[Ervaringen] Asus M3700N notebook

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 565 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zit die 2e geheugen SO-DIMM :? Ik heb de onderkant losgeschroef en daar zit maar 1 SO-DIMM.

Dat vind ik wel een nadeel van deze laptop, Dell geeft duidelijk aan in de handleiding hoe je het geheugen kan upgraden, bij Asus raden ze je aan naar zo'n service centrum te gaan :{

Doe het liever zelf, sneller en goedkoper :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 09:39:
Waar zit die 2e geheugen SO-DIMM :? Ik heb de onderkant losgeschroef en daar zit maar 1 SO-DIMM.
heey .. ben ik weer.. na lang ploegen even oud forumtopicje omhoog gehaald..

het tweede SO-DIMMetje zit boven in je laptop.. om precies te zijn links naast je aan uit knop onder dat zwarte kapje .. boven de F2 tot F6.. pas wel op met open halen.. eventjes een mesje onder en klik laten zetten.. niets afbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:05

Reinier

\o/

Nouja, als de/het topic toch gekickt is:

Mijn fannetje (linker bovenhoek) maakt een zeurderig ratelend geluid, bijvoorbeeld als ik door een webiste scroll. Het lijkt of hij wil aanslaan maar dan niet voor elkaar krijgt. Bij zware toepassingen gaat hij wel voluit blazen, dus echt stuk is de fan niet. Misschien zit er softwarematig iets fout in de aansturing van de fan?
Klinkt dit bekend, is het een probleem of hoort het zo?

Verder geen problemen, hele fijne laptop... en btw:
pjottum schreef op 06 februari 2004 @ 14:05:
@unhappy man: maar ga je die foto van die tas nog wel uploaden?
Het is lang terug, maar als je nog steeds op foto's wacht wil ik die binnenkort wel even maken voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:18

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ja, zeg! Doe dan ff!
;)

Zie ook onder mijn nick.. :)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LopeZ schreef op donderdag 04 september 2003 @ 15:39:
voldoet de grafische kaart om af en toe een spelletje te spelen?
Nee, onboard intel spul
hoe groot is de resolutie maximaal op de laptop?
SXGA displays 1280 horizontal lines x 1024 vertical lines. (1.310.720 pixels) vond ik via google, pin me er niet op vast
Is de muis die je erbij krijgt optisch?
Waar zie je die muis staan? Boeit dit echt als je en laptop van 1600 koopt?
Is de tas stevig die je bij aanschaf krijgt?
Ga kijken bij Mycom :?
Is het eenvoudig geheugen upgraden?
Bijna altijd zit er aan de onderkant een klepje die wegschroeft, ram erbij en klaar

Verder vraag ik me af waarom je uberhaupt een laptop gaat kopen waar gewoon niets over bekent is. Zo goed vind ik Asus niet voor notebooks, mijn tip kijk eens bij Dell, Acer, HP/Compaq, Fujisu Siemens/Packerd Bell. Allemaal merken die veel langer in de laptop business meespelen dan Asus en waar je naar mijn mening beter bij af bent.

Wil je perse die laptop omdat je Asus fan bent oid ga dan gewoon naar Mycom en stel je vragen daar :)
vette onzin dat asus geen notebook merk is. waar haal jij die onzin vandan. en om nou acer fujitsu of packard beter te doen lijken dan asus
asus is gewoon een topmerk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 20:05

Reinier

\o/

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:14:
[...]

vette onzin dat asus geen notebook merk is. waar haal jij die onzin vandan. en om nou acer fujitsu of packard beter te doen lijken dan asus
asus is gewoon een topmerk!!
Goede kick man ;)
En ieder z'n voorkeur. Ik ben blij met mijn Asus flaptop, een ander is weer fan van Acer. Prima toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik ben ook nog steeds blij met mijn Asus laptop.
Alleen wel jammer dat er nu redelijk wat krassen op de bovenkant van mijn laptop zitten, maarja daar zal niks tegen te doen zijn. Voor de rest nog erg tevreden :)
Dus dat Asus geen notebook merk zou zijn is idd wel onzin, daar heb je gelijk in nickpancamo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 20:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Laten we nou niet gaan bekvechten over meningen die 2 jaar geleden verkondigd zijn. Ik heb nu bijna 2 jaar een Asus M2400N notebook en die bevalt prima. Maar 2 jaar geleden was Asus nog geen wereldmerk qua notebooks. Wel is Asus al heel lang zo'n beetje het enige merk dat zelf z'n notebooks bouwt ipv kant en klare designs en onderdelen in te kopen.

Inmiddels kun je Asus abseoluut beschouwen als een goeie notebook fabrikant.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:40

Greyfox

MSX rulez

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2004 @ 21:04:
[...]

heey .. ben ik weer.. na lang ploegen even oud forumtopicje omhoog gehaald..

het tweede SO-DIMMetje zit boven in je laptop.. om precies te zijn links naast je aan uit knop onder dat zwarte kapje .. boven de F2 tot F6.. pas wel op met open halen.. eventjes een mesje onder en klik laten zetten.. niets afbreken
Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die ervaring hebben met deze 'operatie'.
Ik wil mijn geheugen uitbreiden naar 1024 Mb, maar ik sta niet zo te springen om zo'n in-het-zicht-klepje te mollen.
Ik zie namelijk veel ledjes, knopjes en dergelijke.
Zitten die bijvoorbeeld in het klepje vast of valt het klepje er overheen?
En waar kun je het beste het mesje tussen zetten?

Iemand tips?

MSX 2 rulez more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik heb het zelf nog niet opengemaakt, maar ik verwacht dat de ledjes onder het klepje zitten (net zoals de meeste losse toetsenborden). De knopjes zullen er waarschijnlijk wel inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:40

Greyfox

MSX rulez

Xof schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:20:
Ik heb het zelf nog niet opengemaakt, maar ik verwacht dat de ledjes onder het klepje zitten (net zoals de meeste losse toetsenborden). De knopjes zullen er waarschijnlijk wel inzitten.
Ik ben er achter. :)
Hij zit (logischerwijs) precies aan de achterkant van waar de extern toegankelijke zit.
Ofwel rond de linker shift/z/x/ctrl.

Je kunt erbij door hetvolgende te doen.
Zet een mesje tussen de esc en het klepje.
Wrik het los, aan de linker kant dus.
Trek het naar links, zodat je het kunt verwijderen (ledjes en knopjes zitten erin).
Je ziet nu schoefjes.
Verwijder de twee schroefjes voor het toetsenbord en trek het naar boven.
Verwijder het toetsenbord
Je ziet dan het klepje met DDR wat je kunt verwijderen en dus die dimm vervangen.

Veel plezier :-)

MSX 2 rulez more

Pagina: 1 2 Laatste