Het Grote F-Zero GX Topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.996 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klopt dat je met Time Attack je Ghost niet uit kan zetten he? Erg vervelend!

Hoe krijgen sommige lui echt 10 seconden verbetering op een time attakc trouwens. Als ik op die pagina kijk, zit nr. 1 vaak 8-10 seconden voor me. En dan rijd ik soms 3 redelijk perfecte rondes, gebruik al mijn boosts per rond en haal bijna tot alle turbo's onderweg. Waar kun je 10 seconden vandaan toveren? Is dat dat geintje waar ze het toen over hadden?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 00:14:
Het klopt dat je met Time Attack je Ghost niet uit kan zetten he? Erg vervelend!
Je kan je eigen Ghost er alleen uit halen door de time attack te stoppen en overnieuw te starten.. is idd wel irritant soms.
Hoe krijgen sommige lui echt 10 seconden verbetering op een time attakc trouwens. Als ik op die pagina kijk, zit nr. 1 vaak 8-10 seconden voor me. En dan rijd ik soms 3 redelijk perfecte rondes, gebruik al mijn boosts per rond en haal bijna tot alle turbo's onderweg. Waar kun je 10 seconden vandaan toveren? Is dat dat geintje waar ze het toen over hadden?
En sja.. over een goede tijd halen, ik zou beginnen met de eerste twee banen van de ruby cup..

Op de eerste baan kan je relatief makkelijk een goede tijd halen met de hyperspeeder. Je zet gewoon snelheid op maximaal, stuurt met de L en R knoppen zodra je aan het boosten bent en bochten moet nemen en je blijft aan de randjes van de baan kleven. Als je geen boost vlakken mist en al je boosts efficient gebruikt kan je daar makkelijk onder de 1 minuut 3-4 halen..

Bij de tweede baan, spit oval, moet je een iets andere strategie hanteren..
Je neemt gewoon een zware, snelle machine zoals de Fat Shark (mocht je die unlocked hebben;dit is de snelste), Death Anchor of Black Bull omdat je geen scherpe bochten hoeft te nemen en zeg maar een relatief recht stuk rijdt..

[ Voor 38% gewijzigd door RedruM op 03-12-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Leeft dit opic nog wat? Of wel worden er nog pogingen gedaan op de competitie? Dit voordat ik mijn handen helemaal naar vernaggel met dit spel... tis toch wel redelijk intens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik zit momenteel in een F-zero dipje ;( Help mij! :P
Hoe kan ik aan de fat-shark komen :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
NvE schreef op 06 december 2003 @ 14:59:
Ik zit momenteel in een F-zero dipje ;( Help mij! :P
Hoe kan ik aan de fat-shark komen :?
Story Chapter 4 (die dat je al die racers kapot moet beuke :Y) ) op very hard halen.
Is te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Nu we het er toch over hebben. Grand prix mode of story mode, welke eerst? Of beiden? Of kun je met time trials ook dingen unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 12:44
mca2 schreef op 07 december 2003 @ 00:57:
Nu we het er toch over hebben. Grand prix mode of story mode, welke eerst? Of beiden? Of kun je met time trials ook dingen unlocken?
Bij Time trials kan je ook punten krijgen... ik heb tot nu toe 3x 10 punten gekregen. Wat de condities zijn? beats me :P.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
Met deze subtiele kick probeer ik de compo weer wat leven in te blazen:

Nieuwe tijd @ Green Plant - Mobius Ring: 1.38:968

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/f0/pics/MobiusRingPAL.png
GOT F-ZERO GX Competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:46
een nieuwe competitie en ik ben van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
ich auch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
Kentut schreef op 06 januari 2004 @ 14:27:
een nieuwe competitie en ik ben van de partij :)
Ik ben er ook zeker bij. Maar wat is er nou veranderd? Ik zie alleen wat lay-out wijzigingen. Of moet het nog gaan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb de veranderingen die ik bij de MKDD compo had gedaan nu ook bij de F0GX page doorgevoerd. Er is nog geen nieuwe compo oid, als jullie er uit zijn hoe en wat hoor ik het wel :)

//edit
NTSC en PAL doe ik wel gewoon bij elkaar voor die nieuwe compo, de huidige rankings laat ik zo.

[ Voor 24% gewijzigd door Dyxtra op 06-01-2004 19:02 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
YESSSS!!!! Eindelijk chapter 9 op very hard gehaald. :D
Niet te beschrijven hoe een goed gevoel dat geeft. :P

