Ik zal me even voorstellen, Ik ben Nick Buursen en kom uit Brunssum (Zuid Limburg)
. Ben 20 jaar,maar heb eerlijk gezegt de ballen verstand van computers. Het probleem eigenlijk is heel simpel (voor de meeste van jullie) Ik heb 1 HDD op dit moment in mijn pc-tje zitten (te weten: AMD Athlon 2400+xp, 512 DDR Geheugen, 80 Gig HDD, nVidia GeForce4 TI 4200 128 MB met een Soundblaster PCI 128,das mijn pc dus
)
MAAR, nu komt het...Ik wil graag een 2e HDD in mijn computer erbij hebben. De 2e HDD heb ik al thuis,alleen het erin zetten word voor mij een probleem,maar met jullie hulp denk ik dat dat nog wel kan gaan meevallen.
Nu is mijn vraag aan jullie: Zou iemand mij dus kunnen vertellen hoe ik die 2e HDD erbij moet zetten en waar ik dan op moet letten. Kan ik dus bv. de computer uitzetten,die HDD erbij zetten en dan weer de pc opstarten
Of mag dit niet? Ik weet het namelijk niet. HELP MIJ!!
Bij Voorbaat Dank,
Nick B
MAAR, nu komt het...Ik wil graag een 2e HDD in mijn computer erbij hebben. De 2e HDD heb ik al thuis,alleen het erin zetten word voor mij een probleem,maar met jullie hulp denk ik dat dat nog wel kan gaan meevallen.
Nu is mijn vraag aan jullie: Zou iemand mij dus kunnen vertellen hoe ik die 2e HDD erbij moet zetten en waar ik dan op moet letten. Kan ik dus bv. de computer uitzetten,die HDD erbij zetten en dan weer de pc opstarten
Bij Voorbaat Dank,
Nick B