Woei m'n eerste Spielerij topic
\o/
Probleemstelling
Het probleem wat ik heb, constateer ik na de installatie van het ons aller Vietcong. Heb netjes CD 1 en 2 geinstalleerd, en vervolgens wil ik de game starten, wat niet lukt. Krijg wel een zandlopertje in Windows.. maar na 10 seconde gebeurt er niets meer.
M'n DVD speler (waar de CD in zit) wordt wel aangesproken als 't ware, maar ook die is na een tijdje gewoon weer stil.
Wat heb ik geprobeerd?
Ehm Windows9x/2000 compatibility aan en uit gezet, wat niets hielp. De patch van Vietcong geinstalleerd, hielp ook niets. Op google gezocht naar een soortgelijke probleem omschrijving, helaas zonder resultaat.
Mijn system specs:
* P4 2.0 Ghz
* 512 Mb DDR PC2100 mem
* Hercules 3D Prophet 9000 Pro
* 16x Pioneer DVD / 12x20x32 Plextor
* IIyama VMP 450
En dit alles loopt op Windows XP met de laatste updates en verder is de hardware geen % -tje overclocked
Rest van de specs @ http://www.tweakers.net/gallery/sys/185
Hopelijk genoeg info voor een nuttig topic
Probleemstelling
Het probleem wat ik heb, constateer ik na de installatie van het ons aller Vietcong. Heb netjes CD 1 en 2 geinstalleerd, en vervolgens wil ik de game starten, wat niet lukt. Krijg wel een zandlopertje in Windows.. maar na 10 seconde gebeurt er niets meer.
M'n DVD speler (waar de CD in zit) wordt wel aangesproken als 't ware, maar ook die is na een tijdje gewoon weer stil.
Wat heb ik geprobeerd?
Ehm Windows9x/2000 compatibility aan en uit gezet, wat niets hielp. De patch van Vietcong geinstalleerd, hielp ook niets. Op google gezocht naar een soortgelijke probleem omschrijving, helaas zonder resultaat.
Mijn system specs:
* P4 2.0 Ghz
* 512 Mb DDR PC2100 mem
* Hercules 3D Prophet 9000 Pro
* 16x Pioneer DVD / 12x20x32 Plextor
* IIyama VMP 450
En dit alles loopt op Windows XP met de laatste updates en verder is de hardware geen % -tje overclocked
Rest van de specs @ http://www.tweakers.net/gallery/sys/185
Hopelijk genoeg info voor een nuttig topic
edit:
Mede voor Switch: Alle drivers zijn de laatste drivers
Mede voor Switch: Alle drivers zijn de laatste drivers
[ Voor 4% gewijzigd door Willem op 21-05-2003 17:46 ]