Toon posts:

[Excel '97] wijzigingen automatisch opgeslagen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na mijn spreadsheet te hebben gewijzigd, sluit ik altijd af middels het X-je
..
Normaal is het zo dat er dan wordt gevraagd of je de wijzigingen wilt opslaan enz, maar nu is dit niet meer het geval en worden de wijzigingen automatisch opgeslagen.

Is er een mogelijkheid om deze functie weer in te schakelen of zit ik vast aan een herinstallatie?

Alvast bedankt!!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 17:38
onder de opties in word kan je dit instellen.
Snel opslaan staat waarschijnlijk aangevinkt.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gokje: als je de automatisch opslaan plugin hebt ingesteld, zal je elke 5 minuten het bestand opslaan. Dan is het vast mogelijk dat je bestand dus al is opgeslagen tegen de tijd dat je wilt afsluiten.

Wil je trouwens voortaan een topictitel nemen die je vraag weergeeft, en niet enkel de naam van het programma. Je bent namelijk niet de enige met een vraag over Excel ;)

Ik pas 'm dus even aan voor je.

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 08-01-2003 11:56 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Remc0 schreef op 08 januari 2003 @ 10:20:
onder de opties in word kan je dit instellen.
Snel opslaan staat waarschijnlijk aangevinkt.
Snel opslaan is een optie waarmee Word alleen de wijzigingen in een document opslaat in plaats van het volledige, herziene document. Snel opslaan is sneller, maar je documenten worden er groter van. Ik schakel het dan ook altijd uit.

Verder sluit ik me bij F_J_K aan. Alleen als het ook gebeurt wanneer je direct na het wijzigen van een document (zonder opslaan) Excel afsluit, dan is er iets meer mis.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange