Ik heb sinds afgelopen zaterdag een Samsung A800 en ben er zeer blij en tevreden mee. Nu hoorde ik gisteren van iemand die ook een A800 heeft (bijna een jaar nu) dat Samsung nogal veel fouten heeft in de software van deze telefoon. Zijn telefoon is spontaan uitgegaan een keer en na opnieuw opstarten waren ineens al zijn instellingen weg, ook zijn telefoonboek was helemaal leeg. Daarnaast kon hij ook helemaal niks meer instellen, want dat wilde simpelweg niet meer. Nu is mijn telefoon wel nieuwer, maar volgens die gast is er nog niets aan gedaan door Samsung.
Wie kan mij vertellen of dit ook daadwerkelijk zo is? Ik ben niet graag straks mijn telefoon 6 weken kwijt ter reparatie, want hij is hem nu zolang kwijt volgens Samsung.
Ik heb gezocht met Google en in de search, maar dat levert niet veel op waaruit ik voldoende info kan halen.
Wie kan mij vertellen of dit ook daadwerkelijk zo is? Ik ben niet graag straks mijn telefoon 6 weken kwijt ter reparatie, want hij is hem nu zolang kwijt volgens Samsung.
Ik heb gezocht met Google en in de search, maar dat levert niet veel op waaruit ik voldoende info kan halen.
[ Voor 6% gewijzigd door Godjira op 05-09-2003 08:39 ]