Nu nog chapter 1, 4, 7 en 8 en die Diamond Cup op master halen. Kan iemand me trouwens uitleggen hoe je snel die scheepjes kan vernietigen in chapter 4? Ik houd er steeds een stuk of 8 over. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Mijn strategie is om er minstens 20 te mollen voor je bij het heal gedeelte komt..
Daarna moet het lukken =p.. gewoon veel boosten en veel geluk komt er bij kijken.. Ik heb het 2 keer op very hard gehaald door alleen de ronddraai attack zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
Ok, ik heb nu Story op very hard + alle Cups op master uitgespeeld (en daar ben ik erg trots op, al zeg ik het zelf :+ ) Maar nu heb ik sounds of Big blue gekocht in de shop (voor nota bene 99 tickets) maar was da nu eigenlijk? Heb het nergens kunnen vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
Kentut schreef op 17 januari 2004 @ 00:34:
Ok, ik heb nu Story op very hard + alle Cups op master uitgespeeld (en daar ben ik erg trots op, al zeg ik het zelf :+ ) Maar nu heb ik sounds of Big blue gekocht in de shop (voor nota bene 99 tickets) maar was da nu eigenlijk? Heb het nergens kunnen vinden :/
Die heb ik ook net gekocht... maar heb ook niks bijzonders gezien.

Trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~mmansour/rommel/f0axcup.jpg
:*) 8)

Vonden jullie die AX cup ook veel makkelijker dan de Diamond cup? Ik was er binnen 1 keer proberen doorheen. Wel heeele vette banen :P. Vooral die 4e. Ben ff de naam kwijt.

Nu nog story mode 4, 7 en 8 op very hard halen. :P
En de laatste 4 staff ghosts unlocken.
edit:
Zijn het misschien die muziekjes bij de Pilot Profiles?

[ Voor 20% gewijzigd door -Mous- op 20-01-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
Sounds of big blue:

Complete the first 4 cups on Master difficulty.

'Sounds of Big Blue' will become available in the items shop at a cost of 99 tickets. When selecting a Big Blue course, there'll be musical note icon under the track name. Hit the 'Z' button, and you'll have some remixed F-Zero music while you play the course.

[ Voor 49% gewijzigd door -Mous- op 23-01-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
Ja, ik had het al gezien... Ik ben nu bezig om de filmpjes van alle drivers te unlocken :) Echt raar, meestal heb ik nooit de drang om een spel zo uitgebreid uit te spelen als nu met F-zero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net in het bezit van een GC, heb gelijk F0GX gekocht, omdat ik dat op de N64 ook al speelde, mooi spel, maar ik ben niet goed genoeg om de eerste story level door te komen. Het lukt me niet de 30 dingen te pakken binnen 1 minuut in de hard... kan iemand mij wat tips geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 17:13:
Ben net in het bezit van een GC, heb gelijk F0GX gekocht, omdat ik dat op de N64 ook al speelde, mooi spel, maar ik ben niet goed genoeg om de eerste story level door te komen. Het lukt me niet de 30 dingen te pakken binnen 1 minuut in de hard... kan iemand mij wat tips geven?
moet je gewoon een bepaald patroon volgen, op www.gamefaqs.com staan meestal wel wat tips

Verwijderd

Dat van dat patroontje was ik al achter....
Maar wat is het wagentje wat ik het best kan gebruiken, welke instelling, is er buiten dat patroontje niet een ander trucje? etc.

Ik haal maximaal 28 van dingen binnen, voor de laatste 2 heb ik dan net geen tijd genoeg meer.

Als het gewoon zo lastig is, en het dus niet aan mij ligt, dan vind ik het tè moeilijk. Het is pas de eerste level, daarna wordt het niet makkelijker neem ik aan....

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ik weet niet of jullie dit weten, maar is wel een leuk nieuwtje voor de F-Zero fans onderons..

in almere heb je een Arcade waar ze een F-Zero kast hebben. Het leuke hieraan is dat je je Cube memory card kan meenemen en in die kast steken, zodat je daar je machines en stages kan gebruiken :P

erg cool!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• RedruM
strak! jammer dat ik al een hele tijd geen F-Zero heb gespeeld..dus ik suck nu :D

• Kentut
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 00:27:
Dat van dat patroontje was ik al achter....
Maar wat is het wagentje wat ik het best kan gebruiken, welke instelling, is er buiten dat patroontje niet een ander trucje? etc.

Ik haal maximaal 28 van dingen binnen, voor de laatste 2 heb ik dan net geen tijd genoeg meer.

Als het gewoon zo lastig is, en het dus niet aan mij ligt, dan vind ik het tè moeilijk. Het is pas de eerste level, daarna wordt het niet makkelijker neem ik aan....
Je kunt toch niet kiezen van wagen? Instelling zou ik voor de eerste paar (geloof ik) chapter op full speed ipv full acceleration zetten. En ja, moeilijk zijn ze wel, maar het zit hem toch in veel, erg veel oefenen tot je erbij neervalt. Maar dan heb je ook de hele story mode en de toernooien op alle niveau's uitgespeeld :D

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

eldriks die eerste is erg makkelijk vergeleken met de rest :D
nog even oefenen dus :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene die nog interesse hebben in het spel F-zero gx en nog leven op deze forum.

Facebook: F-zero GX Nederland!

de community van nederland!
voor alle f-zero fans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Nu Nintendont uit is denk ik dat best een paar mensen F-Zero GX weer spelen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste