"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Hehe, ik denk dat ie juist langzamer dan jij is, en het jou niet gunt dat je geen laatste meer staatschnumi schreef op 06 September 2003 @ 10:24:
[...]
lol post maar maakt mij niet uit.![]()
Zolang je maar schik hebt. Ik heb ook lange tijd meegedaan aan de GP4 competitie en daar was ik ook niet het snelst dus.
Kun je btw wel wat tips geven ofzo? Wel ship is het snelst en moet je juist meer naar de accelerate kant zitten of naar de speed kant?
Yep das waar.GolbeZeromus schreef op 06 september 2003 @ 10:33:
Ik kies de Twin Noritta, is het lichtst van allemaal. Geeft ook een beetje een gammele indruk imo. Ik doe bijna alles speed of gewoon full speed. Ben er nog niet helemaal uit welke het beste is. Acceleren doe je in principe maar een keer bij de start, daarna moet je gewoon je speed houden.
lol evil.Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 10:34:
[...]
Hehe, ik denk dat ie juist langzamer dan jij is, en het jou niet gunt dat je geen laatste meer staat
[ Voor 20% gewijzigd door schnumi op 06-09-2003 10:41 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ook maar eens de twin noritta aanschaffen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
lol druk met bruiloften zeg.Phusebox schreef op 06 September 2003 @ 10:47:
... vandaag alweer bruiloft, maar vanmiddag ga ik toch een gooi doen naar een 1:03 tijd (heb ff twee uurtjes de tijd tussen het feestgedruis door)
ook maar eens de twin noritta aanschaffen
Hebben jullie ook altijd dezelfde Rivals in de GP? Ik heb altijd Black Shadow in de Black Bull als Rival en als nummer drie de Sonic Phantom, volgens mij is Death Anchor daar de coureur van.
Wel bizar trouwens, Expert Cup haalde ik geen 1 keer de eerste plek, maar wel 1ste in het klassement geworden. Een keer tweede geworden, twee keer derde, een keer 10de en zelfs 1 keer dertiende. Had niet verwacht dat ik dan alsnog 1ste zou worden. Wel even vijf andere mannetjes afgemaakt in de Lightning Loop, dat zal ze leren
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Dat circuit bedoelde ik!GolbeZeromus schreef op 05 September 2003 @ 23:45:
Anyway, deze F-Zero is aardig pittig. Daarnet de laatste continue gebruikt op Mute City - Serial Gaps. Op Novice!. NoviceWTF. Ben aardig bang hoe het met Standard en Master dadelijk moet

Ligt aan de wagen, meestal wel.schnumi schreef op 06 September 2003 @ 10:41:
Yep das waar.Gebruiken jullie ook de L/R knoppen of helemaal niet? (ik namelijk niet).
Dat vind ik dus echt een pluspunt van de Grand Prix, de rankings van andere coureurs zijn veel 'echter'. Ze worden eens een keer 20e, dan 1e, vallen uit etc. Zou hou je zelf altijd een kans. Dat is bijv. mooi bij Serial Gaps, op standard en expert kun je op de voorgaande circuits zo'n punten voorsprong opbouwen dat je Serial Gaps alleen maar heeeel voorzichtig uit hoeft te rijden. Al is dat soms nog lastigGolbeZeromus schreef op 06 September 2003 @ 11:43:
Wel bizar trouwens, Expert Cup haalde ik geen 1 keer de eerste plek, maar wel 1ste in het klassement geworden. Een keer tweede geworden, twee keer derde, een keer 10de en zelfs 1 keer dertiende. Had niet verwacht dat ik dan alsnog 1ste zou worden. Wel even vijf andere mannetjes afgemaakt in de Lightning Loop, dat zal ze leren
Stuk beter dan bij Mario Kart waar ze altijd in hetzelfde rijtje een race afwerken *gaap*.
GZ speelt met Freeloader dus ik denk van welVerwijderd schreef op 06 September 2003 @ 12:11:
Zeg... Werkt de US versie van F-Zero nou wel of niet met de freeloader
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
yep zou wel handig zijn.D³ schreef op 06 September 2003 @ 12:24:
Vinden jullie het handig als ik een image upload (voor de bewijsfoto's) aan de compo page toevoeg?
Heb btw net met die nieuwe kar (Twin Noretta) mijn tijd met ong 1,5 sec verbeterd.
woot zie net dat ik dan het topspeedrecord voorlopig op mijn naam heb staan.
[ Voor 28% gewijzigd door schnumi op 06-09-2003 12:38 ]
Verwijderd
Ik wordt echt gek van het wachten... En m'n lokale gamesshop... Tja... Rond de 100 euro, zonder freeloader

Dan nog liever ff wachten zeg.
Dan moet jij ook wel jij tijd invoeren op die site he, zo schiet het natuurlijk nie opschnumi schreef op 06 September 2003 @ 12:29:
[...]
yep zou wel handig zijn.![]()
Heb btw net met die nieuwe kar (Twin Noretta) mijn tijd met ong 1,5 sec verbeterd.Zit nu op 1:05'789 dacht ik.
Hier het bewijs:
[afbeelding]
woot zie net dat ik dan het topspeedrecord voorlopig op mijn naam heb staan.![]()
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 12:44 ]
Verwijderd
[edit]
Trouwens voor f-zero natuurlijk!
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 14:52 ]
Hier is dus btw de huidige stand:

Alleen moet phusebox zijn tijd nog even aanpassen en dan staat hij op P2.
[ Voor 62% gewijzigd door schnumi op 06-09-2003 12:54 ]
schnumi weer hoorschnumi schreef op 06 September 2003 @ 12:51:
Ah shit heb 2 tijden erin staan nu. Kun je die oude misschien weggooien D³?
f.k.a D³
een WIS knop zou handig zijnD³ schreef op 06 September 2003 @ 12:57:
[...]
schnumi weer hoor'Nieuwe tijd toevoegen' doet exactly that
Is voor nieuwkomers of nieuwe circuits. Als je een oude tijd wilt veranderen moet je dus wijzigen (op de pagina met persoonlijke resultaten).
WAT? wat zijn dat voor luxe features zeg
f.k.a D³
hehe zou je dan ook ff mijn "tweede notering" willen verwijderen als je toch bezig bent?D³ schreef op 06 September 2003 @ 13:02:
[...]
WAT? wat zijn dat voor luxe features zeg*noteert op to-do list*
ik zie net dat D3 gewoon een halve seconde wint in het eerste rondje?
hoe de *peep* doet ie dat?
[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 06-09-2003 13:04 ]
Verwijderd

Naar P2.
[ Voor 69% gewijzigd door schnumi op 06-09-2003 15:13 ]
en deddiekoel moet ook eens een andere bak aanschaffen dan zal hij zich zeker dichter bij ons kunnen vestigen
Yep ik kan ook nog wel harder maar het is moeilijk om een compleet foutloos rondje te rijden. Meestal maak ik net een klein foutje waardoor ik net waar een paar tienden verlies.Phusebox schreef op 06 september 2003 @ 15:15:
maar met die twin noritta moet het volgens mij nog zeker een halve sec sneller kunnen
en deddiekoel moet ook eens een andere bak aanschaffen dan zal hij zich zeker dichter bij ons kunnen vestigen
Heb ff wat geupdate op de site. Hopen dat het allemaal werkt anders hoor ik het wel
//edit nog niet helemaal
//edit 2 nu werkt het
[ Voor 12% gewijzigd door Dyxtra op 06-09-2003 15:42 ]
f.k.a D³

Kon nog een stuk sneller maarja weer een paar kleine foutjes.
[ Voor 28% gewijzigd door schnumi op 06-09-2003 16:00 ]
Iedereen verbeterd wel zijn tijden keer op keer en we zitten niet eens zo gigantisch ver van elkaar.
zwaar klote!Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 16:07:
ff eerlijk zeggen guys hoe is dit spel?
ps. d3:

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 06-09-2003 16:09 ]
frustrerend kan het idd soms (heel vaak eigenlijk
Grab shell dude!
he daar moet ik ook maar eens gaan racen kijken of ik er wat van kan.
die baan kan zeker een stuk harder schnumi, als ik er niet steeds uitvloog in de laatste bocht... hehe
Zoals ik het me nu voorstel, in het begin heb je een standaard racer, daarmee kom je dus never nooit niet aan de tijden die jullie halen, maar door story mode te doen kun je nieuwe racers unlocken?
Grab shell dude!
nou door story mode of grandprix' te doen krijg je creditsjOzh schreef op 06 September 2003 @ 16:38:
Maar kan iemand even uitleggen hoe de compo werkt?
Zoals ik het me nu voorstel, in het begin heb je een standaard racer, daarmee kom je dus never nooit niet aan de tijden die jullie halen, maar door story mode te doen kun je nieuwe racers unlocken?
een gemiddelde nieuwe "bak" kost 10 credits
1 chapter in story mode levert je 15 credits op
een overwinning in grandprix op novice 15, standard 20, extreme 25 (als ik t goed heb)
en als je met time attack binnen 10sec van de staffghost komt dan krijg je ook 10 credits
Ok, dus in principe kan ik vrij snel aan dezelfde racers komen die jullie nu ook hebben?Phusebox schreef op 06 september 2003 @ 16:40:
[...]
nou door story mode of grandprix' te doen krijg je credits
een gemiddelde nieuwe "bak" kost 10 credits
1 chapter in story mode levert je 15 credits op
een overwinning in grandprix op novice 15, standard 20, extreme 25 (als ik t goed heb)
en als je met time attack binnen 10sec van de staffghost komt dan krijg je ook 10 credits
Grab shell dude!
eh ja zeer sneljOzh schreef op 06 september 2003 @ 16:43:
[...]
Ok, dus in principe kan ik vrij snel aan dezelfde racers komen die jullie nu ook hebben?
Ik ben op dit moment lekker met de story mode bezig. Chapter 3 ben ik nu, maar dat is best pittig. Chapter 2 was ook al aan de pittige kant. Maar wel cool imo

Wel met een andere wagen dus ik verwacht dat als Phuse die bak kiest hij wel in bij de 1.01:000 kan komen

Merk wel wat inconsistente dingen bij de boost pads. Als ik tegen een ghost rijd gaat ie soms veel harder over een boost dan ik, terwijl ik vrijwel dezelfde route rijd. Misschien is daar ook een beste techniek voor
f.k.a D³
Verwijderd
Yes!Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 15:46:
Wat zal ik lachen als ik dit spel eenmaal heb, en al jullie tijden ver achter mij laat
Nog een PAL gamer, ben ik tenminste niet in m'n eentje
Ik ben er ook nog, dus laatste zal je niet wordenVerwijderd schreef op 06 September 2003 @ 23:29:
[...]
Yes!
Nog een PAL gamer, ben ik tenminste niet in m'n eentje
Ja doe maar.
Vandaag m'n cube dus uitelkaar gehaald. Ga ervoor kiezen om niet meer te kunnen switchen en gewoon een brugje dicht te solderen voor US mogelijkheid, gebruik jap toch nooit.
Hopelijk kan ik morgen ook in het lijstje komen
Ik ben er ook nog..Verwijderd schreef op 07 september 2003 @ 10:05:
[...]
Nog beter
Naja, ik wordt dan iig 3e, niet slecht toch
Omae wa mō shindeiru.
nou ik verwacht het niet...D³ schreef op 06 September 2003 @ 19:18:
1.02:240
[afbeelding]
Wel met een andere wagen dus ik verwacht dat als Phuse die bak kiest hij wel in bij de 1.01:000 kan komen
[afbeelding]
Merk wel wat inconsistente dingen bij de boost pads. Als ik tegen een ghost rijd gaat ie soms veel harder over een boost dan ik, terwijl ik vrijwel dezelfde route rijd. Misschien is daar ook een beste techniek voor
heb nl. zelf ook al openingsrondes gereden van 25"7... maar om eens of andere reden zakt het daarna in... want met een 25"7 als start ben je erg snel, maar als ik daarna niet in de lage 18 kom dan kan ik t wel vergeten.. (was overigens gewoon met twin noritta)
• Time Trial Cup! (Overall ranglijst)
• Image upload werkt nu hopelijk wel goed (klein bugje)
• Bij add of edit van een tijd krijg je GoT code om te kopiëren en hier te plaatsen
• Lekker zinloze shoutbox
Trouwens mensen, graag ook op wat andere circuits racen! Kies zelf een leuke uit, of check de courses op de site. Alleen maar Twist Road gaat ook vervelen toch?
Damn ik kan dat doodbeuken echt nietGolbeZeromus schreef op 07 September 2003 @ 12:37:
Wat een geweldig spel is het tochIk sta nu eerste in het algemeen klassement en de nummer twee staat 150 punten achter me.
Gewoon al die irritante Rivals dood beuken en er is niets aan de hand
f.k.a D³
Verwijderd
dvdboxoffice wordt hier veel gebruiktVerwijderd schreef op 07 September 2003 @ 16:09:
Waar kan ik em (import) het beste kopen? dus snel, goedkoop en met geluk zonder duane check
[EDIT]
Je hebt helemaal gelijkVerwijderd schreef op 07 September 2003 @ 17:08:
[...]
Dan wel de startpost van Het Grote Gamecube topic deel 34
[ Voor 30% gewijzigd door NvE op 07-09-2003 17:12 ]
Ja doe maar.
Verwijderd
Dan wel de startpost van Het Grote Gamecube topic deel 34NvE schreef op 07 September 2003 @ 16:19:
[...]
dvdboxoffice wordt hier veel gebruiktVerder staat de info hierover in de startpost
Dus ik stel voor als bewijs niet het scherm net na afloop van een race te gebruiken, maar de lijst met snelste tijden:

Bijkomend voordeel is dat meteen je snelste lap en topspeed voor die course er bij staan.
f.k.a D³
Verwijderd
Leuk en aardig, maar welke course is ditD³ schreef op 07 September 2003 @ 17:15:
Heb ff wat onderzoek gedaan naar het snaken, het is alleen mogelijk als je de acceleration/max speed slider helemaal op acceleration hebt staan. Aangezien iedereen die niet snaked de slider op max speed heeft staan kun je daar dus makkelijk aan zien of iemand heeft gesnaked op niet.
Dus ik stel voor als bewijs niet het scherm net na afloop van een race te gebruiken, maar de lijst met snelste tijden:
[afbeelding]
Bijkomend voordeel is dat meteen je snelste lap en topspeed voor die course er bij staan.
Maar dat kan ook komen omdat ik het hele scherm niet ken...
Achter Aeropolis zie ik nog wat staan ... ik zie alleen neit wat er staatVerwijderd schreef op 07 September 2003 @ 17:22:
[...]
Leuk en aardig, maar welke course is ditIk kan zien dat er Aeropolis staat, maar dat is toch de wereld
En waar zit die slider balk dan, kzie m niet

Ja doe maar.
Multiplex staat achter de wereld. Slider is die gekleurde logaritmische boog achter de naam.Verwijderd schreef op 07 september 2003 @ 17:22:
Leuk en aardig, maar welke course is ditIk kan zien dat er Aeropolis staat, maar dat is toch de wereld
En waar zit die slider balk dan, kzie m niet
f.k.a D³
Inderdaad. Maar als je zonder snaking een snelle tijd wilt neerzetten zet je hem toch op max speed of daar iig dicht bij. Met full accel kom je niet ver.NvE schreef op 07 september 2003 @ 17:34:
Maar dit houd dus in dat je niet volledige acceleration mag gebruiken
f.k.a D³

GOT F-ZERO GX Competitie
Kan nog veel sneller denk wel 1 sec of misschien nog wel meer met deze kar.
Ik zat er daarna de eerste ronde vaak al 8 tienden onder maar dan maakte ik telkens weer een fout.
[ Voor 35% gewijzigd door schnumi op 07-09-2003 20:07 ]
AAAAAARRRRRGHHHHHHHHHHHH.
Maar op de een of andere manier houdt dit spel mij zo goed bezig. Net als Streetfighter vroeger, je blijft en blijft proberen. (Vroeger Vega op level 3 te verslaan), nu de Story mode in Hard halen
Waar zit jij trouwens met de Story mode D³? Want in chapter4 moet je toch echt wel mannetjes kunnen doodbeuken.
Ik moet nu genoeg credits verzamelen voor chapter 6.
Iemand trouwens de vierde cup al unlocked?
Ben kwa Story Mode bij chapter 7 GZ, isse niet makkelijk
ps dit spel heerscht
[ Voor 7% gewijzigd door Dyxtra op 07-09-2003 22:03 ]
f.k.a D³
Verwijderd
Mee eens. Best simpel dus, deze techniek uit een como bannenD³ schreef op 07 september 2003 @ 17:50:
[...]
Inderdaad. Maar als je zonder snaking een snelle tijd wilt neerzetten zet je hem toch op max speed of daar iig dicht bij. Met full accel kom je niet ver.
Maar D³, je moet wel een beter shot maken want de course naam is echt niet te lezen, het begint met een M, daar houdt het op voor mij
ehm ok D3, you can keep the credits...D³ schreef op 06 September 2003 @ 19:18:
1.02:240
[afbeelding]
[afbeelding]
heb t namelijk net ff geprobeert, en ik snap niet hoe je het doet
ik kan niet sneller als 1:09 met de Hyper Speeder, en da's dus 7 seconden langzamer dan jouw tijd...
net ook ff aero dive gedaan, maar ik vind er al niks meer aan...
raak nu eenmaal snel uitgekeken op een spel
Verwijderd
Als je hem wilt verkopen hoor ik het wel!Phusebox schreef op 08 September 2003 @ 11:33:
[...]
net ook ff aero dive gedaan, maar ik vind er al niks meer aan...
raak nu eenmaal snel uitgekeken op een spel
ehm als ik 7 seconden langzamer ben heeft t weinig zin lijkt meGolbeZeromus schreef op 08 september 2003 @ 13:07:
Laat je je zo snel uit het veld slaan PhuseKom op, crush that D3
begon 10 sec langzamer, en na een half uur oefenen was ik nog 7 sec langzamer
Verwijderd
Sapphire cup op Master inmiddels gehaald! Heb mn trusty Hyper Speeder maar uit de kast gehaald. Daar mee lukte het wel. Zelfs geen 1 keer retired
F-Zero TV is lekker stompzinning trouwens zeg
Phuse doet niet meer mee, alleen dat circuit of helemaal niet? Jammer iig.
f.k.a D³
Verwijderd
Maar Phuse 3 sec. in een half uur is veel, je moet eens weten hoelang ik heb zitten oefenen tijdens de MK:SC compo, dat was echt abnormaal
Verwijderd
Verwijderd
Thelema schreef op 08 September 2003 @ 21:46:
hoe kom jij bij een half uur?
Zo dusPhusebox schreef op 08 September 2003 @ 13:22:
[...]
ehm als ik 7 seconden langzamer ben heeft t weinig zin lijkt me
begon 10 sec langzamer, en na een half uur oefenen was ik nog 7 sec langzamer
hmm ik racete altijd met een gewone bak maar nog niet een keer een end credit of filmpje gezien???!!!!D³ schreef op 08 September 2003 @ 21:38:
F-Zero GX competitie site nu weer bij yam te vinden, huzzah! Moest nog meer aanpassen dan ik dacht *daar gaat de tijd die ik had kunnen besteden aan F0*
Sapphire cup op Master inmiddels gehaald! Heb mn trusty Hyper Speeder maar uit de kast gehaald. Daar mee lukte het wel. Zelfs geen 1 keer retiredKreeg voor het eerst ending credits en een filmpje van Beastman. Zal wel zijn omdat ik normaal met een custom car racete. Filmpje was een sort comic book style, zag er leuk uit. Aardig gek hoeveel werk er in het spel zit.
F-Zero TV is lekker stompzinning trouwens zegInterviews van een hoogstaand niveau
Tijd van de uitzending haalt ie uit de GC klok, leuk detail.
Phuse doet niet meer mee, alleen dat circuit of helemaal niet? Jammer iig.
wazig
en ik denk dat ik helemaal niet meer meedoe... snap niet hoe je met die hyperspeeder iets haalt?
Nieuwe tijd @ Mute City - Twist Road: 1.01:402

