Ik heb een vraagje over het verlies in deze kabel als je je PC aansluit op de TV. Ik heb het over zo'n type kabel, maar dan van 20 meter lang. En dan wil ik vragen of het signaal dan nog wel goed bij de TV aankomt. Ik heb zo'n kabel op een computerbeurs gezien, en daar was ie ~17 euro. Dus 20 meter is wel genoeg voor naar beneden naar de TV.
Omdat ik nergens op internet snel een goed plaatje van de kabel kon vinden heb ik 'm maar zelf gemaakt:

Dus wil ik graag weten of deze kabel daarvoor te gebruiken is, en of dat dan niet slecht is voor de videokaart, maar dat zal wel niet omdat ie altijd dezelde sterkte signaal naar die poorten stuurt. btw ik heb een Asus GeForce Ti4600 128MB DVI-I TV-Out.
Omdat ik nergens op internet snel een goed plaatje van de kabel kon vinden heb ik 'm maar zelf gemaakt:

Dus wil ik graag weten of deze kabel daarvoor te gebruiken is, en of dat dan niet slecht is voor de videokaart, maar dat zal wel niet omdat ie altijd dezelde sterkte signaal naar die poorten stuurt. btw ik heb een Asus GeForce Ti4600 128MB DVI-I TV-Out.
<Homepage>