[Word 2000]auto. opslaan

Pagina: 1
Acties:

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Topicstarter
ik heb een beetje een n00b vraag :X

situatie: een gebruiker draait, binnen Citrix, Word 2000 en opent Word bestanden uit een Access 2000 database. hier worden gegevens in aangepast. na enige tijd word het document gesloten maar is er geen "save" dialoog meer. die met "wilt u het bestand opslaan? ja / nee". het word nu dus autmagisch opgeslagen, ik wil graag mijn dialoogje terug.

wat heb ik gedaan?
- alle opties in Word nagelopen
- alle opties in Access nagelopen
- auto save tijd bekeken (10 minuten)
- op zoek geweest naar macro´s.

helaas geen resultaat. iemand enig idee hoe en waar dit is in te stellen?

al op google en GoT gezocht op:
- word auto opslaan
- word auto save on close
- word save on exit
allen met geen goed resultaat :'(

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Huh :?

Wil je een Word document openen vanuit Access en bij het sluiten opslaan op een andere locatie?

Probeer eens F12 (alszijnde: save as...)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Topicstarter
BtM909 schreef op 03 September 2003 @ 15:52:
Huh :?

Wil je een Word document openen vanuit Access en bij het sluiten opslaan op een andere locatie?

Probeer eens F12 (alszijnde: save as...)
nee hehe.

dat access systeem bevat een paar 1000 documenten. dezen worden geopend en bewerkt. gaat allemaal goed, het enige wat er gebeurd is dat er geen save dialoog verschijnt.

als je document klaar is en je drukt op je kruisje :P dan slaat ie gelijk op. ik wil weer het dialoog terug van "opslaan? ja / nee". die krijg je normaal als je een document hebt gewijzigd en op het kruisje klikt.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Topicstarter
een klein skøpje.

het probleem doet zich helaas nog steeds voor. in een ander topic kwam ik nog de functie "snel opslaan" tegen. hier mee spelen heeft helaas geen effect.
[rml][ Excel '97] wijzigingen automatisch opgeslagen *[/rml]
dit topic gaat wel over dezelfde soort fout maar helaas werken de oplossingen uit dat topic niet.

iemand nog tips?

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-03-2025

KingRichard

former Duke of Gloucester

Ik zou even zo'n document en alle bijbehorende sjablonen nalopen op VBA-routines. Kijk vooral uit naar event-triggers als Sub Document_Close() Sub FileSave(), en Sub FileSaveAs().
offtopic:
Ik ben trouwens heel benieuwd hoe dat nou in elkaar zit met "opent Word bestanden uit een Access 2000 database". Worddocumenten in een Access database?

[ Voor 40% gewijzigd door KingRichard op 19-09-2003 23:29 . Reden: ...offtopic... ]

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]