GOT F-ZERO GX Competitie
Phuse, gebruik je L en R om te sturen?
f.k.a D³
nope... kan ik niet...D³ schreef op 08 September 2003 @ 23:11:
Nou, dit is redelijk bizar. Zet koud in mn 3e ritje een dik nieuw record neer en een nieuwe snelste lap.
Nieuwe tijd @ Mute City - Twist Road: 1.01:402
[afbeelding]
[afbeelding]
GOT F-ZERO GX Competitie
Phuse, gebruik je L en R om te sturen?
bovendien hou ik niet van al die toegevoegde shit, vind het al jammer dat je een turbo-knop hebt
ja ik weet t, dan had ik f-zero niet moeten kopen
maar bij gebrek aan een andere racer, en na het cancelen van mijn ps2... was er weinig keus
Volgens mij is Kirby Air Ride echt wat voor jouPhusebox schreef op 08 September 2003 @ 23:14:
bovendien hou ik niet van al die toegevoegde shit, vind het al jammer dat je een turbo-knop hebt
ja ik weet t, dan had ik f-zero niet moeten kopen
Doe die jongens hierboven een plezier en verkoop F0GX
f.k.a D³
of anders Kirby's air-ride, want dan heb je alleen de stick +a nodig
edit : FU D3
[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 08-09-2003 23:19 ]
This space is occupied
nee... ik verkoop nooit niks meer... heb er altijd spijt van gekregen..D³ schreef op 08 September 2003 @ 23:17:
[...]
Volgens mij is Kirby Air Ride echt wat voor jou
stel dat ik over 10 jaar dit baggerspel nog es wil spelen
maar eh, volgens mij suck ik gewoon gigantisch dan, want als ik met L en R stuur vlieg ik echt alle kanten op, en knal van de ene kant van de baan naar de andere
hmm. ga mijn pre-orders voor billy the hatcher, MGS:TTS, Rogue III en MarioKart:DD ook maar cancelen
worden toch allemaal crap spellen
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2003 23:22 ]
Zo slecht ga je niet hoor, je staat 2 keer 2ePhusebox schreef op 08 september 2003 @ 23:19:
maar eh, volgens mij suck ik gewoon gigantisch dan, want als ik met L en R stuur vlieg ik echt alle kanten op, en knal van de ene kant van de baan naar de andere
Ja doe maar.
ritueel verbranden is dat geen optie?D³ schreef op 08 September 2003 @ 23:17:
[...]
Volgens mij is Kirby Air Ride echt wat voor jou
dat komt omdat die anderen niet met de goede machines werken... bovendien is die 2e track niet echt serieus, want daar heeft nog niemand echt zijn best op gedaan...
teleurgesteld in Nintendo?Phusebox schreef op 08 September 2003 @ 23:19:
hmm. ga mijn pre-orders voor billy the hatcher, MGS:TTS, Rogue III en MarioKart:DD ook maar cancelen
worden toch allemaal crap spellen
Maar ik ga dalijk weer aan de slag als ik Windows XP opnieuw ga installeren! Meteen ff die Hyper Speeder aanschaffen en op 1900+ gaan blazen.
Verder heb ik veel GP en Storymode gespeeld. Chapter 6 bijna gehaald maar tegen het einde stom de fout in gegaan. Bij de GP hebbik nog minder geluk, die laatste cup lukte me steeds niet maar ik weet nu waar het aan lag. Mijn custom bak zoog echt enorm aars in de bochten! Dus we gaan die hyper speeder maar eens proberen!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
maar die hyper speeder zuigt helemaal in de bochten, zelfs flauwe bochten haal ik niet ermeeDeddiekoel schreef op 09 September 2003 @ 12:18:
Alrighty, door mijn gebrek aan internet mis ik wel ook hoop!
Maar ik ga dalijk weer aan de slag als ik Windows XP opnieuw ga installeren! Meteen ff die Hyper Speeder aanschaffen en op 1900+ gaan blazen.
Verder heb ik veel GP en Storymode gespeeld. Chapter 6 bijna gehaald maar tegen het einde stom de fout in gegaan. Bij de GP hebbik nog minder geluk, die laatste cup lukte me steeds niet maar ik weet nu waar het aan lag. Mijn custom bak zoog echt enorm aars in de bochten! Dus we gaan die hyper speeder maar eens proberen!
Verwijderd
Deddiekoel:
I'm not sure if any of you know this, but the game comes with subtitles for both F-Zero TV and the CG movies!
All you do is push Z once, then that's it!
well, just thought I should post that, the game is great with subtitles
f.k.a D³
Moest wel ff lache om dat F-zero tv. wat droog zeg
Je kan maar een vraag stellen, is het dan de bedoeling dat je em nog een keer uitspeeld en de andere vraag stelt?
En maakt het nog wat uit als je de zelfde cup met een andere car haalt?
Goed snel verder met de grand prix ...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Heb inmiddels alle cups op Master gehaald, daardoor komen de AX tracks vrij die je voor 40 tickets per stuk kunt kopen (daar gaan mn funds

