Toon posts:

Tel. kapot....nieuwe sl55, hoe het beste??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn "probleem"zit zo: Ik heb december 2002 een 1jarig Hi 20 abonnement afgesloten icm een samsung A800 (290 euro).
Na al eerder een keer gerepareerd te zijn moest ik mn Samsung een paar weken terug weer wegbrengen en kreeg vandeweek te horen dat hij niet gerepareed werd. Dit wegens vloeistofschade (onderzoeks-/ verzendkosten 41 euro :( )!!! En ik zit nog t/m december vast aan mn abonnement, en heb dus geen telefoon meer!!
Nu viel mn oog op de supermooie siemens SL 55, dus ik gevraagd in die winkel waar ik die andere tel had weggebracht hoeveel die zou kosten als ik mn abo met 2 jaar verleng. Nog 349 euro, en als ik mn abo verhoog en verleng met Hi 30 kostte die SL55 nog 319!!!
Wat is nu het beste om te doen???

- Mn abo af laten lopen en wachten op een nieuwe actie ergens waar die sl55 goedkoop is??
- Bellen naar de Hi klantenservice of ze eventueel een mooie aanbieding kunnen doen met verlenging van mn abo met 2 jaar??
- Misschien nog een andere optie??

Verwijderd

Probeer je Hi abonnement om te zetten in een Flexibel abonnement van € 8,95 per maand en sluit ergens anders een nieuw abonnement af. Dan betaal je je Hi abonnement nog tot december, maar dan bel je gewoon met je nieuwe abonnement met belminuten.

Verwijderd

Topicstarter
Ahaa, ik snap t ja...........ik denk dat ik zowiezo de Hi klantenservice maar even bel voor hoeveel ze me die sl55 aan kunnen bieden, misschien wel een stuk goedkoper dan in de winkel!!
Maar kan je met Hi ook gewoon MMS-en????