Toon posts:

[Vietcong] Start niet meer op!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Leuk probleempje met Vietcong.

Probleem
Ik heb Vietcong geinstalleerd, netjes emt beide CD's. Vervolgens start ik Vietcong op, en er gebeurt niks. De PC laadt de CD wel, maar er gebeurt niks meer mee, daarna stopt de CD-ROM speler ook met lezen en dan is alles afgelopen. Hoe valt dit te fixen?

Opmerkingen
Op het forum gezocht, maar 1 topic gevonden en op google gezocht, zonder succes. Alle patches (en zonder patch) geprobeerd, dus vanaf 1.1 - 1.3. Opnieuw geinstalleerd al geprobeerd, ook eerst herstarten en dan proberen. Versie is legaal, geen kopie en geen download! De nieuwste drivers van alle hardware is aanwezig, nieuwste DirectX...

PC Specs
• P4 2,667 GHZ
• 512MB PC 2700 DDRAM
• Ati Radeon 9700 Pro 128MB
• Windows XP Pro.

Vreemd
Hij heeft het wel gedaan, maar ineens hield Vietcong ermee op, zonder reden. Zo is dit probleem dus gekomen...

Verwijderd

heb je ook al geprobeerd de game opnieuw te installeren in een andere directory?

Verwijderd

Topicstarter
Hm...nee dat niet, maar zou dat effect kunnen hebben dan?

Verwijderd

Probeer het eens zou ik zeggen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Geprobeerd, geen effect. Ook totaal alles eraf gehaald, ook alles uit het register, met RegClean. Geen succes...

Verwijderd

Topicstarter

Modbreak:
Illegaal!

[ Voor 41% gewijzigd door White Dust op 07-09-2003 10:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niet dus!

(de actie wel, maar als je in bezit bent van een legale versie mag het toch?)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 16:55 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:07
Maar op GoT willen we het toch niet hebben, aangezien we niet kunnen controleren of jij het spel ook echt hebt. Topic gaat dan ook dicht.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.