Verwijderd
of http://www.just-data-reco...om/download_unformat.html
olav: betreffende jouw link
olav: betreffende jouw link
ADDITIONAL INFO
This program was designed to only be ran in MS-DOS versions 5.0 to 6.22. If you have upgraded to Windows 95, Windows 98, Windows NT, or any other Operating system this command will not restore any information but may possibly cause additional issues with the Hard Drive.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 20:37 ]
Welkom op GoT 
Voor dergelijke vraagjes is trouwens een stukje in de (subforum)-FAQ geschreven, wat weer doorverwijst naar Hoe krijg ik verloren gaande data terug?. Ik zou zeggen: lees dat stukje over unformat even door (plus natuurlijk de eerdere topics hierover: [search=unformat] - je eigen topictitel
) 
Ik snap dat je met je handen in het haar zit door die format, maar juist dan wil je rustig aan doen en eerst goed zoeken etc: kan er minder fout gaan
Je zou bijvoorbeeld getdataback kunnen proberen; www.runtime.org
Over welk bestandssysteem hebben we het trouwens? Zeker relevant namelijk
Voor dergelijke vraagjes is trouwens een stukje in de (subforum)-FAQ geschreven, wat weer doorverwijst naar Hoe krijg ik verloren gaande data terug?. Ik zou zeggen: lees dat stukje over unformat even door (plus natuurlijk de eerdere topics hierover: [search=unformat] - je eigen topictitel
Ik snap dat je met je handen in het haar zit door die format, maar juist dan wil je rustig aan doen en eerst goed zoeken etc: kan er minder fout gaan
Je zou bijvoorbeeld getdataback kunnen proberen; www.runtime.org
Over welk bestandssysteem hebben we het trouwens? Zeker relevant namelijk
offtopic:
Omdat je gloednieuw bent: lees FAQ topicstart en SA Policy specifiek voor SA even door om te zien hoe en wat op GoT
Omdat je gloednieuw bent: lees FAQ topicstart en SA Policy specifiek voor SA even door om te zien hoe en wat op GoT
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)