AX circuit Green Plant: Spiral is zoals Green Plant hoort te zijn. Rotspartijen met watervallen, weids uitzicht over de planeet (deed me sterk denken aan Halo) en een interessant circuit. De langste uit de game met ~1:25 per rondje.
Nintendo F-Zero GX championship
En nog een handige custom machine site.
f.k.a D³
k dan... ben al blij als ik ooit een track van AX te zien krijg...D³ schreef op 11 september 2003 @ 17:41:
Interesse in F-Zero is snel weggezakt zo te zien
Heb inmiddels alle cups op Master gehaald, daardoor komen de AX tracks vrij die je voor 40 tickets per stuk kunt kopen (daar gaan mn funds). Als je dat doet kun je de AX cup racen. Helaas is die super simpel. Tot en met Master alle classes in 1 keer gehaald en alle races eerste
AX circuit Green Plant: Spiral is zoals Green Plant hoort te zijn. Rotspartijen met watervallen, weids uitzicht over de planeet (deed me sterk denken aan Halo) en een interessant circuit. De langste uit de game met ~1:25 per rondje.
Nintendo F-Zero GX championship
En nog een handige custom machine site.
Ben nu pas bezig met de cups op standard niveau te halen dus ik ben voorlopig nog wel zoet.
Maar goed, over 2 weekjes schop ik dit topic wel weer naar boven dan =P
Grab shell dude!
Tsja hoor ik wel vaker idd. Is wel jammer als ze dat nog eens zouden kunnen verbeteren.jOzh schreef op 11 september 2003 @ 18:13:
Ik hoop em ook binnenkort te hebben maar DVDBO is weer eens traag met het verwerken van m'n order... Ga me daar steeds meer aan irriteren eigenlijk, ze zijn dan wel goedkoop maar als je niet preordert (ja stom, had ik moeten doen ik weet het) zit je wel zo'n 3 weken te wachten voor je je spel in huis hebt...
Maar goed, over 2 weekjes schop ik dit topic wel weer naar boven dan =P
L+R ingedrukt houden. Dat ding keert op een stuiver!Phusebox schreef op 09 september 2003 @ 12:30:
maar die hyper speeder zuigt helemaal in de bochten, zelfs flauwe bochten haal ik niet ermee
[ Voor 7% gewijzigd door Dyxtra op 11-09-2003 20:11 ]
f.k.a D³