She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Oftewel, wat kunnen wij hieraan doen ?Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
Ik werk niet bij de sns, het enige wat je kan doen is contact met hun opnemen.
[ Voor 12% gewijzigd door Attilla op 04-09-2003 09:07 ]
Ik ga zwaar de boot in nu voor zo'n 500 euro
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Pak gewoon even de telefoon en regel het verder. Op zich is het inderdaad wel interessant om over na te denken maar waarom zet je hem dan niet in SG?HarrieH schreef op 04 September 2003 @ 09:09:
Yeah maar waar het om gaat is dat dit een grote banks is, dit is toch niet normaal... Hoe moeten mensen nu aandelen kopen?
Jij kan hier misschien jouw frustratie hier er uit gooien, maar daar hebben we niks aan.
Preciesquote: FAQ Internet & Telefonie
---------------------------------------------------------------------------
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
Oftewel, wat kunnen wij hieraan doen ?
Ik werk niet bij de sns, het enige wat je kan doen is contact met hun opnemen.
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 04-09-2003 09:10 ]
Wauw, een sig!
Verwijderd
Maar vreemd dat hij down is. Zelfs als je binnen zit bij de bank kan je er niet bij.
Internet lijkt mij niet de enige manier om aandelen te kopen. Mocht dit wel zo zijn, dan lijkt het me dat je persoonlijk niet helemaal slim bezig bent. Ik zou (zeker als het om geld gaat) zorgen dat ik een back-up bij de hand heb.HarrieH schreef op 04 september 2003 @ 09:09:
Yeah maar waar het om gaat is dat dit een grote banks is, dit is toch niet normaal... Hoe moeten mensen nu aandelen kopen?
Maar wat ik eigenlijk wil aanhalen is;
de dite van de sns bank is al vaker off geweest.. Ik vind echt dat zoiets niet kan.. Waarom heeft de isp van de sns zoveel problemen? De rabo is nooit off geweest (tenminste, dat heb ik nog nooit meegemaakt)
Tweakers is ook bijna altijd UP.
Verwijderd
Verwijderd
Sowieso beter om het daar aan te kaarten dan hier. Deze thread lijkt anders ook nergens toe te leiden....
^^^Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 09:23:
Moet jij eigenlijk niet met de orderlijn van SNS aan de foon hangen op dit moment?
Sowieso beter om het daar aan te kaarten dan hier. Deze thread lijkt anders ook nergens toe te leiden....
Als er iemand is die je over deze vervelende downtijd moet aanspreken, dan is het de bank zelf
Ik begrijp dat je je hart even wilt luchten, maar doe dat hier niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Predator op 04-09-2003 10:34 ]
Dit topic is gesloten.
![]()