[MSN] maar 1 spel...

Pagina: 1
Acties:

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-08 22:22
Ik kon dit antwoord natuurlijk niet via de search vinden, laten we dat voorop stellen :9
Het betreft hier:

MSN Messenger versie: 6.0.0602
Messenger Plus! versie: 2.20.52
Internet Explorer versie: 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633
Windows XP Pro.

Het enigste spel wat te spelen is Boter Kaas en Eieren :+
Maar dat verveelt nogal na een poosje ;)
Wil ik bijvoorbeeld Bejeweled starten dan gebeurd er het volgende:

Je hebt [naam] uitgenodigd om Bejeweled te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging Annuleren (Alt+Q).

[naam] heeft je uitnodiging om Bejeweled te starten, geaccepteerd.

Messenger kan Bejeweled niet starten

en de ander krijgt dan te zien:
[naam] ... kan Bejeweled niet starten

Dit gebeurd dus ook met die andere spelletjes.
Ik heb zojuist MSN weer opnieuw geinstalleerd maar zonder succes natuurlijk O-)
Windows Messenger is wel nog geinstalleerd weer, maar zonder dit programma werkt het ook nog niet.

Wie weet waar ik het probleem moet gaan zoeken of wat de oplossing is ??

[ Voor 9% gewijzigd door JvdW op 02-09-2003 20:13 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Weird dat boter kaas en eieren wel gewoon werkt. Zitten jij en je speelpartner allebei rechtstreeks op internet aangesloten, of via een router of firewall?

offtopic:
Ennuh wat is er mis met Boter Kaas en Eieren? :'( ;) :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• JvdW
F_J_K schreef op 02 september 2003 @ 20:15:
Weird dat boter kaas en eieren wel gewoon werkt. Zitten jij en je speelpartner allebei rechtstreeks op internet aangesloten, of via een router of firewall?

offtopic:
Ennuh wat is er mis met Boter Kaas en Eieren? :'( ;) :+
Heel vreemd ja :/
Ik en mijn speelpartner zitten beide rechtstreeks op internet, zonder firewall.
Ze komen ook met zo'n vage fout omschrijving, weet je nog niet waar je het moet zoeken :O

offtopic:
Wat er mis met Boter Kaas en Eieren is ???
Nou...ik verlies meestal :X

• JvdW
Nu even niet ? :/

Verwijderd

Misschien dat het spel niet meer online staat eventjes, dit gebeurt wel vaker.
Probeer het een andere dag en vraag of je vriend het wel met iemand anders kan spelen.

Overig vind ik dat er niet eindeloos MSN topics geopend hoeven te worden.
Er was ook al een topic geopend voor versie 6.1 betá, als we voor elke update een nieuw topic gaan openen dan ziet het eruit :7

post je vraag anders gwn hier --> MSN Messenger 6.0 aangekondigd.

Veel succes verder :Y)

edit:
Ik wil niet lullig doen, maar ik vindt dat dit topic een slotje verdient. Probeer het eerst namelijk hier en als je er dan niet uitkomt, start dan pas een eigen topic. Zo wordt GoT alleen maar onoverzichtelijker. Ook voor mensen die dit probleem hebben krijgen dan zoveel MSN-topics. Hou het gwn bij 1 grote 8) .

• JvdW
Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 19:23:
Misschien dat het spel niet meer online staat eventjes, dit gebeurt wel vaker.
Probeer het een andere dag en vraag of je vriend het wel met iemand anders kan spelen.

Overig vind ik dat er niet eindeloos MSN topics geopend hoeven te worden.
Er was ook al een topic geopend voor versie 6.1 betá, als we voor elke update een nieuw topic gaan openen dan ziet het eruit :7

post je vraag anders gwn hier --> MSN Messenger 6.0 aangekondigd.

Veel succes verder :Y)

edit:
Ik wil niet lullig doen, maar ik vindt dat dit topic een slotje verdient. Probeer het eerst namelijk hier en als je er dan niet uitkomt, start dan pas een eigen topic. Zo wordt GoT alleen maar onoverzichtelijker. Ook voor mensen die dit probleem hebben krijgen dan zoveel MSN-topics. Hou het gwn bij 1 grote 8) .
Natuurlijk heb ik de andere partij gevraagd of die
wel met iemand anders kon spelen |:( 8)7
En het grote MSN topic had ik al doorgenomen en daar staat er naar mijn weten niks overin ;) Maarja blijkbaar ben ik de enigste met dit probleem, dus anders wachten we gewoon af op de volgende format c:\ :z

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 19:54
MSN Messenger 6.0 aangekondigd.

[ Voor 72% gewijzigd door comprobot op 05-09-2003 19:41 ]

www.tiedragon.nl

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Doe dat dan ook niet ;). Zeker als er al een moderator in het topic gepost heeft, kun je er vanuit gaan dat het wel goed zit. Wij willen namelijk geen grote topics voor losse vraagjes, dat voegt namelijk niets toe aan de search. Verwijzen naar een dergelijk groot topic hoeft dan ook niet.
En datzelfde geldt ook voor jou, enkel een dergelijk linkje posten, voegt enorm weinig toe.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Boter-Kaas-En-Eieren is een activiteit... En de anderen, Bejeweld enzo, zijn MSN Games, gaan dus via MSN Games servers ;)

Maar ik heb ook al een tijd een dergelijk probleem...
Ik kan wel uitnodigen... En starten... Maar ik krijg nooit verbinding, terwijl mijn broer, hhet juist weer wel kan :( En ik kon het eerst ook... En sinds enige tijd (heb de moed opgegeven, omdat ik toch een nieuwe PC ga kopen :Y) )

offtopic:
Ik vind Boter-Kaas-En-Eieren wel cool... Ik win tenminste :*) >:)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 05-09-2003 19:58 ]

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 14:27

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

*Aanloop neemt.... schop :P

Is er iemand die hier meer van weet? Ik wou het ff spelen met een vriend van mij maar hij krijgt ook zo'n leuke foutmelding "X is unable to start Vlaggen voor mijnenveger" bla bla.... :( Met een andere vriend van mij lukt 't wel...

Tia _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Inbox4me op 09-10-2003 20:39 ]

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Pagina: 1