Deze monitor is nu goedkoop te krijgen bij Mycom. Er is op het net geen review van te vinden, de enige informatie die ik heb verder is de vergelijkende test van een tiental 17" TFTs in de C!T een aantal maanden geleden, waar hij redelijk uitkwam maar wegens hoge prijs (duurder dan de EIZO!) niet hoog kwam te staan. In een gesloten topic zag ik dat er wel mensen hier zijn die hem gekocht hebben, dus de vraag aan jullie is: Hoe bevalt ie? Is de analoge sectie een beetje goed, hij heeft tenslotte geen DVI?
Dat ga ik ook zeker doen (morgen), maar er zijn andere dingen die wel nuttig kunnen zijn. Als zo'n ding eens in de week ofzo een keer 10 minuten lang niet wil synchroniseren met het inkomende signaal ofzo 
Zeggen dat ik meot googlen/gotsearchen is leuk, maar dat heb ik (vanzelfsprekend) allang gedaan. Dat levert alleen echt niets op, noch positief noch negatief. Er is veel te doen over de 1710B, maar dat is dus echt een andere monitor.
Zeggen dat ik meot googlen/gotsearchen is leuk, maar dat heb ik (vanzelfsprekend) allang gedaan. Dat levert alleen echt niets op, noch positief noch negatief. Er is veel te doen over de 1710B, maar dat is dus echt een andere monitor.
[ Voor 41% gewijzigd door Jasper Janssen op 01-09-2003 22:21 ]
Ik heb hem ook sinds een tijdje en ben zeer tevreden over deze TFT
Ik game vooral veel en hij gamed zelfs pretiiger dan mijn Iiyama 19inch (Pro 455)