The real power behind whatever success I have now was something I found within myself -- something that's in all of us, I think, a little piece of God just waiting to be discovered. Tina Turner
Als ik je verhaal goed begrijp wil je dus vanaf je bureaublad een website openen. Zodra je de koppeling opent wordt het in een huidig venster geopend en ben je dus je oude pagina kwijt. Dan:
Shift inhouden en dan aanklikken werkt. Geen idee hoe je dit "vast" kunt zetten.
Shift inhouden en dan aanklikken werkt. Geen idee hoe je dit "vast" kunt zetten.
Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)
Verwijderd
Nee, voor die reden hebben ze Bookmarks uitgevonden
En als het in te stellen is, weet je browser het verschil tussen dat pictogram en een willekeurige hyperlink niet, dus opent-ie alles in een nieuwe pagina.
Mijn advies: bookmarken
Dit past overigens meer in Software Algemeen, heeft niets met met I&T te maken.
Mijn advies: bookmarken
Dit past overigens meer in Software Algemeen, heeft niets met met I&T te maken.
Dit mag je nog een keer proberen in het forum waar dit wèl thuishoort. Zie daarvoor het item "Wat hoort hier niet?" in de I&T FAQ.
Beschrijf als je eventueel daar een topic opent verder wat voor OS, browser, etc. je hebt, en wat je al hebt geprobeerd m.b.t. parameters in de shortcut, etc.
Beschrijf als je eventueel daar een topic opent verder wat voor OS, browser, etc. je hebt, en wat je al hebt geprobeerd m.b.t. parameters in de shortcut, etc.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()