sportfotos?
vooruitgang
[edit] maar de winnaar moet natuurlijk kiezen
[edit] maar de winnaar moet natuurlijk kiezen
[ Voor 70% gewijzigd door wisselwerking op 28-09-2003 17:21 ]
nieuws / actualiteit
iets waarvoor er geen stock of archief foto's gebruikt kunnen worden !!
iets waarvoor er geen stock of archief foto's gebruikt kunnen worden !!
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Details misschien?
Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.
Uitdagend onderwerp voor een tweaker: gaaf!Zjemm schreef op 28 September 2003 @ 23:41:
ik zou zeggen : vrouwen
Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."
Vrouwen
maar mij lijkt vuur ook een moi onderwerp
Cons:::BB4E
De Horsten in Wassenaar 
Is al een hele prestatie als je er uberhaupt een foto van weet te maken
Is al een hele prestatie als je er uberhaupt een foto van weet te maken
[ Voor 60% gewijzigd door Hangloozz op 29-09-2003 13:18 ]
Er zullen ook wel vrouwen aan de contest mee doen, die zeggen weer mannen moet het onderwerp worden
Cons:::BB4E
Sorry, niet goed gelezen.
Ik had mee willen doen, maar volgende keer beter.
Anyweej, wel ff me foto posten dan

Het mooie contrast tussen de kleuren van de lucht.
Ik had mee willen doen, maar volgende keer beter.
Anyweej, wel ff me foto posten dan

Het mooie contrast tussen de kleuren van de lucht.
[ Voor 92% gewijzigd door Freezerator op 29-09-2003 19:59 ]
Vrouwen vind ik wel een origineel onderwerp, ik ben benieuwd wat daar allemaal uit gaat komen 
Alleen is het ook wel gelijk een stuk moeilijker, aangezien vrouwen meestal niet voor het oprapen liggen en het ook een érg wijd onderwerp is. Maar misschien maakt dat het juist lekker uitdagend
Alleen is het ook wel gelijk een stuk moeilijker, aangezien vrouwen meestal niet voor het oprapen liggen en het ook een érg wijd onderwerp is. Maar misschien maakt dat het juist lekker uitdagend
The devil is in the details.
Ja, is redelijk vaag... Seffes haalt iedereen hier z'n pron vooraad.MaRc0 schreef op 29 september 2003 @ 20:04:
Vrouwen vind ik wel een origineel onderwerp, ik ben benieuwd wat daar allemaal uit gaat komen
Laatste dag van deze contest.
Rond 9 uur vanavond sluit ik de contest en is de winnaar bekend. De winnaar kan dan, liefst nog vanavond, mij het nieuwe thema + omschrijving, mailen (kheperi@yahoo.com)
Rond 9 uur vanavond sluit ik de contest en is de winnaar bekend. De winnaar kan dan, liefst nog vanavond, mij het nieuwe thema + omschrijving, mailen (kheperi@yahoo.com)
Laatste dag en ik heb bijna geen punten BOEHOE
me neither wehehehe
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
persoonlijk vind ik die van tozzke het mooist om de volgende reden: het heeft 2 type contrast.. 1 het zwart/wit en 2 de LP en de CD... de rest is trouwens ook mooi hoor
Wat ik even wil toelichten, voor de persoon die wel op mij gestemd had of misschien ook niet 
Mijn foto is opzettelijk out of focuss, ik heb ook een scherpe versie van deze, maar vond persoonlijk out of focus net even wat meer nadruk leggen maarja
smaken verschillen
Mijn foto is opzettelijk out of focuss, ik heb ook een scherpe versie van deze, maar vond persoonlijk out of focus net even wat meer nadruk leggen maarja
De contest van september is gesloten!
De winnaar iiiiissssss....: Tozzke, met zijn foto: Analoog vs. Digitaal / Old vs. New!
Van harte gefeliciteerd! Bij deze overhandig ik je dan tevens de fel begeerde prijs van deze fotocontest, namelijk: Het Recht Het Thema Te Bepalen Voor De Contest Van De Volgende Maand. Mocht je er al uit zijn, mail me thema + toelichting dan zsm (kheperi@yahoo.com).
De winnaar iiiiissssss....: Tozzke, met zijn foto: Analoog vs. Digitaal / Old vs. New!
Van harte gefeliciteerd! Bij deze overhandig ik je dan tevens de fel begeerde prijs van deze fotocontest, namelijk: Het Recht Het Thema Te Bepalen Voor De Contest Van De Volgende Maand. Mocht je er al uit zijn, mail me thema + toelichting dan zsm (kheperi@yahoo.com).
Gefeliciteerd!
ben heel erg beniuwd naar het tema van deze nieuwe maand
ben heel erg beniuwd naar het tema van deze nieuwe maand
-
dank voor degene die voor mij gevoten hebben, het was idd een nek-aan-nek race 
mar over dat thema..
ffs HOE moeilijk kan dat zijn om iets te verzinnen
suggesties zijn welkom (ik heb echt een tekort aan fantasie ofzo)
ik zat zelf te denken aan "snelheid" en een maat vamme dacht dat ook (is this meant to be??)
ik mail morgenochtend de definitieve wel door
mar over dat thema..
ffs HOE moeilijk kan dat zijn om iets te verzinnen

suggesties zijn welkom (ik heb echt een tekort aan fantasie ofzo)
ik zat zelf te denken aan "snelheid" en een maat vamme dacht dat ook (is this meant to be??)
ik mail morgenochtend de definitieve wel door
[ Voor 29% gewijzigd door tozzke op 30-09-2003 22:59 ]
Snelheid en Tijd is goed