[WinXP] Cookies importeren

Pagina: 1
Acties:

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik moet een cookie van een andere PC in mijn huidige importeren. Na wat 'search'-werk kwam ik erachter dat dat iig. via je IE kan, bestand > importeren/exporteren, maar helaas krijg ik dan de foutmelding "kan cookie niet downloaden" voor mijn kiezen.

Iemand tips/adviezen? Moet de cookie intern nog wat aangepast worden? Ik heb de cookie iig. al hernoemd naar [mijn username]@[juiste domeinnaam]
Alvast bedankt.

Edit: Excuses wanneer deze topic in WOS had gemoeten.

[ Voor 26% gewijzigd door ilyc op 02-09-2003 18:38 . Reden: Foutje ]

• ilyc
Niemand enig idee? :)

Verwijderd

bij mijn weten zou jouw methode moeten werken....Maarhet kan ook zijn dat je cookie misschien al verlopen is ofzo?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Je zou toch verwachten van iemand met ruim 3000 posts dat hij weet dat hij minimaal 24 uur dient te wachten voordat hij zijn topic kickt ;).
En nee, dit topic hoort niet in WOS, maar staat prima in SA, zoals je ook in de WOS-Policy kunt lezen.

Heb je al gekeken op support.microsoft.com en Google of ze je daar verder kunnen helpen?

• ilyc
Compubiter schreef op 02 september 2003 @ 18:42:
Je zou toch verwachten van iemand met ruim 3000 posts dat hij weet dat hij minimaal 24 uur dient te wachten voordat hij zijn topic kickt ;).
En nee, dit topic hoort niet in WOS, maar staat prima in SA, zoals je ook in de WOS-Policy kunt lezen.

Heb je al gekeken op support.microsoft.com en Google of ze je daar verder kunnen helpen?
Excuses hiervoor, ik zal er in het vervolg op letten, als voornamelijk SGD'er :)
Ik vond op de Windowssite deze verklaring;
SYMPTOMS
When you attempt to use the Import/Export Wizard, you may receive one of the following error messages:

Unable to export favorites

Unable to export cookies

CAUSE
This problem can occur if you specify a folder that does not exist.

RESOLUTION
To work around this problem, accept the default folder or click Browse to specify an existing folder.

NOTE: You are unable to create a new folder in the Import/Export Wizard.
Helaas hielp dat niet. Ik zal de Googleresultaten nog eens goed uitpluizen, het probleem is dat ik vrijwel onbekend ben met deze materie en dat er op de diverse sites nog weleens met lastige termen gegooid wil worden. Maar ik laat het wel weten als ik niks kan vinden ;)

nogmaals sorry voor de onbehouden schop

[ Voor 9% gewijzigd door ilyc op 02-09-2003 18:59 ]