetje rond gekeken, en heb dus die ati_npatch 1 al geprobeerd, heb truform uitgezet en heb ook fps_max 100 gedaan. Het mag niet baten. Iemand nog een suggestie?
Heb ook problemen met Elite Force 2. Als ik FSAA aanzet, dan gaat alles met 1fps. Niet echt de bedoelingSuggesties?
(zie voor specs me sig )
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Geprobeerd, helaas helpt het nietGambitRS schreef op 13 September 2003 @ 18:53:
[...]
Probeer: ati_npatch 0
ati_npatch 1 zet truform dus aan, niet uit. ati_npatch 0 zet hem wel uit.
Verwijderd
Verwijderd
hej BioWEB.
[ Voor 18% gewijzigd door mydogisgone op 21-09-2003 11:05 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 12:53 ]
ground en signal van composiet kabel tijdelijk verbinden met 75 of 80 ohm weerstand, hotkey maken, tv er weer aan... en draaien die handelEraZor schreef op 05 September 2003 @ 16:40:
Meen je niet!? Het was de enige manier om de tv-out aan de gang te krijgen bij mij... Of zou 't nu gewoon per default op 'enabled' staan ofzo? :?
Een 'work around' hiervoor is het heen-en-weer wisselen van de resolutie. Even een andere en dan weer terug, en je scrolt weer normaal.Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 12:35:
Ik heb sinds cat 3.7 een "klein" probleem met het scrollen tijdens het alt-tabben uit een 3d game (zit dit te tikken met morrowind op de achtergrond)..
Zoiets als hieronder bedoel ik dan:
[afbeelding]
Ik neem aan dat het een driver probleem is, temeer omdat het bij het omhoogscrollen niet gebeurt.![]()
(ati radeon 9700 pro op windows xp; neem aan dat er niet meer info nodig is dan dit, omdat het ws. een driverprobleem is).
[...]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik speel Delta Force Black Black hawk Down, daarmee werkt alt-tab niet als je schermresolutie en de resolutie van je spel gelijk zijn.warp schreef op 10 September 2003 @ 16:25:
[...]
Non taken
De 'troubleshoot' knop zit er gewoon nog in (bij de Omega's althans). Geen probleem dus, maar evenzogoed bedankt nog!JumpStart schreef op 24 september 2003 @ 18:47:
[...]
Een 'work around' hiervoor is het heen-en-weer wisselen van de resolutie. Even een andere en dan weer terug, en je scrolt weer normaal.
Mijn probleem met Cat 3.7 is dat de hotkeys voor gamma- en brightness instellingen in Steam / Counterstrike niet werkenAangezien ik een TFT scherm heb is dat toch best wel een belangrijke optie in games...
Ik heb ctrl-f12 ingesteld op 'load next profile' wat dan gamma naar 1,60 is. (Een milde aanpassing dus). Die pakt 'ie wel in andere games, niet in CS 1.6...
Verwijderd
Ik heb nu Windows XP weer eens geinstalleerd met Catalyst 3.7 en haal een score van 5008Sluuut schreef op 09 september 2003 @ 13:34:
Echt triest. Ik haalde voorheen 4500+ score met 3dmark 2003, toen had ik XP met Catalyst 3.5
Nu heb ik Win2K met Catalyst 3.7 en haal ik een score van net boven de 3000dat is 66% van de max score...
Ligt dit eerder aan Win2K .. of is er misschien een ander probleem?
Ik heb namelijk altijd goeie ervaringen gehad met 2K, maarja dat was in de tijd toen ik een Matrox G400 had
Halo hapert als de *&%^%(* op 1280x1024. En helaas is dat de enige resolutie die er goed uit ziet op m'n TFT
Verwijderd
of aan XP. Heb hier minsten 1 spel wat onder 98 wel goed draait en alt-tabbed en onder XP niet . . .warp schreef op 10 September 2003 @ 16:25:
[...]
Verwijderd
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
ik draai halo op de 3.7 nu en die draait perfect.Pjoek
burp.
Door Pjoek - Thursday 02 October 2003 12:11
Iemand problemen met Halo in combinatie met de catalyst 3.7 driver?
Ik dus wel namelijk. Ik krijg bij het opstarten van Halo een 'Exception!' melding en dan ben ik weer op mn bureaublad.
Ik heb een Ati radeon 8500 en WinXP Pro volledig ge-update.
[ Voor 29% gewijzigd door Hubert op 06-10-2003 13:35 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
dat was dus een antwoord op de vraag van de gebruiker die ik geqoute hadVerwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 13:40:
Ja en? Mooi dat HALO het doet die moet ik ook nog hebben!!! Maar wat wil je daar mee zeggen?
Ik bedoel bij mij deden enkele games het helmaal niet!!! en ook als ie de java virtual machine moest op starten om bepaalde elementen in websites te laten zien liep de pc vast!!!! Ik kon niet een op www.astalavista.com (daar heb je ook vm voor nodig) vind dit dan ook een zware bug! Maar nu draai ik weerl 3.6 alles perfecto, hoop dat 3.8 wel werkt.
[ Voor 3% gewijzigd door Hubert op 06-10-2003 13:55 ]
Verwijderd
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Heb de vraag een beetje over het hoofd gezien, maar beter laat dan nooitmydogisgone schreef op 21 September 2003 @ 11:04:
[...]
hej BioWEB.
heb ff een vraagje jij hebt bijna hetzelfde systeem als ik.
is het misschien niet slimmer die twinmos geheugen van je op 200fsb te zetten en dan je proc op een mp van 10?
of heb je pc2700 geheugen?
ik zelf heb ze hier op pc3200 en mijn xp 2400 draait op een fsb van 200 en dan een mp van 10
dat draait veel vetterbelieve me
![]()
btw ik heb mijn radeon 9700pro niet overgeclockt en ik haal de 16500 aldus dat je het ff weet...
Jeuh gelijk ff uitproberenVerwijderd schreef op 08 October 2003 @ 21:19:
Voor iedereen die het nog niet weet de catalyst 3.8 is uit!!!!!
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
neuh lijkt me niet nodigNovah schreef op 08 oktober 2003 @ 23:22:
Enige topictitel change misschien?
In aantal games kondigde ze vooruit gang aan, kben benieuwd. Hopelijk geen (nieuwe) 3d mark truuks ofzo.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq